تیم تولید محتوای  بهیدو

تیم تولید محتوای بهیدو

طراحی وب سایت، اپلیکیشن موبایل، سئو، دیجیتال مارکتینگ
تیم تولید محتوای  بهیدو

تیم تولید محتوای بهیدو

طراحی وب سایت، اپلیکیشن موبایل، سئو، دیجیتال مارکتینگ

نکات دیجیتال مارکتینگ (۱۵ نکته کاربردی و مهم)

نکات دیجیتال مارکتینگ

موفقیت در دیجیتال مارکتینگ ، مستلزم دانستن بسیاری از نکات دیجیتال مارکتینگ است. به همین دلیل هم امروز در وبلاگ آژانس دیجیتال مارکتینگ بهیدوقصد داریم نکات دیجیتال مارکتینگ را در قالب ۲۰ نکته مهم و کاربردی با دسته بندی مشخص در موضوعات سئو سایت ، تبلیغات آنلاین ، شبکه های اجتماعی وتولید و بازاریابی محتوا به شما ارائه بدهیم.

 

 


نکات دیجیتال مارکتینگ سئو و بهینه سازی وب سایت

ابتدا پنج نکته از مهمترین نکات دیجیتال مارکتینگ را در حوزه سئو و بهینه سازی وب سایت به شما ارائه می دهیم.

  1. شما برای کاربران خود می نویسید نه برای گوگل. گوگل همیشه تجربه کاربر نهایی را در اولویت قرار می دهد. پس اگر می خواهید کاربران مطالب شما را دوست داشته باشند و مهم تر از همه به اشتراک بگذارند، تجربه آنان را نسبت به استانداردهای تولید محتوای سئو مناسب از نظر گوگل در اولویت قرار دهید.
  2. محتوای بیشتری تولید کنید، نه فقط کلمات کلیدی بیشتر. مهمترین چیز درباره کلمات کلیدی تعداد تکرار آنها نیست. اگر شما صفحات بیشتری ایجاد کنید، وب سایت شما صفحات ایندکس شده بیشتری خواهد داشت. Seo یک استراتژی بلند مدت است و مطالب ضعیف که سرشار از تکرار کلمات کلیدی است، مورد علاقه هیچ کاربری نمی باشد و موجب خروج سریع آنان از وب سایت شما و جریمه شدن به خاطر رفتار ضعیف سئو می شود.
  3. پیمودن راه صحیح در سئو سایت یا اصطلاحا سئو کلاه سفید ، نتایج خود را در طول زمان نشان می دهد. تنها چیزهایی که لازم است در زمان همراه آنها تغییر کرد، ترفندهای جدید مطابق با الگوریتم های جدید گوگل است.
  4. گوگل الگوریتم های خود را به یک دلیل تغییر می دهد. اگر شما همه کارهای سئو سایت را مطابق با اصول پیش می برید، لازم نیست از روبرو شدن با تغییرات نگران باشید. در چنین مواقعی رتبه شما با توجه به کاهش رتبه وب سایت های دیگر بهبود می یابد.

    1. موتورهای جستجو بهترین منبع برای افزایش ترافیک سایت شما هستند و مانند جاده ای می باشند که کاربران را به وب سایت شما می رسانند. اگر موتورهای جستجو نتوانند وب سایت شما را بیابند و محتواهای شما را به پایگاه داده خود اضافه کنند، فرصتهای باور نکردنی را برای هدایت ترافیک به وب سایت خود از دست خواهید داد. تا زمانیکه محتوای مناسب و کاربردی تولید کنید، مردم شما را به راحتی خواهند یافت.
    2. همه لینک ها با هم برابر نیستند. گرفتن بک لینک از یک وب سایت با قدرت عالی ارزش بسیار بیشتری از گرفتن بک لینک از وب سایتهای کم اهمیت و اسپم دارد. اگر می خواهید موتورهای جستجو رتبه وب سایت شما را بالا ببرند، سعی کنید روی ساختن بک لینک های قوی تمرکز کنید.
    3. نکات دیجیتال مارکتینگ

      نکات دیجیتال مارکتینگ تبلیغات آنلاین

      1. اگر از تبلیغات آنلاین به عنوان بخشی از کمپین بازاریابی خود استفاده می کنید باید خلاق باشید. چرا که بازگشت سرمایه شما رابطه مستقیم با نحوه آگاه کردن عموم از برند شما دارد. تنها با هزینه کردن نمی توان به این هدف دست یافت، بلکه برای جذب مشتریان بالقوه از طریق تبلیغات آنلاین، باید تاثیر گذار باشید.
      2. اگر برای تبلیغات آنلاین هزینه اندکی کنار گذاشته اید، در واقع دارید بیش از حد هزینه می کنید. به میزان تاثیری که تبلیغات آنلاین شما می گذارد دقت کنید. اگر هزینه های تبلیغاتی شما دستاوردی برای شما ندارند یا میزان آن را افزایش دهید و یا اینکه اصلا به تبلیغات روی نیاورید.
      3. هرگز در تبلیغات خود دروغ نگویید. شاید تبلیغاتی که شما را بیش از حد و اندازه تان جلوه دهند در ابتدا موجب افزایش مشتری شما شود، اما توقع مشتریان هم در راستای وعده های شما بوده و در صورتی که نتوانید آنها را قانع کنید ضرر بیشتری کرده اید.
      4. سعی کنید که در تبلیغات آنلاین خود مانند مردم سخن بگویید و با خلاقیت از اصطلاحات آشنا بیشتر استفاده کنید. اگر می خواهید از خرید محصول خود توسط مردم مطمئن شوید باید مطمئن شوید که چیزی را که در تبلیغ خود گفته اید متوجه شده اند.
      5. اگر برنامه های تبلیغات آنلاین شما، موبایل ها را شامل نمی شوند بدانید که برنامه تبلیغاتی کاملی ندارید.
      6. نکات دیجیتال مارکتینگ شبکه های اجتماعی

        1. برای هر شبکه اجتماعی برنامه ویژه ای داشته باشید. مهم نیست که شما در چه صنعتی فعال هستید. مخاطبان شما در همه شبکه های اجتماعی مانند تلگرام ، اینستاگرام و لینکدین حضور دارند. پس برای هر کدام برنامه ویژه ای داشته باشید.
        2. گوگل شبکه های اجتماعی را در رتبه بندی خود لحاظ می کند. هر لایک می تواند مانند یک لینک عمل کند. با تولید محتوای مفید و مناسب برای شبکه های اجتماعی و اشتراک به صورت روزانه می توانید کاربران زیادی را جذب خود کنید.
        3. محتوای جذاب و درگیر کننده برای شبکه های اجتماعی تولید کنید. با این تکنیک می توانید کاربران بیشتری را متوجه خدمات و محصولات خود در شبکه های اجتماعی بکنید.
        4. شرکت های موفق در شبکه های اجتماعی بیشتر از اینکه مانند شرکت های تبلیغاتی سنتی عمل کنند، مانند شرکت های سرگرمی عمل می کنند. مردم معمولا تبلیغات را دوست ندارند مگر اینکه آنها را سرگرم کند. پس یکی از نکات دیجیتال مارکتینگ این است که برای موفقیت در شبکه های اجتماعی، محتوای شما باید جنبه سرگرم کننده نیز داشته باشد.
        5. بازاریابی دهان به دهان امروز نیز مانند گذشته کار میکند. پس اگر می خواهید مردم درباره محصول شما بیشتر بدانند، با تولید محتوایی که دست به دست بچرخد، از شبکه های اجتماعی بیشترین استفاده را ببرید.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.