تیم تولید محتوای  بهیدو

تیم تولید محتوای بهیدو

طراحی وب سایت، اپلیکیشن موبایل، سئو، دیجیتال مارکتینگ
تیم تولید محتوای  بهیدو

تیم تولید محتوای بهیدو

طراحی وب سایت، اپلیکیشن موبایل، سئو، دیجیتال مارکتینگ

بازاریابی B2B

بازاریابی B2B

اگر مجلات و مقالات مربوط به کسب وکار را خوانده باشید یا اینکه در انجمن های آنلاین تخصصی حضور داشته باشید حتما با عباراتی همچون B2B و B2C مواجه شده اید. در این مقاله ما قصد داریم به صورت اختصاصی درباره B2B صحبت کنیم. (B2B (Business-to-Business به معنای کسب وکار برای کسب وکار است و به هر شرکتی که تمرکز محصولاتش بر روی سایر کسب وکارها باشد اطلاق می شود. در این شرایط محصولات و خدمات یک شرکت به شرکت دیگری فروخته می شود. 

ادامه مطلب ...

انتظار شرکت های تجاری از اینترت اشیا


شرکت های تجاری

شرکت های تجاری و کسب وکارها انتظار دارند اینترنت اشیا در دنیای صنعت درآمد را تا ۱۵۴ میلیون دلار افزایش دهد

تحقیقات انجام شده توسط شرکت های مختلف نشان می دهد اینترنت اشیای صنعتی به سرعت در حال رشد است و می تواند ظرفیت درآمدها را افزایش دهد. کسب وکارها انتظار دارند IIoT درآمدشان را به طور کلی ۱۵۴ میلیون دلار افزایش دهد. نظرسنجی انجام شده توسط Vanson Bourne بر روی درک روش هایی تمرکز کرده است که شرکت های مختلف در صنایع متفاوت همچون کشاورزی، انرژی، معدن و بخش های حمل و نقل می توانند خودشان را با اینترنت اشیای صنعتی همگام و هماهنگ سازند. هفتصد و پنجاه پاسخ دهنده از سرتاسر جهان نظرات، بینش ها، پیش بینی های خود درباره آینده IIoT در صنایع و سازمان هایشان را بازگو کردند. این تحقیقات نشان می دهد استفاده و انطباق با IIoT به سرعت در حال رشد است. بیش از یک پنجم کسب وکارها به سرعت در حال اتخاذ این رویکرد هستند و بیش از یک چهارمشان ادعا می کنند در مرحله  آزمایشی توسعه IIoT هستند. در میان محرک های مختلف IIoT، شناسایی هزینه های مصرفی( ۴۵ درصد)، مانیتورینگ بهره وری (۴۴ درصد)، بهبود سلامت و ایمنی( ۴۲ درصد) و مانیتورینگ تغییرات زیست محیطی(۴۰ درصد) از مهم ترین موارد بودند. با اینحال بخش انرژی و معدن نسبت به بخش حمل و نقل و زیردریایی انطباق کمتری از خود نشان داد.

  ادامه مطلب ...

لوله پلی اتیلن اسپیرال و کاربردهای آن

لوله پلی اتیلن اسپیرال

مدت هاست که  لوله های پلی اتیلن در شبکه های لوله کشی آب و تصفیه فاضلاب کاربرد دارند. این لوله ها در حال حاضر در اغلب کشورهای دنیا به عنوان مناسب ترین و با دوام ترین گزینه جهت استفاده در پروژه های زیر بنایی استفاده می شوند. لوله پلی اتیلن اسپیرال یکی از انواع لوله های پلی اتیلن دوجداره است. نوع دیگری از این لوله های دوجداره نیز کاروگیت نام دارد. با توجه به این که امکان تولید لوله های کاروگیت در قطر های بزرگ وجود ندارد به همین خاطر تولید این لوله ها به روش اسپیرال انجام می گیرد. در این روش تولید، قطر لوله ها را تا ۳۰۰۰ میلی متر هم می توان افزایش داشت. در ادامه  همچنان با شرکت توسن صنعت آپادانا تولیدکننده و ارائه کننده انواع لوله های پلی اتیلن، لوله آبیاری، نوار آبیاری و لوله دریپردار همراه باشید تا به لوله پلی اتیلن اسپیرال و کاربردهای آن بپردازیم. 

ادامه مطلب ...

۱۲ گام برای بهینه سازی سایت برای کلمات کلیدی ارگانیک

کلمات کلیدی

در این مقاله قصد داریم مراحلی را برای بهینه سازی سایت برای نتایج طبیعی را با هم مرور کنیم. این بهینه سازی باعث افزایش رتبه بندی و بهبود نرخ کلیک هم می شود. 

ادامه مطلب ...

اتصالات مفصلی سخت ساخته شده از آهن چقرمه (DI) به لوله های پلی اتیلن

مفاصل سخت، اتصالاتی ساخته شده از آهن چقرمه هستند که به منظور اتصال لوله های PVC یا DI به سایر انواع لوله ها از جمله لوله پلی اتیلن، طراحی شده اند. این اتصالات بسته به کاربردشان، در انواع مختلفی وجود دارند. بیشتر مفاصل سخت دارای یک فلنج یا یک پایه MJ برای اتصال به لوله پلی اتیلن هستند. در سمتی که لوله ساخته شده از آهن چقرمه قرار دارد، یک فلنج مگالوگ به لوله وصل شده و قبل از بستن مگالوگ به فلنج مفصلی، یک گسکت روی لوله و داخل مفصل نصب شده است. برای کامل شدن تشکیلات، یک کیت اتصال مکانیکی پلی اتیلنی استاندارد روی سر لوله پلی اتیلن اتصال مفصلی بکار رفته است. مطمئن شوید که از دستورالعمل پیشنهادی کارخانه سازنده برای بستن این تشکیلات استفاده می شود (شکل ۹-۲۰ را ببینید). 

ادامه مطلب ...