تیم تولید محتوای  بهیدو

تیم تولید محتوای بهیدو

طراحی وب سایت، اپلیکیشن موبایل، سئو، دیجیتال مارکتینگ
تیم تولید محتوای  بهیدو

تیم تولید محتوای بهیدو

طراحی وب سایت، اپلیکیشن موبایل، سئو، دیجیتال مارکتینگ

۱۰ نکته برای ایجاد لوگوی خوب و شگفت انگیز برای دندانپزشکی

لوگوی خوب

زمانی که در مورد شرکت محبوب خود فکر می کنید، چه چیزی به ذهنتان خطور می کند؟ قطعا محصولات آن شرکت اولین چیزی است که به ذهنتان می آید. این محصول ممکن است ماگ بزرگی از یک زنجیره غذایی بزرگ باشد یا کفشی که برای پیاده روی از آن استفاده می کنید. اما اینجا یک سوال جذاب به ذهن خطور می کند:

اگر لوگویی وجود نداشته باشد می توان محصولات برند محبوب را برای همیشه به خاطر سپرد و شناسایی کرد؟  ادامه مطلب ...

چه چیزی باعث ایجاد استراتژی دیجیتال برندینگ می شود؟

استراتژی دیجیتال برندینگ

دیجیتال برندینگ چیست؟

چه این موضوع را دوست داشته باشیم و چه دوست نداشته باشیم، اینترنت نه تنها به یک ابزار مفید برای کسب وکارها و افراد تبدیل شده بلکه لازمه زندگی های امروزی است. بیشتر افراد زمان خود را صرف گشت و گذار در دنیای آنلاین می کنند و اینترنت بی شک به مکانی برای به دست آوردن اطلاعات در  هر زمینه ای خواهد بود. برای کسب وکارهایی که از اینترنت برای توسعه برند دیجیتال خود استفاده می کنند این قابلیت بسیار عالی است اما بیشتر شرکت های فعال در صنایع مختلف هنوز هم در عصر قدیم به سر می برند و دوست ندارند وارد عصر دیجیتال شوند. اهمیت دیجیتال برندینگ بر هیچ کس پوشیده نیست. این روزها رایانه های زیادی در اختیار افراد قرار دارد و گوشی های هوشمند مختلفی وارد بازار می شود. در این مقاله در مورد دیجیتال برندینگ صحبت می کنیم  و به اهمیت آن در بازاریابی مدرن و ایجاد استراتژی دیجیتال برندینگ می پردازیم.  ادامه مطلب ...

مروری بر Amazon Echo Sport : یک بلندگو یا اسپیکر هوشمند زیبا دارای صفحه نمایش

اسپیکر هوشمند

اسپیکر هوشمند زیبای Amazon Echo Sport

اکو اسپات جدید آمازون نه تنها یک اسپیکر هوشمند است (که در این زمینه بهترین است)، بلکه یک دستگاه صوتی هوشمند جذاب یا یک وسیله کنارمیزی است. د رادامه با شرکت بهین مبتکران ایده  ارائه دهنده مقالات و خدمات اینترنت اشیا در حوزه خانه هوشمند ، گلخانه هوشمند و شهر هوشمند باشید.

این دستگاه چیست؟ 

ادامه مطلب ...

۵ دلیل برای استفاده از دات نت (NET.) در پروژه های بعدی اینترنت اشیا

دات نت

پلتفرم دات نت

پلتفرم دات نت رویکرد متن بازی است و جامعه قدرتمندی از محیط آن پشتیبانی می کنند. همین امر باعث می شود این پلتفرم یک محیط شگفت انگیز برای ایجاد اپلیکیشن های اینترنت اشیا باشد.  حدود ۱۰ سال قبل زمانی که اینترنت اشیا در دوران اولیه خود قرار داشت تنها چند نفر  از افراد به دنبال توسعه و کشف اینترنت اشیا افتادند. این روزها تعداد افرادی که علاقه کند حوزه اینترنت اشیا هستند افزایش یافته و برخی از افراد دستگاه های خود را برای استفاده در منزل می سازند و برخی نیز از اینترنت اشیای صنعتی برای بهبود تاثیر تسهیلات ساخت و تولید استفاده می کنند.  علاقه و تمایل زیاد افراد به ساخت دستگاه های اینترنت اشیا به همراه در دسترس بودن اجزای مختلف باعث توسعه پلتفرم های متعددی برای ایجاد راه حل های اینترنت اشیا شده است. برخی از این پلتفرم ها منسوخ شده اند و برخی به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرند. دات نت مایکروسافت یکی از نمونه های  موجود است که می توان آن را در توسعه اینترنت اشیا به کار برد. آمازون، ای بی، دل و سایر غول های فناوری با دات نت کار می کنند زیرا این پلتفرم همه کاره است و  می تواند عملکرد خوبی در اختیار افراد قرار دهد.  این دو صفت برای توسعه نرم افزارهای اینترنت اشیا بسیار مهم هستند. در ادامه با شرکت بهین مبتکران ایده  ارائه دهنده مقالات و خدمات اینترنت اشیا در حوزه خانه هوشمند ، گلخانه هوشمند و شهر هوشمند همراه باشید تا باهم نگاهی به ترکیب اینترنت اشیا و دات نت بیندازیم.  ادامه مطلب ...

جراحی اصلاح فک صورت

اصلاح فک

اصلاح فک

اصلاح فک یا orthognathic در واقع یک عمل جراحی است که برای اصلاح ناهنجاری های فکی انجام می گیرد. اصطلاح “ارتوگناتیک“ از کلمه ی یونانی “orthos” به معنای صاف کردن و “gnathic” به معنای فک می باشد. از این رو اصطلاح ارتوگناتیک به معنای “صاف کردن فک” می باشد.در دنیای پزشکی امروز این اصطلاح به طور مشخصی در مورد درمان به وسیله ی جراحی با هدف صاف کردن و تنظیم مجدد فک صحبت می کند. با انجام این عمل، جویدن، صحبت کردن و نفس کشیدن فرد بهبود خواهد یافت. علاوه بر اینکه این جراحی سبب بهبود عملکرهای طبیعی بدن (جویدن، نفس کشیدن، صحبت کردن و …) می شود، ظاهر بیمار به طور چشمگیری بهبود می یابد. 

ادامه مطلب ...