تیم تولید محتوای  بهیدو

تیم تولید محتوای بهیدو

طراحی وب سایت، اپلیکیشن موبایل، سئو، دیجیتال مارکتینگ
تیم تولید محتوای  بهیدو

تیم تولید محتوای بهیدو

طراحی وب سایت، اپلیکیشن موبایل، سئو، دیجیتال مارکتینگ

سیستم اتوماسیون پارکینگ

سیستم اتوماسیون پارکینگ

هر ساله با افزایش تعداد وسایل نقلیه، موضوع پارکینگ به ویژه در مناطق پر جمعیت شهری به یک چالش بزرگ جهانی تبدیل شده است. از طرف دیگر ارزش زمین در مناطق شهری مدت هاست که از افزایش قابل توجهی برخوردار بوده و این مسئله موجب شده تا پارکینگ های قدیمی و سطحی از نظر اقتصادی چندان مناسب به نظر نرسند. سازه های پارکینگ بتنی و پارکینگ های چند طبقه اولین گام به سوی استفاده بهتر از فضای پارکینگ در مناطق تجاری با چگالی بالا به شمار می آید. با این حال، امروزه فناوری های بهتری نیز برای استفاده بهینه تر از فضای موجود برای پارکینگ به وجود آمده است. در این مقاله به توضیح یکی از این فناوری های جدید در قالب اتوماسیون پارکینگ می پردازیم.

 

ادامه مطلب ...

روش تهیه پودر زعفران

تهیه پودر زعفران

زعفران، یکی از گران ترین ادویه های دنیاست که هم اکنون در بازار به صورت رشته ای، پودر و عصاره آبی قابل دسترس است. عصاره آبی زعفران توسط برخی از شرکت های تولید کننده زعفران به فروش می رسد، اما به خاطر هزینه بالای تولید و ناپایداری آن، بیشتر تولیدکنندگان زعفران ترجیح می دهند تا از گیاه زعفران محصولاتی به صورت پودر و یا رشته های خشک تهیه کنند. شما می توانید با استفاده از زعفرانی که از قبل به صورت پودر تهیه شده است سرعت پخت و پز خود را افزایش دهید. بنابراین برخی از تولیدکنندگان زعفران به منظور سهولت در نگهداری، طبخ و همچنین افزایش پایداری زعفران، این محصول را به صورت پودر به فروش می رسانند. در این مقاله در رابطه با روش تهیه پودر زعفران و همینطور ویژگی های پودر زعفران اصل بیشتر توضیح خواهیم داد. 

ادامه مطلب ...

چرا سایت های خبری با وجود محتوای تکراری جریمه نمی شوند؟

Duplicate Content

نکاتی که باید درباره Duplicate Content بدانید

آیا تابحال اصطلاح Duplicate Content یا محتوای دوگانه را شنیده اید؟ آیا از مواردی که امتیاز و رتبه سایت ها را بالا و پایین می کنند اطلاع دارید؟

در حدود نیم قرن پیش، با شیوع استفاده از اینترنت و شبکه مجازی جهانی، سایت های مختلف شروع به فعالیت کردند و خدمات خود را در فضای اینترنت معرفی کردند. علاوه بر این، سایت های خبری و فروشگاهی نیز وجود داشتند که اخبار و محصولات خود را در سایت به نمایش می گذاشتند. مدتی کار به خوبی بر این روال پیش رفت تا اینکه فضای نت، از مطالب تکراری و هجو پر شد. به طوری که پس از جستجوی هر مطلب، چندین نوشته یکسان در موتورهای جستجو پدیدار می شد که ارزش و اعتباری یکسان داشتند و با خواندن یکی از آن ها، متوجه مطالب دیگر سایت ها هم می شدیم. 

ادامه مطلب ...

مشخصات استاندارد اتصالات و مفاصل

مشخصات استاندارد اتصالات

یکی از بهترین ویژگی های لوله های پلی اتیلن، قابلیت جوشکاری آن ها با روش های جوش گرمایی (Heat fusion) است لب به لب (Butt)، سوکتی (Socket) و یا زینی (Saddle). در جوش گرمایی لب به لب، سر لوله و یا اتصالات را با استفاده از صفحه ای که بوسیله جریان الکتریسیته تا دمای ۴۰۰ ˚F گرم شده است، تا جایی حرارت می دهند که ذوب شوند. سپس دو انتها با فشار و سرعتی کنترل شده به یکدیگر فشرده می شوند و به همین صورت نگهداشته می شوند تا سرد شوند. این روش در صورت انجام صحیح، منجر به شکل گیری جوشی می شود که با خود لوله یکپارچه است، کاملاً ضد نشتی است و معمولاً محکم تر از خود لوله است. 

ادامه مطلب ...

از عدس چه می دانید؟

خواص عدس

عدس یکی از حبوبات مغذی است که در بسیاری از فرهنگ های غذایی در سراسر جهان به ویژه کشورهای جنوب شرق آسیا به عنوان یکی از غذاهای اصلی محسوب می شود. این دانه های کوچک و خوشمزه در انواع رنگ ها، اندازه ها و طعم های مختلف دیده می شوند. آنها جزو حبوبات ارزان قیمت هستند که برای مدت طولانی حتی بدون یخچال قابل نگهداری می باشند. شما از عدس چه می دانید؟ در این مقاله همراه ما باشید تا با مهمترین ویژگی ها و خواص عدس به خوبی آشنا شوید. 

ادامه مطلب ...