تیم تولید محتوای  بهیدو

تیم تولید محتوای بهیدو

طراحی وب سایت، اپلیکیشن موبایل، سئو، دیجیتال مارکتینگ
تیم تولید محتوای  بهیدو

تیم تولید محتوای بهیدو

طراحی وب سایت، اپلیکیشن موبایل، سئو، دیجیتال مارکتینگ

چگونه فرآیند درمان شکستگی فک را پیش ببریم؟

شکستگی فک

جراحی دهان و فک و صورت

جراحی دهان و فک و صورت یک پروسه جراحی است که برای درمان ناهنجاری های فک، صورت، دهان، لثه، گردن و بافت های سخت و نرم در منطقه دهان و فک و صورت مورد استفاده قرار می گیرد. این یک تخصص جراحی شناخته شده بین المللی است. در بعضی از کشور ها همچون ایالات متحده آمریکا، کانادا و استرالیا، جراحی فک و دهان بعنوان یک تخصص از دندان پزشکی برشمره می شود. در بعضی کشورهای دیگر همچون انگلستان، جراحی فک و دهان یک تخصص پزشکی بوده که برای داشتن آن، نیاز به مدرک دندانپزشکی و همچنین پزشک جراح است تا بتوان صلاحیت فرد را تایید کرد. 

ادامه مطلب ...

حفظ سلامت چشم ها در گذر زمان

سلامت چشم ها

سلامت چشم ها

حفظ سلامت چشم ها مساله است که بسیاری از مردم توجهی به آن نمی کنند تا زمانی که دیر شده و کار از کار گذشته باشد. حفظ سلامت چشم ها با گذر عمر بسیار حایز اهمیت است و نادیده گرفتن آن حتی می تواند منجر به از دست دادن بینایی شود. کارهایی همچون استفاده از عینک نامناسب، خوابیدن به همراه لنزهای چشمی و نگاه کردن به صفحه نمایش کامپیوتر به مدت زیاد، همگی می توانند سبب آسیب رسیدن به دید شما شده و سبب ایجاد بیماری های چشمی شوند. حفظ سلامتی چشم برای سلامتی شما بسیار مهم است. در اینجا چند روش برای اطمینان از حفظ سلامت چشم خود را در اثر گذر زمان آورده شده است با  وب سایت تخصصی دکتر موحد  ارائه دهنده خدمات جراح داخل دهان ، جراح زیبایی پلک ، ایمپلنت دندان ، تزریق بوتاکس، ژل و چربی همراه باشید: 

ادامه مطلب ...

چه زمانی باید به فکر لیفت یا جراحی پلک خود باشیم؟

لیفت

جراحی پلک

چشم ها نه تنها امکان دیدن محیط و اشیا را برای ما فراهم می کنند، بلکه احساس درونی ما را نیز به دیگران انتقال می دهند. عمل جراحی پلاستیک پلک ها که اصطلاحا بلفاروپلاستی نامیده می شود، برای برداشتن پف پلک ها، اصلاح افتادگی پلک و برداشتن پوست اضافی آنها طراحی شده است . اما هدف از این جراحی تنها زیبایی نیست. جراحی پلک اخیرا به وفور مورد استفاده قرار گرفته و نه تنها باعث شده که افراد زیبایی از دست رفته خود را بازیابند، بلکه باعث شده تا فرد دید و سلامتی خود را نیز باز پس گیرد.

مواردی همچون افزایش سن بر روی پلک ها و سلامت آنها تاثیر می گذارد. این تاثیر معمولا به شکل افزایش تدریجی مقدار پوست پلک، خود را نشان می دهد. در مواردی این افزایش پوست به قدری زیاد است که میدان دید فرد را نیز محدود می کند که برای فرد بسیار نا امید کننده است. با داشتن این مشکل فعالیت های روزمره ساده ای همچون دیدن تلویزیون و یا رانندگی، به امری ملال آور تبدیل خواهند شد. بنابراین افراد رو به جراحی پلک می آورده تا پلک های آویز را جمع کرده و بدین سبب دید فرد را بهبود دهد 

ادامه مطلب ...

استفاده از Google Optimize برای ابزار رایگان تست A/B

تست A/B

آیا می خواهید که به کسب و کار اینترنتی تان رونق ببخشید؟

سوال مهمی که بسیاری از کسب‌وکارهای اینترنتی ممکن است با آن مواجه باشند این است که چطور می‌توانند با بهینه‌سازی مناسب وب‌ سایت به اهداف خود مثل ایجاد تجربه کاربری بهتر، جذب Lead، فروش و … دست پیدا کنند.

اگر خواستار چنین چیزی هستید، نیاز است تا از تست A/B بر وبسایت تان استفاده کنید تا دریابید چه چیزی برای مخاطبان تان مناسب است. یکی از مهمترین فعالیت‌هایی که هر وبمستری در این زمینه باید انجام دهد بدون شک تست A/B است.  ادامه مطلب ...

صرفه جویی در مصرف انرژی با استفاده از پروتکل Z-Wave در خانه های هوشمند

صرفه جویی

چگونه با استفاده از Z-Wave در مصرف انرژی خانه های هوشمند صرفه جویی کنیم؟

با طولانی تر شدن زمان روز ها و افزایش گرمای هوا، مصرف انرژی در خانه ها نیز افزایش می یابد. با توجه به بررسی های سازمان انرژی ایالات متحده انرژی مصرفی در منازل، ۱۷ درصد از مصرف کل انرژی الکتریکی به تنهایی به سیستم های تهویه هوا (سرمایشی-گرمایشی) اختصاص دارد. در تابستان، می توان با استفاده از خانه های هوشمند و پروتکل Z-Wave ، مصرف انرژی را کاهش داد تا به دنبال در مصرف برق صرفه جویی شود. در ادامه با اسپرلوس همراه باشید تا راهکارهایی برای چگونگی صرفه جویی در مصرف انرژی با استفاده از پروتکل Z-Wave در خانه های هوشمند را ارائه دهیم: 

ادامه مطلب ...