تیم تولید محتوای  بهیدو

تیم تولید محتوای بهیدو

طراحی وب سایت، اپلیکیشن موبایل، سئو، دیجیتال مارکتینگ
تیم تولید محتوای  بهیدو

تیم تولید محتوای بهیدو

طراحی وب سایت، اپلیکیشن موبایل، سئو، دیجیتال مارکتینگ

مجوز های ترخیص کالا

مجوز

مجوز های ترخیص کالا

در این مقاله به مجوز های لازم برای ورود و ترخیص انواع کالا خواهیم پرداخت. با شرکت سپاهان همراه ارائه دهنده خدمات ترخیص کالا ، واردات کالا از چین ، واردات کالا از دبی و حمل هوایی و حمل دریایی کالا همراه شوید.

ترخیص کالا با مجوز استاندارد اجباری : 

ادامه مطلب ...

انواع ویزای چین

ویزای چین

خدمات ویزای عادی ویزاهای چین به چهار نوع قرار تقسیم میشوند. ویزاهای عادی بیشتر به مقوله های زیر تقسیم  می شود :

  • ویزای توریستی (L) برای یک اقامت کوتاه برای هدف گردشگری، ملاقات با خانواده و یا سایر امور شخصی صادر می شود.
  • ویزای تجاری (F) برای بازدید، تحقیق، سخنرانی، تجارت ، مبادلات در زمینه های علمی، فن آوری و فرهنگ، مطالعه پیشرفته، و یا کارآموزی صادرمی شود واعتبار آن حداکثر برای ۶ ماه است.
  • ویزای دانشجویی (X) این نوع ویزا جهت مطالعه، مطالعات پیشرفته و یا کارآموزی که برای مدت بیش از ۶ ماه نیزصادرمیشود.
  • ویزای کار (Z)  به منظور اجرای برنامه های تجاری و کاری ویا مبادلات دانشگاهی، همچنین برای همسرمتقاضی/ همسر و فرزندان صغیر وی صادر می شود.
  • ویزای خدمه (C) برای خدمه قطار بین المللی، هواپیمای مسافربری یا کشتی و… جهت ورود به چین  صادر میشود. 
ادامه مطلب ...

راه های محوطه سازی برای ویلا

محوطه سازی

خرید ویلا در شمال اغلب به منظور ایجاد و داشتن فضای امن و آرامش بخشی است که بتواند هر از چند گاهی انسان را در دامن خود گرفته و از اوج نا هنجاری های شهر های شلوغ به آرامش درون رسانده و افراد را برای روزهای پر مشغله آتی آماده کند. یکی از وجوه بسیار تاثیر گار در ویلا ها محوطه ویلا می باشد. قبلا در خصوص معماری و طراحی داخلی ویلاها سخن به میان آمد ولی امروز قصد داریم تا در خصوص راه هایی که می توان بوسیله انها یک محوطه رویایی برای وبلای خود فراهم کنید صحبت کنیم. با شرکت انبوه سازان آرش سازنده شهرک های ویلایی آرش ، معتبرترین شرکت در زمینه ساخت ویلا در زیباکنار ، ویلا شمال و ویلا گیلان ، ویلا انزلی همراه شوید. 

ادامه مطلب ...

ساخت ویلای هوشمند

ویلای هوشمند

ساختمان های هوشمند نسل نو و مدرنی در ساختمان سازی هستند که با استفاده از جدیدترین تکنولوژی ها و فن آوری ها به صاحبین خانه امکان استفاده از تکنولوژی در تمامی زوایای خانه را می دهند. این تکنولوژی ها مصرف برق و انرژی را به شدت کاهش می دهند و سهولت استفاده از امکانات در خانه را برای ساکنین فراهم می کنند. با شرکت انبوه سازان آرش سازنده شهرک های ویلایی آرش ، معتبرترین شرکت در زمینه ساخت ویلا در زیباکنار ، ویلا شمال و ویلا گیلان ، ویلا انزلی همراه شوید. 

ادامه مطلب ...

واژه های بازاریابی که هر طراح وب باید بداند


واژه های بازاریابی

واژه های بازاریابی که به عنوان طراح وب باید بدانید:

اگرچه شغل شما ایجاد طرح های گرافیکی باکیفیت برای وب سایت هاست، اما همکاری و مشارکت شما برای فرایند بازاریابی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. با اختصاص زمان کافی برای یادگیری واژه های رایج بازاریابی، درک بهتری از کار خود در زمینه بزرگ تر بازاریابی خواهید داشت.  علاوه بر مزایای بیان شده، می توانید واژه هایی را یاد بگیرید که در بحث با کارفرما و مشتری مورد استفاده قرار می گیرد و آن ها را با دانش شما در مورد واژه های بازاریابی و نحوه استفاده از آن، روبرو می کند. در ادامه قصد داریم، برخی از واژه های رایج بازاریابی که باید بدانید را با هم مرور کنیم. پس همچنان با آژانس دیجیتال مارکتینگ بهیدوهمراه باشید تا با واژه های بازاریابی در طراحی وب سایت آشنا شوید. 

ادامه مطلب ...