روند تجارت الکترونیکی هر روز رو به افزایش است .ولی با این وجود همچنان اشتباهات زیادی در روند جلب مشتری از طریق سایت های اینترنتی وجود دارد .چرا که اشتباهات زیادی در طراحی سایت ها انجام می شود.بهترین روشهای بهبود سایت تجاری به شرح زیر است. به عنوان مثال کمبود اطلاعات در سایت و یا عدم راهنمایی کافی کاربر می تواند باعث شود ،که شما مشتریان خود را از دست داده و در نتیجه میزان در آمد از سایت کاهش یابد. اما چگونه می توان مطمئن شد که یک طراحی برای تجارت شما مناسب است و بین سایت شما و دیگر سایت ها تفاوت ایجاد می کند؟
امروزه بسیاری از سایت ها هم از نظری مالی و هم از نظری هزینه زیادی را می پردازند، تا با استفادی از افزایش میزان اشکال یا رنگ ها در سایت مخاطب را به سایت جلب کنند .ولی نه تنها باعث افزایش مخاطب نمی شوند بلکه ممکن است آن ها را از دست بدهند. بهترین کاری که می توان برای بهبود سایت تجاری خود انجام داد این است که در طراحی سایت خود به قسمتی که به کاربر خود خدمات ارائه می دهید ،بیشترین توجه را داشته باشید. در این جا ما ۵ شیوه طراحی سایت را به شما ارائه می دهیم که موجب بهبود سایت شما و ارائه خدمات به کاربران شما می شود:
فعالیتهای بازاریابی دیجیتال در حال تبدیل شدن به مهمترین بخش فرآیند بازاریابی است. با وجود کسب و کارهایی که توان همپایی با تحولات رفتارمصرفکننده و چشماندازهای نوین بازاریابی را ندارند، بخش اصلی فشارها سعی دارند فعالیتهای بازاریابی را در موقعیتی قرار دهند تا نامهای تجاری را قادر سازند به واسطه افراد متخصص، فرآیندهای کارآمد و فناوری پشتیبان نه تنها با مشتریان خود در ارتباط باشند،بلکه این تعاملات راشکل دهند. روشن است که با تحقق این رویکرد و براساس بررسی هایی که به واسطه معیارهای مرتبط به بازگشت سرمایه و مشارکت مشتری صورت گرفته است، بهبود ۱۵ الی ۲۵ درصدی در اثربخشی بازاریابی قابل مشاهده خواهد بود.
در حالیکه ورد پرس ۲۳% از تمام وب سایتها را دراینترنت کنترل میکند، تنها سیستم مدیریت محتوا قابل تغییر و مجانی در بازار نیست. نرمافزارهای واقعا خوب دیگری نیز ماند جوملا و دروپال نیز وجود دارد. هر سه آنها وجه اشتراکات زیادی با هم دارند، اما جنبههای مثبت و منفی نیز دارند. در این مقاله وردپرس را با جوملا و دروپال مقایسه میکنیم تا بفهمیم کدام بهتر است.
توجه: در این مقاله wordpress.org را مقایسه میکنیم نه wordpress.com . لطفا راهنمای ما را در تفاوت بین wordpress.org با wordpress.com ببینید.
در این مطلب ما ۴ دلیل را برای شما بیان می کنیم تا قانع شوید که برای طراحی سایت تجاری خود زمان بگذارید. امروزه برای هر تجارتی مهم است که دارای وب سایتی با ظاهر مناسب همراه با استفاده آسان داشته باشد. بسیاری از مردم زمانی که در حال جست و جوی موارد مورد نظر خود هستند. سایت شما را با سایت رقبای شما مقایسه می کنند قبل از آنکه مورد نظر خود را پیدا کنند و سفارش دهند.
سایت تجاری شما یکی از مهمترین مواردی است که مخاطبان شما را تحت تاثیر قرار می دهد. پس اگر طراحی آن به درستی انجام شود می تواند قسمت اعظمی از فروش شما را داشته باشد.
بسیاری از کمپانی ها این موارد ر به خوبی می دانند و مشکلات سایت خود را هم بررسی کرده اند. ولی هنوز اطمینان کامل ندارند که چه زمانی باید طراحی آن را تغییر دهند.
برای طراحی مجدد یک سایت کارهای بسیار زیادی باید انجام شود. چه خود شما و یا شخص دیگری این کار را انجام دهد علاوه بر هزینه ای که انجام می دهید کارهای بسیار زیادی باید انجام دهید.
بهترین بخش این کارها آخرین قسمت آن است که شما یک معرفی جدیدی از برند خود خواهید داشت که نسبت به آن مغرور هستید.
طراحی وب سایت کارآمد و زیبا حتما می تواند در موفقیت یک کسب و کار نقش مهمی ایفا کند. هنگامی که با استفاده از تکنیکهای گوناگون دیجیتال مارکتینگ، مشتریان را به وب سایت خود هدایت کردید چگونه می خواهید آنها را در وب سایت خود نگه دارید؟ چگونه مطمئن می شوید که آنها دوباره به وب سایت شما سر می زنند و خدمات و محصولات شما را خریداری می کنند؟ طراحی وب سایت کاربرپسند یک گام مهم در طرح اصلی دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی انلاین موفق برای کسب و کارهاست. در واقع نقطه اوج بازدهی فعالیت های شما در فضای آنلاین هنگامی است که مشتریان علاوه بر بازگشت به وب سایت شما و استفاده مجدد از خدمات و محصولاتتان، آن را به دیگران نیز توصیه کنند. البته رسیدن به این نقطه نیاز به داشتن ویژگی های فراوانی در کسب و کار شماست، اما شتاب دهنده موفقیت در فضای آنلاین ظاهر و هویت بصری برند شماست که می بایست در نگاه اول کاربران را به خود جذب کند. این مهم هم با تدوین یک برنامه مشخص دیجیتال مارکتینگ که در آن به طراحی وب سایت کاربرپسند توجه ویژه ای شود امکان پذیر است.
ادامه مطلب ...