تیم تولید محتوای  بهیدو

تیم تولید محتوای بهیدو

طراحی وب سایت، اپلیکیشن موبایل، سئو، دیجیتال مارکتینگ
تیم تولید محتوای  بهیدو

تیم تولید محتوای بهیدو

طراحی وب سایت، اپلیکیشن موبایل، سئو، دیجیتال مارکتینگ

نکاتی برای قفسه‌بندی سالن پرورش قارچ

قفسه‌بندی سالن پرورش قارچ

به منظور استفاده بهینه و حداکثری از فضای سالن پرورش قارچ و افزایش سطح کشت، آن را قفسه‌بندی می‌کنند. به‌طوری‌که در فضای ۱۰۰ مترمربعی با کمک قفسه‌بندی می‌توان ۳۰۰ مترمربع سطح زیر کشت داشت و در غیر این صورت میزان سطح کشت ۵۰ تا ۶۰ مترمربع خواهد بود.

از آنجایی که در کشور ایران پرورش قارچ به صورت دستی و غیرمکانیزه انجام می‌گیرد، نحوه صحیح قفسه‌بندی سالن پرورش قارچ از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است؛ چرا که هرگونه بی‌احتیاطی و سهل‌انگاری در این زمینه، ممکن است سبب بروز اتفاقاتی ناشی از افتادن کارگرها یا مصالح و تلفات جبران‌ناپذیری گردد. ازاین‌رو در هنگام قفسه‌بندی رعایت یک سری اصول و نکات لازم و ضروری است که در ادامه به آن‌ها پرداخته می‌شود. 

ادامه مطلب ...

توسعه سایت تک صفحه ای یا چند صفحه ای

سایت تک صفحه ای

از کدام رویکرد باید استفاده کنیم؟

شرکتی که در حوزه توسعه و طراحی سایت فعالیت می کند می تواند به راحتی سایت های تک صفحه ای و چند صفحه ای را ایجاد نماید. اما ایجاد سایت های تک صفحه ای در دنیای وب بحث های زیادی به راه انداخته است. خیلی از کسب وکارها هستند که نگران بهبود حضورشان در دنیای وب اند و به همین خاطر انتخاب و طراحی سایتی که بتواند آن ها را به چنین هدفی برساند برایشان بسیار مهم است. در این مقاله سعی می کنیم مزایا و معایب هر کدام از این رویکردها را با هم مرور کنیم. 

ادامه مطلب ...

چگونه در کسب وکار رستوران ها بیشترین استفاده را از اینترنت اشیا ببریم؟

اینترنت اشیا در رستوران ها

چند وقتی است که اینترنت اشیا سرخط اخبار مهم دنیا را به خود اختصاص داده است. حالا خبرگزاری های زیادی هستند که از این فناوری جدید صحبت می کنند. در این مقاله سعی می کنیم به موضوع اینترنت اشیا در دنیای رستوران ها بپردازیم و ببینیم چگونه می توانیم از این فناوری برای خودکارسازی وظایف و تمرکز بر روی کارها استفاده کنیم.

اگر نگاهی به بخش بیمارستان ها بیندازید متوجه خواهید شد که این بخش کاملا مشتری محور است. تنها چالش موجود این است که چگونه می توان از دگرگونی دیجیتال به بهترین شکل ممکن استفاده کرد. با معرفی اینترنت اشیا، ماشین ها، رایانه ها، برنامه ها، تجهیزات صنعتی و حتی محیط های از پیش ساخته شده، می توان حجم بزرگی از داده ها را به برنامه های مبتنی بر ابر منتقل کرد. در نتیجه ماشین ها می توانند بدون نیاز به تداخل انسانی شرایط موجود را تجزیه و تحلیل کنند و بر اساس آن فعالیتی را انجام دهند. 

ادامه مطلب ...

چرا در فشار کاریهای کمتر از ۲۵ بار بهترین انتخاب پلی اتیلن است!؟

دانسیته

نگاه کلی به لوله های پلی اتیلن

  • پلی اتیلن یا پلی اتن یکی از ساده‌ترین و ارزانترین پلیمرها است. پلی اتیلن جامدی مومی و غیر فعال است. این ماده از پلیمریزاسیون اتیلن بدست می‌آید و بطور خلاصه بصورت PE نشان داده می‌شود. 
ادامه مطلب ...

مزایای استفاده از اپلیکیشن موبایلی برای کسب وکار چیست؟

مزایای استفاده از اپلیکیشن موبایلی

روند رو به رشد خریدهای اینترنتی از سال ۲۰۱۹ به بعد

تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که دوست دارید به صورت آنلاین خرید کنید یا خریدهایتان را در دنیای آنلاین انجام دهید؟ مطالعات انجام شده نشان می دهد تعداد خریدهای آنلاین در سال ۲۰۱۹ افزایش خواهد یافت. این مقدار به ۱۱۵ درصد خواهد رسید که از سال قبل بیشتر است. صنعت فروشگاه های اینترنتی با پیشنهادات، تخفیف ها و موارد مختلفی که در اختیار خریداران قرار می گیرد پر شده است.

بررسی های انجام شده توسط روزنامه Economic Times نشان می دهد این بازار دیجیتال حدود ۱۰۸ میلیون مشتری در سال ۲۰۱۸ داشته است. اینکار نه تنها اعتبار دنیای وب را در بر می گیرد بلکه شامل اپلیکیشن های موبایلی هم می شود. اگر زندگی خودتان را بررسی کنید با موارد متعددی مواجه می شوید. صنایع خودروسازی، سلامت، زنجیره های تامین، خرده فروشی، رستوران ها، هتل ها، تورها و مسافرت ها، آموزش هم خودشان را با فناوری های موجود منطبق گرده اند.

آمارهای موجود نشان می دهد تا سال ۲۰۲۰ درآمد حاصل از اپلیکیشن های موبایلی به شدت افزایش خواهد یافت. این مقدار به ۱۸۹ میلیارد دلار آمریکا خواهد رسید. چرا ما به سراغ سایت هایی همچون آمازون برای خرید می رویم و غذاها یا سایر مواردمان را رزرو می کنیم؟ این موضوع بدین خاطر است که دوست داریم راحت تر زندگی کنیم. این سایت ها هم مشتریان جهانی دارند که به آن ها اعتماد کرده اند.

کارآفرینان با هوش نیز این نیاز را درک کرده اند. به همین خاطر است که خیلی ها به تدریج به سراغ دنیای دیجیتال می روند. استفاده از اپلیکیشن های موبایلی هم برای کسب وکارها مزایای زیادی دارد. در این مقاله قصد داریم به همین موضوع بپردازیم. 

ادامه مطلب ...