تیم تولید محتوای  بهیدو

تیم تولید محتوای بهیدو

طراحی وب سایت، اپلیکیشن موبایل، سئو، دیجیتال مارکتینگ
تیم تولید محتوای  بهیدو

تیم تولید محتوای بهیدو

طراحی وب سایت، اپلیکیشن موبایل، سئو، دیجیتال مارکتینگ

نکاتی در مورد خرید لوله‌های پلی‌اتیلن

خرید لوله‌های پلی‌اتیلن

امروزه اغلب شاغلین در صنایع مختلف به اهمیت و فواید استفاده از لوله‌های پلی‌اتیلن واقف بوده و در تلاش هستند که این نوع لوله‌ها را جایگزین سیستم‌های آبیاری و انتقال جریانات گازی یا مایع قدیمی نمایند. اما ممکن است به دلیل عدم آشنایی با اطلاعات مندرج بر روی لوله‌های پلی‌اتیلن و نیز شناخت نوع مرغوب و با کیفیت لوله‌ها اقدام به خرید نمایند که علاوه بر از دست دادن سرمایه و افزایش هزینه‌های تعمیر و یا خرید مجدد، مشکلات زیادی را در هنگام نصب و استفاده در زمان مصرف برای آن‌ها به وجود آورد. لذا می‌توان با شناخت مشخصات فنی لوله پلی‌اتیلن استاندارد و نحوه تشخیص نوع مرغوب آن، از این مشکلات پیشگیری نمود. در این راه نکات مهمی در مورد خرید لوله‌های پلی‌اتیلن وجود دارد که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم. اما قبل از آن بهتر است بدانید مشخصات و ویژگی‌های کلی لوله پلی‌اتیلن به چه صورت است؟ همچنان با شرکت توسن صنعت آپادانا تولیدکننده و ارائه کننده انواع لوله های پلی اتیلن ، لوله آبیاری ، نوار آبیاری و لوله دریپردار همراه باشید. 

ادامه مطلب ...

انواع کپک کمپوست قارچ و راه‌های جلوگیری از آن‌ها

کپک کمپوست قارچ

قارچ‌ها مانند دیگر جانداران بیماری‌های مخصوص به خود را دارند که در صورت رعایت نکردن نکات بهداشتی می‌توانند با آلوده شدن قارچ به آن‌ها باعث خرابی و یا کاهش تولید قارچ شده و خسارات مالی فراوانی به پرورش‌دهنده قارچ وارد نمایند. در این میان با شناخت عوامل بیماری‌زا و راه‌های پیشگیری از آن‌ها می‌توان تا حد زیادی از ابتلای قارچ به این امراض جلوگیری کرد. 

ادامه مطلب ...

چرا وبلاگ ها در سال ۲۰۱۹ با شکست مواجه می شوند؟

وبلاگ نویسی

آیا وبلاگ نویس هستید و می خواهید ترافیک بیشتری به سمت سایت یا وبلاگ تان جذب کنید؟ در انجام اینکار موفق نبوده اید؟ دلایل بسیار زیادی برای شکست وبلاگ نویسی وجود دارد. در این مقاله برخی از این دلایل را با هم مرور خواهیم کرد. اگرچه همه ما اشتباهات رایجی در وبلاگ نویسی داریم اما اگر بتوانیم خطاهایمان را برطرف کنیم قادر خواهیم بود به وبلاگ نویسی موفقی دست یابیم. در ادامه همچنان با آژانس دیجیتال مارکتینگ بهیدو ارائه دهنده خدمات دیجیتال مارکتینگ و برندینگ ، طراحی سایت ، سئو و بهینه سازی سایت ، بازاریابی شبکه های اجتماعی و محتوایی همراه باشید تا ببینیم چرا وبلاگ نویسی با شکست مواجه می شود. 

ادامه مطلب ...

اینترنت اشیا چگونه می تواند سرمایه گذاری های مالی را بهبود ببخشد؟

سرمایه گذاری های مالی

آیا ظهور فناوری های هوشمند می تواند به سرمایه گذاری هوشمند هم منجر شود؟ شواهد قوی وجود دارد که نشان می دهد چنین شرایطی وجود خواهد داشت. متخصصان این حوزه بر این باورند که ظهور فناوری های اینترنت اشیا در طول چند سال گذشته اینده امیدوارکننده ای برای امور مالی و سرمایه گذاری های مالی رقم زده است. با اینکه بیش از ۱۵ میلیارد دستگاه به هم وصل شده در سال ۲۰۱۵ وجود داشت یکی از مطالعات انجام شده تخمین می زند تا سال ۲۰۲۰ این مقدار دستگاه به بیش از ۲۰ میلیارد برسد. در این میان فروش دستگاه های اینترنت اشیا از ۱۸ میلیارد دلار در سال ۲۰۰۹ به ۱٫۱ تریلیون دلار در سال ۲۰۱۷ رسیده است. این آمار و ارقام نشان می دهد تا سال ۲۰۱۹ فروش دستگاه های مرتبط با اینترنت اشیا به ۱٫۷ تریلیون دلار خواهد رسید. در چنین شرایطی سرمایه گذاران باید باهوش باشند و نه تنها موارد ابداعی جدید را در نظر بگیرند بلکه محصولاتی را در نظر داشته باشند که از اینترنت اشیاء قدرت گرفته است و توسط شرکت هایی همچون سامسونگ و اینتل عرضه می شود. 

ادامه مطلب ...

خواص دارویی عسل طبیعی؛ از بهبود زخم تا طراوت پوست

خواص دارویی عسل طبیعی

عسل به عنوان یکی از شگفتی های طبیعت مطرح شده است. از مدت ها قبل، عسل به عنوان منبع مهم کربوهیدرات ها و شیرین کننده طبیعی شناخته شده است. عسل حاوی قندها، اسیدهای ارگانیک، مواد معدنی، پروتئین، آنزیم ها و ویتامین ها است. یکی از ویژگی های مهم درمانی عسل استفاده از آن برای درمان زخم و عفونت پوست است. همچنین عسل دارای خاصیت ضد التهاب، ضد باکتری و تقویت کننده سیستم ایمنی بدن است. 

ادامه مطلب ...