تیم تولید محتوای  بهیدو

تیم تولید محتوای بهیدو

طراحی وب سایت، اپلیکیشن موبایل، سئو، دیجیتال مارکتینگ
تیم تولید محتوای  بهیدو

تیم تولید محتوای بهیدو

طراحی وب سایت، اپلیکیشن موبایل، سئو، دیجیتال مارکتینگ

سئو سریع ، چند تکنیک بهینه سازی سایت در زمان کوتاه

سئو سریع

سئو یک علم در حال تغییر و تحول است. به همین خاطر استراتژی هایی که ۵ سال پیش موثر بودند ، ممکن است امروز تجارت شما را با شکست مواجه کنند. بنابراین ، خوب است که برای رسیدن به موفقیت همواره با زمان به روز باشید. در ادامه برای انجام سئو سریع ، چند تکنیک بهینه سازی سایت در زمان کوتاه را به شما معرفی می کنیم. برای بالا نگه داشتن رتبه وب سایت خود در نتایج موتورهای جستجو توصیه می شود همیشه در خصوص سئو تحقیق کنید ، یاد بگیرید و رویکردهای جدید را آزمایش کنید. در زیر بر اساس تجربیات تیم سئو در اصفهان ، چند تکنیک بهینه سازی سایت در زمان کوتاه را ارائه می دهیم.

چند تکنیک سئو سریع

  • پوشش عمیق موضوع با کلمات کلیدی :

سئو یک روش بازاریابی دیجیتالی با ارزش افزوده بالا است که به طور مداوم در حال پیشرفت است. برای انجام سئو سریع ، باید بر روی تحقیق در مورد کلمات کلیدی کسب و کار خود ، تمرکز کنید. برای مثال در یک وب سایت آژانس دیجیتال مارکتینگ در اصفهان کلمات کلیدی ” سئو ” یا ” سئو در اصفهان ” بسیار پر کاربرد هستند و باید در محتوای اینگونه سایت ها از این کلمات بیشتر استفاده شود. این یکی از مهم ترین روش ها برای بهینه سازی موتورهای جستجو است.

  • بهینه سازی محتوا :

اگر می خواهید وب سایت خود را سریع تر از سایر رقبا متمایز کنید حتما بر روی بهینه سازی محتوا تمرکز کنید. بهینه سازی محتوا هنوز یکی از مهمترین تکنیک های سئو است که در تعیین رتبه شما در SERP ، بسیار موثر می باشد. از این رو ، تأکید بر محتوای قوی ، که می تواند مخاطبان بالقوه شما را جذب نماید ، امری حیاتی است. محتوای شما همچنین باید اطلاعات ارزشمند و کاملی را در اختیار کاربران قرار دهد. به گفته تیم سئو در اصفهان وب سایت شما باید دائماً در حال ایجاد محتوا باشد. همچنین برای بازدید بیشتر ، می توانید هر چند وقت یکبار پست های قدیمی را نیز دوباره بهینه کنید. از سوی دیگر نباید از اهمیت توصیفات متا ، برچسب ها ، برچسب های alt ، عناوین تصویر و هدرها نیز چشم پوشی کنید.

  • توسعه لینک ها و بک لینک ها :

هنگامی که سایت خود را برای سئو بهینه می کنید باید به توسعه لینک ها و بک لینک ها توجه کنید. لینک ها بخشی از محتوا است که از داخل سایت یا سایت های دیگر بک لینک می گیرد. ایجاد بک لینک های ارزشمند به رشد چشمگیر کسب و کار شما در بازار آنلاین کمک می کند. پیوندها هنوز هم برای google مهم هستند اما با این وجود نه هر پیوندی! در واقع تیم سئو در اصفهان همواره تاکید می کند که کیفیت لینک ها بسیار مهم است. چرا که لینک ها و پیوندهای هرزنامه می تواند به سایت شما آسیب برساند.

  • مدیریت تغییر مسیر :

پس از بهینه سازی مجدد یک وب سایت قدیمی ، اغلب URL ها نیز اصلاح می شوند. بنابراین تیم سئو در اصفهان این نکته را یادآور می شود که در چنین شرایطی URL ها حتما باید تغییر مسیر داده شده و با دقت مدیریت شوند.  هدایت ها ، به ویژه هدایت مجدد ۳۰۱ ، پیوند یک صفحه قدیمی را در یک وب سایت یا وبلاگ به یک صفحه جدید منتقل می کند. بدون مدیریت تغییر مسیر ، ممکن از ترافیک و رتبه بندی خود را در موتورهای جستجو از دست بدهید.

  • رسپانسیو بودن سایت :

همانطور که می دانید ، مفاهیم طراحی وب سایت با گذشت زمان در حال پیشرفت هستند. به این ترتیب انتظارات کاربران آنلاین از وب سایت ها نیز بیشتر می شود. از این رو ، اگر وب سایت شما طرحی خلاقانه و قابل فهم به نمایش نگذارد ، قطعا مورد پسند الگوریتم موتور جستجو نخواهد بود. بنابراین ، وقتی با برنامه نویسان وب برای طراحی وب سایت فروشگاهی با اداری خود قرارداد می بندید ، مطمئن شوید که آنها قادر به ارائه نتایج خوب هستند.

از این گذشته بیشتر بازدید کنندگان از تلفن های هوشمند برای مرور وب سایت و وبلاگ شما استفاده می کنند. بنابراین ، صفحات وب سایت شما باید رسپانسیو باشند به طوری که در دستگاه های مختلف بدون مشکل بارگذاری شوند. وب سایت هایی که سریع تر بارگیری می شوند مورد پسند موتورهای جستجو قرار می گیرند و در نتیجه در SERP بالاتر هستند.

  • سرعت بارگیری صفحه وب :

اگر هنوز هم بارگیری صفحات وب سایت شما وقت زیادی را صرف می کند ، قطعاً تاثیر منفی بر سئو سایت خواهد داشت. چرا که الگوریتم های موتور جستجوی گوگل هرگز رتبه بالاتری به چنین وب سایت هایی اختصاص نخواهند داد. بنابراین ، اطمینان حاصل کنید که بارگیری صفحات وب سایت شما بیش از ۳ ثانیه طول نمی کشد.

  • بازاریابی در شبکه های اجتمایی :

تبلیغات در شبکه های اجتماعی یک تکنیک سئو سریع است که بسیار هوشمندانه و موثر خواهد بود. این کار در واقع بازدید بالای صفحه شما را تضمین می کند. بنابراین اگر می خواهید در مدت زمان کوتاهی تجارت خود را رونق بخشید ، تبلیغات در شبکه های اجتماعی همچون اینستاگرام ضروری است.

چند تکنیک بهینه سازی سایت در زمان کوتاه

در اینجا به چند تکنیک دیگر برای بهبود سئو که می تواند به افزایش ترافیک ارگانیک سایت و رتبه بندی سایت کمک کند به طور مختصر اشاره می کنیم:

  • تجربه کاربری را در کل سایت خود بهبود ببخشید.
  • با نوشتن محتوای با کیفیت و قالب بندی شده خواندن محتوای خود را آسان کنید.
  • در نوشتن محتوا از سبک نوشتن هرم وارونه استفاده کنید.
  • در نوشتن محتوا مخاطب هدف خود را بشناسید.
  • سعی کنید محتوای جامع و طولانی تری نسبت به رقبای خود بنویسید.
  • از پیوندهای مربوط به دامنه های قدیمی استفاده کنید زیرا ارزش بیشتری نسبت به سایت های جدید دارند.
  • جستجوی صوتی را در وب سایت خود فعال کنید. (زیرا جستجوی صوتی برای بهینه سازی وبسایت در سال ۲۰۲۰ اهمیت پیدا کرده است.)
  • جستجوی محلی را در وب سایت خود فعال کنید. (زیرا جستجوی محلی برای بهینه سازی وب سایت در سال ۲۰۲۰ اهمیت پیدا کرده است.)

دارک وب چیست ؟

دارک وب چیست

اینترنت مکانی بسیار بسیار بزرگتر از آن چیزی است که احتمالاً تصور می کنید. شما در مورد فیس بوک ، گوگل ، نتفلیکس و آمازون و شاید میلیون ها وب سایت دیگر که می توانید از مرورگر وب معمول خود  به آنها دسترسی داشته باشید ، می دانید. اما موارد بیشتری مانند دارک وب و دیپ وب وجود دارد که به طور معمولی در موتورهای جستجو ظاهر نمی شوند. بنابراین هنگام جستجو در گوگل ، هیچ یک از این موارد را در نتایج مشاهده نخواهید کرد. اما دارک وب دقیقا چیست؟ اگر می خواهید بدانید دارک وب چیست ؟ و از آنها استفاده می شود با ما همراه باشید.

دارک وب چیست ؟

دارک وب یا وب تاریک قسمت کوچکی از اینترنت است که توسط موتورهای جستجوی معمولی نشان داده نمی شود. در واقع دارک وب به طور خاص به وب سایت هایی گفته می شود که در پشت چندین لایه رمزگذاری وجود دارند و با استفاده از موتورهای جستجو رایج در میان مردم عادی نمی توان آنها را پیدا کرد. به این ترتیب هرگز انتظار نداشته باشید که با استفاده از مرورگرهای معمولی اینترنت همچون کروم یا فایرفاکس ، به این اطلاعات دسترسی پیدا کنید.

دارک وب برای محافظت از داده های موجود در شبکه ، از مجموعه گره های منفرد و رمزگذاری شده استفاده می کند. قدرت رمزگذاری و دشواری ردیابی فعالیت آنلاین در وب تاریک ، آن را به مکانی مناسب برای همه فعالیت های مخرب و خطرناک تبدیل کرده است. البته وب تاریک علاوه بر کاربردهای بد ، شامل استفاده های مفیدی همچون افزایش امنیت داده های مهم وب سایت است.

دارک وب با دیپ وب چه تفاوتی دارد؟

به طور کلی شبکه جهانی سه قسمت دارد: وب سطحی ، وب عمیق و وب تاریک.

وب سطحی همه مواردی است که از طریق جستجو یا تایپ یک URL در مرورگر شما به طور عمومی قابل دسترسی است. اما وب عمیق که تحت عنوان وب نامرئی نیز شناخته می شود ، به محتوای موجود در وب اشاره دارد که توسط موتورهای جستجوی استاندارد نمایش داده نمی شوند. طبق تخمین های کارشناسان ، وب عمیق تقریبا ۵۰۰ برابر بزرگتر از وب سطحی است.

در برخی مقاله ها دارک وب را همان وب عمیق معرفی کرده اند که این کاملا اشتباه است. در واقع بر اساس آنچه گفته شد دیپ وب که تحت عنوان وب عمیق یا وب پنهان نیز شناخته می شود به هر چیزی که از طریق موتور جستجو قابل دسترسی نباشد اشاره دارد. اگرچه به نظر می رسد این تعریف به تعریف دارک وب شباهت دارد، اما تفاوت هایی نیز میان این دو مفهوم وجود دارد.

دیپ وب به اطلاعات پنهان مانند سوابق پزشکی ، اطلاعات عضویت در سایت ، داده های محرمانه و غیره اشاره دارد. یک مثال مهم استفاده از دیپ وب در بانکداری الکترونیک و ایمیل است. اما دارک وب زیرمجموعه و بخش کوچکی از دیپ وب است که بیشتر برای اهداف غیر قانونی استفاده می شود. در واقع دارک وب، به مجموعه سایت ‌های غیرقانونی در دیپ وب گفته می شود که به طور عمدی پنهان شده و با استفاده از روش های خاص قابل مشاهده هستند.

نمونه فعالیت های اخیر در دارک وب

در دارک وب تمامی اقدامات مانند هک‌ها ، بازارهای سیاه ، ویروس‌ها ، مواد مخدره ، ارزهای  تقلبی، مدارک جعلی ، خرید و فروش اسلحه ، بازار سیاه برای اعضای بدن و جرایم دیگر به صورت ویکی طبقه بندی شده اند.

به طور مثال یکی از معروف ترین مواردی که در دارک وب راه اندازی شد ، Silk Road ؛ اولین بازار سیاه آنلاین مدرن بود. البته این وب سایت در سال ۲۰۱۳ تعطیل شد و بنیانگذار آن نیز در زندان به حبس ابد محکوم شده است. طبیعتاً بسیاری از وب سایت های مشابه دیگر در دارک وب در سال های اخیر ایجاد شده اند. مثلا در اوایل ماه جاری میلادی ، AlphaBay ، یک بازار وب تاریک دیگر که حدود۶۰۰۰۰۰ تا ۸۰۰،۰۰۰ دلار در روز درآمد داشت ، توسط نیروی پلیس تعطیل شد.

چگونه به دارک وب دسترسی پیدا کنیم؟

معروف ترین ابزار برای ورود به وب تاریک ، مرورگر Tor است. با Tor می توانید به وب سایت هایی دسترسی پیدا کنید که آدرس آنها با پسوند .onion خاتمه یابد. اینها وب سایت هایی هستند که به طور انحصاری در وب تاریک موجود هستند و از طریق مرورگرهای معمولی نمی توان به آنها دسترسی داشت. این مرورگر جهت مخفی نگه داشتن درخواست کاربر در هنگام بارگذاری صفحات ، از ۶۰۰۰ سرور استفاده می‌کند. این قابلیت باعث می‌شود تا ردیابی کاربران و همینطور ردیابی درخواست ‌های آن‌ها توسط نهادهای دولتی تقریبا غیرممکن گردد.

البته ناگفته نماند در حالی که Tor از اطلاعات شما در برابر نظارت نهادهای دولتی محافظت می کند ، اما از شما در برابر وب سایت هایی که دارای محتوای مخرب هستند و همینطور هکرها محافظت نمی کند. بنابراین باید برای ورود به وب سیاه بسیار مراقب بود.

آیا ممکن است اطلاعات شخصی شما در وب تاریک قرار بگیرد؟

حتی زمانی که در اینترنت مشغول تحقیق ، بازی و تجارت هستید ، مجرمان در کمین اطلاعات شما هستند. آنها برای سرقت اطلاعات شخصی شما و فروش آنها در وب تاریک از فرم ها ، وب سایت های رایگان و روش های دیگر استفاده می کنند.

چگونه می توانید از ورود اطلاعات خود به وب تاریک جلوگیری کنید؟

اقدامات پیشگیرانه ای وجود دارد که می توانید برای جلوگیری از سرقت هویت و عواقب مالی آن ، آنها را انجام دهید:

  1. از ورود اطلاعات حساس در رایانه های عمومی خودداری کنید.
  2. رمزهای عبور را ایمن نگه دارید و اغلب آنها را تغییر دهید.
  3. هرگز اطلاعات حساس مانند شماره های تأمین اجتماعی ، شماره کارت های اعتباری یا حساب های بانکی و اطلاعات گواهینامه رانندگی را از طریق ایمیل ارسال نکنید.
  4. از سایت های ناامن مانند آنهایی که لایه سوکت امن ندارند (SSL) دوری کنید. مخصوصاً اگر سایت مورد نظر به صورت اینترنتی محصولات و خدمات خود را می فروشد و از شما اطلاعات مالی می خواهد.
  5. شما می توانید با مشاهده URL وب سایت ، بررسی کنید که آیا وب سایت از گواهی SSL استفاده می کند یا خیر. اگر به جای “http” با “https” آغاز شود ، به این معنی است که سایت با استفاده از گواهی SSL ایمن شده است (“s” به معنای امن است).
  6. به پیام های ایمیل ناخواسته پاسخ ندهید.
  7. اطمینان حاصل کنید که هنگام دریافت پاسخ یا ارسال پیام ایمیل ، همه گیرندگان را می شناسید.
  8. از کارت های هدیه یا سایر روش های پرداخت ایمن که به حساب بانکی شما متصل نیستند استفاده کنید.
  9. از مرورگرهایی که دارای ضد بدافزار و محافظت از فایروال هستند ، استفاده کنید.
  10. از انتشار اطلاعات شخصی در شبکه های اجتماعی خودداری کنید.

استراتژی فروش در سال ۲۰۲۱

استراتژی فروش در سال 2021

فراموش نکنید ما در عصر دیجیتال زندگی می کنیم. عصری که با آن مجموعه ای از فناوری ها به وجود آمده اند و وقتی نوبت به طراحی استراتژی فروش در سال ۲۰۲۱ می رسد ، استفاده از فناوری و اتوماسیون همچون سیستم CRM یا سامانه فروش باید یکی از سرمایه گذاری های اصلی شما برای رونق کسب و کارتان باشد.

هر کسب و کاری صرفاً با فروش خود پیشرفت می کند و درآمدزایی نیز حول کارآیی استراتژی فروش می چرخد. استراتژی فروش نیز تنها با مشارکت در ایجاد و اجرای یک سیستم مدیریت فروش یکپارچه قابل پیاده سازی است. این یک روش برای فرمول گذاری قدرت فروش ، همگام سازی عملیات فروش و استفاده از مهارت های فروش است که به شما اجازه می دهد تا کسب و کار خود را ارتقاء دهید. مدیریت فروش از طریق کار با سامانه فروش به نظارت بهتر بر عملکرد فعالیت ها و وظایف شما در فروش کمک می کند. در اینجا به مهم ترین استراتژی فروش در سال ۲۰۲۱ اشاره می کنیم. با ما همراه باشید.

استراتژی فروش و مدیریت فروش

آیا شما استراتژی فروش دارید؟ در واقع تا زمانی که استراتژی فروش درستی نداشته باشید ، نمی توانید به اهداف فروش خود دست یابید. فروش یک محصول یا خدمات ، حتی به یک مصرف کننده متوسط ​، نیاز به برنامه ریزی استراتژیک و اجرای موثر آن دارد. مدیریت فروش به عنوان یک اصطلاح به طور مستقیم در بخشی از کسب و کار اعمال می شود که با مشتری احتمالی در تعامل است و سعی در تبدیل این تعامل به فروش دارد. اگرچه این کار ساده به نظر می رسد ، تحقیقات و برنامه ریزی طولانی مدت در پس اجرای آن نقش خواهد داشت. مدیریت فروش برای رسیدن به اهداف خود نیاز به برنامه ریزی کارآمد ، کنترل ، بودجه بندی و رهبری موثر دارد. یک استراتژی مدیریت فروش کارآمد می تواند در طولانی مدت برای افزایش فروش سازمان بسیار مهم باشد.

شایان ذکر است عملکردهای فروش قدیمی در دنیای تحت رهبری اینترنت با مشکل روبرو شده اند. رویکردهایی که برای چندین دهه کار کرده اند در حال حاضر دیگر موثر نیستند و بسیاری از مشاغل برای باقی ماندن در بازار امروز باید از فناوری های دیجیتال همچون سیستم CRM ( سامانه فروش و خدمات پس از فروش یکپارچه ) استفاده نمایند. اما اگر سرمایه گذاری های دیجیتال نیز نتواند نتایج مورد انتظار را برآورده سازد چه؟ در واقع صرفا استفاده از سیستم CRM برای موفقیت کسب و کار شما کافی نیست شما باید مناسب ترین سامانه فروش را مطابق با استراتژی فروش خود راه اندازی نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر پیشنهاد می کنیم از متخصصان ما در بهوان کمک بگیرید.

استراتژی فروش در سال ۲۰۲۱ به چه سمتی می رود؟

سال ۲۰۲۰ برای اکثر مشاغل سال سختی بود و فکر فروش و رسیدن به اهداف در سال جدید بسیاری از افراد را نسبت به آینده مضطرب کرده است. اما آینده فروش آنچنان که فکر می کنید کمرنگ نیست و این به درک سرمایه گذاری مناسب در تکنولوژی برمی گردد. در واقع فناوری بخشی جدایی ناپذیر از برنامه ریزی استراتژی فروش این روزها است. به تدریج مشاغل در سراسر جهان شروع به درک این موضوع کرده اند که فناوری چقدر می تواند برای رشد تجارت آنها مفید باشد.

در سال ۲۰۲۱ ، استفاده از نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) راه پیشرفت شما است زیرا توانایی تغییر شدید عملکرد یک کسب و کار را دارد و می تواند به طور قابل توجهی بر فروش ، بازاریابی و رشد تجارت شما تأثیر بگذارد.

CRM چگونه می تواند باعث افزایش فروش در سال ۲۰۲۱ شود؟

همانطور که از نام نرم افزار CRM بر می آید ، این نرم افزار در واقع برای مدیریت تعاملات شرکت با مشتریان فعلی و حتی مشتریان بالقوه طراحی شده است. هنگامی که CRM به طور استراتژیک اجرا شود ، روندهای بازاریابی و فروش شما را ساده کرده و روابط محکم تری را با مشتری ایجاد می کند. شما به کمک سامانه فروش و خدمات پس از فروش می توانید خدمات مشتریان را بهبود بخشیده و فروش خود را افزایش دهید و در نتیجه به سودآوری بیشتری حتی در شرایط اپیدمی های جهانی دست یابید. بنابراین اساسا هدف از استفاده ی CRM بهبود کلیه روابط تجاری است که به نوبه خود ، خط اصلی کسب و کار یعنی فروش بیشتر را بهبود می بخشد.

این سیستم ها در اصل نوعی ابزار مبتنی بر هوش مصنوعی هستند که وظایفی مانند انواع فعالیت های بازاریابی ، افزایش سرب و جمع آوری داده ها را به صورت خودکار انجام می دهند. این امر باعث می شود تا نمایندگان فروش وقت بیشتری را صرف فروش و تنظیم استراتژی فروش مناسب نمایند و همینطور زمان کمتری را به انجام کارهای تکراری و دستی اختصاص دهند. سامانه فروش و خدمات فروش یکپارچه به دلیل به کارگیری هوش مصنوعی و قابلیت های اتوماسیون ، امکان همکاری بهتر در انواع زمینه ها مانند بازاریابی و فروش ، همسویی و پیام رسانی به مشتریان را فراهم می کند ، که این امر باعث فروش و بهبود خدمات مشتریان می شود.

مزایای استفاده از نرم افزار CRM برای استراتژی فروش در سال ۲۰۲۱:

در حال حاضر ، یافتن مشتریانی که مایل به صرف هزینه هستند کار ساده ای نیست و به محض یافتن مشتری (یا مشتری بالقوه) ، حفظ روابط محکم با آنها بیش از هر زمان دیگری مهم است. نرم افزار CRM به شما این امکان را می دهد تا ارتباط بین مشاغل و مشتریان را بهینه کنید. یکی از مزایای استفاده از نرم افزار CRM برای استراتژی فروش در سال ۲۰۲۱ رضایت بیشتر مشتریان است.

در حال حاضر تمرکز ارتباط با مشتریان فعلی و مشتریان بالقوه بسیار مهم است. ارتباطات نامنظم و استرس زا ناگزیر منجر به از دست دادن مشتری و در ننیجه خسارت بزرگ مالی برای مشاغل می شود. اما CRM تمام داده های مشتریان را در یک مکان واحد ذخیره می کند و یک ابزار ارتباطی بسیار قدرتمند برای شما ایجاد می کند. بنابراین تیم فروش شما نه تنها می تواند به نام و اطلاعات تماس مخاطبین دسترسی داشته باشد ، بلکه قادر به یافتن اطلاعات مفید دیگر از تجربه خرید مشتریان است.

برای یک تیم فروش ، داشتن این اطلاعات امری حیاتی است زیرا به آنها کمک می کند تا نیازها و خواسته های مشتریان خود را ارزیابی کرده و در زمینه شخصی سازی ارتباطات به آنها کمک کنند.

صنایع دستی مس و پرداز

صنایع دستی مس و پرداز

صنایع دستی مس و پرداز از ترکیب دو هنر با ارزش نقاشی و مس با یکی از سبک های نقاشی مینیاتور به نام سبک پردازی نشات گرفته است. این سبک بالاترین فروش را در شهرهای مشهد،کرمان و تهران داشته است. نمونه های این هنر جدید را در فروشگاه اینترنتی امیران تبلیغ مشاهده نمایید.
به خاطر جدید بودن هنر مس و پرداز، تاریخچه طولانی و مفصلی ندارد. در هنر مس و پرداز به علت زیبایی و خلاقیت فوق العاده این مدل هنر که از ترکیب نقاشی پرداز بر روی زیر ساخت مس انجام می شود؛ طرفدارانش را دو چندان نموده است.

طرح های ظروف مس و پرداز

نقاشی ها و طراحی های معروف و قدیمی که توسط استادان ماهر و بزرگ نقاشی بر روی ظروف مسی به صورت کاملا حرفه ای کشیده میشوند را می توان در دو دسته زیر تقسیم کرد:

  • نقاشی گل و مرغ
  • نقاشی با طرح اسلیمی

محصولات مس پرداز و خاص بودن این هنر

رنگ لاجوردی استفاده شده در مس پرداز، این هنر فاخر و ماندگار دلیل جذابیت این هنر دست می باشد. این رنگ از نظر روانشناسان برای جذب مخاطب بسیار تاثیر گذار می باشد و یکی از عناصر اصلی مهم در فروش عمده و قابل توجه در این مدل کالاها محسوب می شود.

 

مس و پرداز

 

انواع ظروف مس و پرداز

محصولات مس و پرداز از نظر دسته بندی متشکل از :

تولید مس پردازی با در نظر گرفتن اینکه قدمت زیادی ندارد، اما به لحاظ هنر دست، ذهن را به سمت هنرهایی قدیمی تر مانند خاتم سازی، قلم زنی، میناکاری جهت میدهد.الهام گرفتن از هنر میناکاری در پیدایش مدل جدیدی از هنر تلفیقی توانسته در سطح گسترده ای از بازار اصفهان فروش های منحصر به فردی به وجود بیاورد. مس و پرداز در واقع هنری است ز ترکیب مس و مینا. یک محصول مس و پرداز می تواند به عنوان یک محصول مسی میناکاری نیز محسوب شود که بدنه ظرف تماما میناکاری نشده است و تنها قسمتی از ظرف مسی با نقاشی میناکاری تزیین شده است و باقی قسمت ها به صورت مس براق باقی می مانند.اما به خاطر جدید بودن این هنر، تعداد زیادی از اموزشگاه های فنی و حرفه ای نقش کار افرینی بسیار خوبی را با پایین ترین هزینه و در کمترین زمان تحت عنوان آموزش پرداز روی مس ممکن ایجاد کرده اند.

جایگاه اجتماعی صنایع دستی مس و پرداز

از جمله مهارت های حرفه ای و مدرن در سطح تیراژ بالا و حتی تخصصی و کار افرینی فراوان حرفه مس گری در اصفهان می باشد. این هنر دستی که از ایام قدیم در صنایع دستی اصفهان به شمار میرود و در جایگاه ۹۰ درصدی زیر ساخت های هنر دست در اصفهان میباشد؛ شهرت بسیار زیادی دارد.
هنر مس گری بیش از پیش جایگاه و اصالت واقعی خود را محفوظ نگه داشته، به طوری که با خلق اثاری همچون ظروف مس و پرداز، توانسته ظروف زیر ساختی بسیار خلاقانه ای، حتی در زمینه صادرات تولید نماید.

از جمله خلاقیت های هنر مس گری، کمک به توسعه صادرات تولید ظروف خاویار میباشد. این ظروف سابق با نقاشی میناکاری ، فروشی در پایین ترین حد ممکن را در بازار داشت اما ورود هنر مس و پرداز توانست اثرات بسیار مفیدی در کمک به بسته بندی خاویار کشور و تلفیق دو حرفه داشته باشد.
در این مقاله سعی گردیده با در نظر گرفتن نقش و فواید صنایع دستی مس و پرداز و هنر زیر ساختی ان در شهر اصفهان مورد بررسی و تحقیقات فنی قرار بگیرند.

نقش متقابل محصولات مس و پرداز در توسعه پایدار فرهنگی، گردشگری ، اقتصادی

ورود نقاشی مدل پردازی و تولید مس و پرداز در بازار صنایع دستی اصفهان و تهران چند پدیده مهم و اساسی شکل گرفت.از جمله پایداری توسعه فرهنگی و ترویج هنر صنایع دستی و حتی الهام گرفتن از هنر های سنتی، قدیمی و تلفیق خلاقانه که میتواند جامعه هنری را همچنان به سوی اهداف بلند مدت و تولیدات کالاهای جدیدتر سوق دهد.

اما در تحقیقات به عمل امده در فرایند ورود به بازار در امر گردشگری نیز محصولات مس و پرداز بسیار موفق و مثمر ثمر واقع شدند. به طوری که بسیاری از توریست هایی که به شهر اصفهان سفر کردند.استقبال بی نظیری را در حوضه مس و پرداز از خود نشان دادند.ناگفته نماند دو حرفه صنایع دستی و گردشگری همیشه در موازات یکدیگر در بهبود شرایط اقتصادی حرکت می نمایند. چرا که هنر دست، نشانه ای بر ترویج تاریخ و تمدن کهن کشورها و شناسنامه ای از سلسله تمدن های از بین رفته میباشند.

 

صنایع دستی مس و پرداز

 

فروش صنایع دستی مس و پرداز

با همراهی شرکت های بسته بندی و با ورود طراحان برجسته در امر بسته بندی مس و پرداز بیشترین فروش خود را در تهران و مشهد و کرمان دارد.همچنین سامانه اینترنتی امیران تبلیغ یک مدل از تبلیغات و بازاریابی مدرن و تخصصی در معرفی این کالای جدید در رسته هنرهای دستی را به صورت کاملا حرفه ای در معرض نمایش مصرف کنندگان قرار میدهند.در عصر کنونی فروش و بازاریابی دو متد از شرایطی هستند که همیشه به موازات یکدیگر عمل مینماید.اما در شرایطی که مدل کالا بسیار خلاقانه، جدید و کار امد باشد مسیر بازاریابی با زمان کمتری طی میگردد و امر فروش به شرایط باور نکردنی افزایش می یابد.

رشد فروش محصولات مس پرداز با استفاده از تکنیک های به روز و طراحی و بهینه سازی در زیر ساخت های فروشگاه های اینترنتی، از جمله فروش های مدرن و بسیار ایده ال شناخته شده اند.

اما حرکت به سمت راه اندازی وب سایت های اینترنتی نیازمند زیر ساخت های مهمی است از جمله انها :

  1. در ابتدا دارا بودن از سرور اختصاصی
  2. متخصصین کاملا حرفه ای در جهت طراحی سایت صنایع دستی.
  3. شرکت الزاما ثبت شده باشد.
  4. ارائه خدمات و پشتیبانی لازم به مشتریان.

اهداف و رسالت ارائه مشاوره وب سایت در این فضای کار امد و در جهت پیشبرد فروش و خدمات پس از فروش از اهمیت به سزایی برخوردار میباشد.

 

فروش صنایع دستی مس و پرداز بایدها و نبایدها

  • تعریف فروش در صنایع دستی مس و پرداز به صورت تخصصی و مدرن.
  • راهکارهای موفقیت در فروش مس و پرداز به صورت کاملا کاربردی.
  • احساس رضایت در مشتریان پس از خرید در مشتریان.
  • همدردی با مشتریان مس و پرداز و احساس اطمینان پس از فروش.
  • گام های موثر به جهت خدمات پس از فروش.
  • ارائه پیشنهاد مس و پرداز به عنوان هدایای تبلیغاتی خاص و جدید به سازمان ها.
  • ویژگی و اختصاص دادن برند ثبت شده مس و پرداز به عنوان یک کالای تبلیغاتی.
  • تولید انبوه مس و پرداز
  • ارائه محصولات صنایع دستی مس و پرداز در کمترین زمان ممکن.
  • مشاوره رایگان با متخصصان امر فروش در کسب و کار.

یکی از قوانین مهم در فروش هدایای تبلیغاتی، اختصاص دادن زمان بیشتر به مشتریان جهت تصمیم گیری خرید است. ممکن است تعداد بسیار زیادی از مشتریان درخواست این کالا را داشته باشند، اما تمامی انها مشتریان احتمالی نیستند.

اما از کجا باید متوجه شد یک خریدار به عنوان اصلی ترین مشتری به حساب می اید ؟
در تحقیقات انجام گرفته مشخص گردیده در بسیاری از کسب و کارها ۳۰ درصد از انها مشتریان و ۷۰ درصد محصولات و خدمات را خریداری میکنند.پس چنانچه کالاهای تبلیغاتی به فروش میرسانید دقت کافی در دنبال کردن ۳۰ درصدی ها باشید.جهت خرید و مشاهده جدیدترین هدایای تبلیغاتی و صنایع دستی مس و پرداز در فروشگاه اینترنتی امیران تبلیغ جستجو فرمایید.

ظروف الماس تراش

ظروف الماس تراش از دیگر صنایع دستی اصفهان است که به تازگی در شهر اصفهان تولید می گردد. اما بیشترین فروش در شهرهای تهران و مشهد می باشد.که به عنوان هدایای تبلیغاتی جدید در بین سازمان ها، مورد استقبال فراوانی قرار گرفته است. انواع ظروف مسی الماس تراش را در سامانه امیران تبلیغ مشاهده نمایید.
از نمونه های ظروف مسی الماس تراش در گروه صنایع دستی الماس تراش ها عبارتند از :

  • انواع متنوع ست های دکوری ویترینی.
  • کاسه و بشقاب الماس تراش.
  • میوه خوری الماس تراش.
  • ساعت دیواری الماس تراش.
  • گلدان الماس تراش.
  • بشقاب الماس تراش.
  • قندان الماس تراش.
  • شیرینی خوری الماس تراش.
  • شکلات خوری الماس تراش.
  • تابلو های گلدانی الماس تراش.

هنگامی که سخن در ارتباط با صنایع دستی رانده می شود؛ ذهن به سمت پیشینه های کهن ایران بر می گردد. صنایع دستی الماس تراش ها مانند دیگر نمونه های هنری دست ساز مانند مینا کاری یا فیروزه کوبی، تماما با زیر ساخت متریال مس انجام میپذیرند.نسل جدید این هنر دست ارزشمند، از نظر رنگ بندی به دو دسته تقسیم میگردند :نوع اول رنگ هایی با فرمولاسیون سرمه ای و در دسته دوم استفاده از رنگ های فیروزه ای.اما فرایند پاشش رنگ بر روی ظروف الماس تراش یکی از حساس ترین مراحل تولید این هنر به شمار میرود.به طوری که تمام فرایند رنگ در این هنر با محصولات میناکاری کاملا متفاوت تر میباشد.

بدنه ظروف مسی الماس تراش با دستگاه های تراش در ابتدا بر اساس طرح از قبل اماده شده تراش داده میشود و با کمک گرفتن از طرح های گل و مرغ، اسلیمی و ختایی برش هایی بر سطح ظرف مورد نظر زده میشود.اما ضخامت متریال مس زیر ساختی در ظروف الماس تراش نباید کمتر از حد استاندارد باشد.چرا که این امر باعث میگردد ظرف مسی در فرایند تراش شکسته گردد و ارزش ریالی و هنری کار تماما از بین میرود.

 

ظرف الماس تراش
فرایند تولید صنایع دستی الماس تراش

  1. مرحله ابتدایی در فرایند تولید ظرف الماس تراش، تولید مس در زیر ساخت با ضخامت مشخص شده می باشد.
  2. آماده نمودن طرح مورد نظر همراه با مدل های گل و مرغ یا اسلیمی و ختایی جهت حک با دستگاه برش.
  3. برش کاری بر روی سطح مس با کمک طراحی از قبل اماده شده در حد و اندازه های مشخص بر اساس ظرف مسی توسط استاد کار مس گر.
  4. صیقل دادن سطح مس و خروج تراشه های مسی با استفاده از سمباده های مخصوص متریال مسی.
  5. بعد از صیقل دادن سطح به موازات طرح های برش خورده پاشش رنگ ها با مهارت خاص صورت می پذیرد.پاشش رنگ به گونه ای انجام می گردد ، که در تمامی سطح صاف و یکنواخت انجام کردد.
  6.  در نهایت بعد از پاشش رنگ نوبت به پلی استر است که بر روی رنگ زده می شود. یکی از فرایندهایی که در تولید ظروف الماس تراش، زیبایی و جلو های نو به این مدل صنایع دستی میدهند؛ درصد ترکیبی براق کننده ها می باشند. پلی استر بر روی این هنر با تخصص و مهارت خاصی صورت میپذیرد.

اساس و طرح و ایده پردازی بکر در تولید صنایع دستی الماس تراش همچنین استفاده از خصوصیات طبیعی همراه با اعمال فرایند هایی خاص از دخالت صنعت و هنر دستی در ظروف مسی الماس تراش با کارایی و جایگاه منحصر به فرد در متد انتخابی، آن را به عنوان هدایای تبلیغاتی نیز متمایز کرده است.تاریخچه تولید الماس تراش مسی همانند دیگر صنایع دستی اصفهان از طرق مقاله ها و کتاب های مرتبط امکان پذیر نمی باشد. به همین دلیل

این مقاله در اصل از طریق مشاهده فیزیکی و مصاحبه حضوری در کارگاه های الماس تراش سازان گرداوری و تنظیم گردیده است.

 

صنایع دستی الماس تراش

در این مقاله سعی گردیده این حرفه و پیشه از چهار بعد مورد بررسی قرار بگیرند :

– سازنده زیر ساخت مسگر: ((صنعتگر))
– مکان جهت فرایند تولید: ((کارگاه))
– محصول به دست امده: ((صنایع دستی لوکس)) و در نهایت ابزار هایی که در طراحی و تولید این مدل جدید از هدایای تبلیغاتی استفاده شده است.
در فرایند تولید مس الماس تراش به وضوح ترکیب شدن هنر و صنعت تراش همانند دیگر نیاز های بشریت به چشم میخورد. یک مثال متفرقه همانند تولید انواع مبلمان که امیزه ای از هنر دست و صنعت به شمار میرود.
هر چند تولید صنایع دستی به دوران باستان باز میگردند و نمی توان این مدل هنرها را به زمان حال نسبت داد و گواه این ادعا، تمامی اشیاء زینتی و یا صنایع دستی است که از آن دوران بر جای مانده اند.
اما چیزی که مسلم است تمامی منسوجات صنایع دستی از ابتدا وسایلی مورد مصرفی بوده و در گذر زمان نام هنر های دستی به خود گرفته اند.
یکی از راه کارهای با ارزش فروش صنایع دستی الماس تراش، از طریق سامانه انلاین امیران تبلیغ می باشد. چرا که این محصول منحصر به فرد اولین بار در این کارگاه ایده پردازی و در مراحل تولید قرار گرفت.

همیشه دو اصل اساسی به موازات یکدیگر پیش می روند، که حاصل دو کلمه بازاریابی و فروش می باشند.اما نگرش بازار فروش صنایع دستی در همه حال چالش هایی داشته است.که به تعدادی از آن ها اشاره خواهیم نمود:

ضرورت بازاریابی مدرن در ظروف الماس تراش چیست ؟

در اصل بازاریابی صنایع دستی هر منطقه علاوه بر ترویج هنر و صنعت گردشگری و فرهنگی یکی از صنایع بسیار مهم در شکوفایی اقتصادی در هر منطقه از کشور به شمار می رود.اما در کشور ما ایران در هر گوشه ای از شهرهای مختلف آن ، صنایع دستی فراوانی رواج دارد. چنانچه نتوان از این پتانسیل نهایت استفاده کرد و یا حتی از ظرفیت های موجود به خوبی بهره نبرد، میتوان به عنوان یک منبع در امد زایی عالی هم به جهت رفاه حال مردم و هم اقتصاد و ارز اوری و شکوفایی اقتصادی از ان بهره برد.

یکی از اساسی ترین مشکلات در بازار صنایع دستی اصفهان ناکار امدی بازاریابی اصولی و استاندارد در زمینه معرفی کالاهای هنر دستی می باشند.
برای نمونه ظروف مسی الماس تراش که از جدیدترین مدل صنایع دستی همراه با بسته بندی های نفیس می باشد قابل ارائه به سازمان ها، ارگان ها و حتی شرکت های تولیدی است. استفاده از مس الماس تراش به جهت مصرف و جایگزین کردن مناسب در هدایای تبلیغاتی چینی در مسیر برند سازی، گامی موثر خواهد بود.

اما چنین تدابیر اصولی و مهندسی در فروش هر چه بهتر در اولویت تولید کنندگان این منسوجات قرار ندارد. این تولید کنندگان همچنان جهت فروش کالاهای صنایع دستی مبادرت به فروش سنتی در مکان های مشخص می ورزند.جهت فروش محصولات صنایع دستی الماس تراش ها بایستی چند استراژی مهم و تخصصی در امر بازاریابی مدرن برای اینگونه محصولات مبادرت نمود.یکی از اصولی ترین بازاریابی محصولات صنایع دستی اصفهان معرفی درست و دقیق و نوع کاربرد ان هنر در بازار فروش می باشد.

اما این امر باید در بازاریابی به صورت مفهوم درست و دقیق کاربردی در بازار فروش معرفی گردد.چنانچه از این قانون استفاده نگردد هیچ گونه فرایندی در موفقیت فروش حاصل نمی گردد.اما از دیگر فرایند های فروش محصولات هنری و فرهنگی استفاده درست از سیستم توزیع کالا در مکان های مناسب و جذب مشتریان جدید در شهر های متفاوت می باشند.شرکت در نمایشگاه های بین المللی یکی از راه کارهای موفقیت امیز در این زمینه به شمار می رود.

شرکت در نمایشگاه ها باعث می گردد محصول در یک مکان خاص به فروش نرسد، چرا که باعث جذب مشتریان جدید همراه با تخصص در عمده فروشی این کالاها و حتی در نقاط دیگر شهر ها عامل فروش معرفی می گردند.اما از فروشگاه های اینترنتی نیز نباید غافل شد، این مدل فروشگاه ها که در اصفهان به بیش از ۷۰۰ عدد میرسند به صورت گسترده و به راحت ترین شکل ممکن در دسترس عام مصرف کنندگان قرار خواهد گرفت و تا حد بسیار زیادی واسطه ها در این حوزه کوتاه میگردند.شما می توانید انواع ظروف مسی الماس تراش و قیمت ظروف مسی الماس تراش را در فروشگاه اینترنتی امیران تبلیغ مشاهده نمایید.