تیم تولید محتوای  بهیدو

تیم تولید محتوای بهیدو

طراحی وب سایت، اپلیکیشن موبایل، سئو، دیجیتال مارکتینگ
تیم تولید محتوای  بهیدو

تیم تولید محتوای بهیدو

طراحی وب سایت، اپلیکیشن موبایل، سئو، دیجیتال مارکتینگ

منظور از تشریفات گمرکی چیست؟

انجام تشریفات گمرکی

گمرک در همه عملیات های تجارت بین‌المللی نقش اساسی ایفا می‌کند و هدف اصلی آن کنترل مقررات مربوط به دادوستد با کشور های خارجی است. امروزه، مقررات گمرکی زیادی، برای انجام مبادلات تجاری با کشورهای خارجی و واردات و صادرات کالا اعمال می‌شود. تاجران برای توسعه تجارتشان در مقیاس بین‌المللی، علاقه‌مند به تسلط بر مقررات گمرکی و کسب دانش لازم در خصوص خدمات و رویه ‌های ترخیص گمرکی می باشند. افرادی که در حوزه تجارت بین المللی در داخل و خارج از کشور فعالیت دارند حتما با اصطلاح تشریفات گمرکی آشنایی دارند، اما منظور از تشریفات گمرکی چیست؟ این سوال اساسی هر کسی است که قصد شروع فعالیت در این زمینه را دارد. در این مقاله به این سوال پاسخ خواهیم داد. 

ادامه مطلب ...

چگونه برای تعطیلاتمان، خانه هوشمندی ایجاد کنیم؟

تعطیلات

وقتی به پایان سال نزدیک می شویم خیلی ها دچار خستگی می شوند یا دیگر نمی توانند به درستی از تعطیلاتشان لذت ببرند. در این مقاله قصد داریم روش های هوشمندسازی خانه ها را با هم مرور کنیم. در این روش ها ازفناوری های هوشمندی همچون UnificationEngine استفاده می شود. به کمک همین تغییرات می توانید برای تعطیلاتتان خانه ای هوشمند ایجاد کنید. 

ادامه مطلب ...

چگونه در سه گام اساسی به توسعه دهنده وب تبدیل شویم؟

توسعه دهنده وب

چه بخواهید شغلی که در حال حاضر دارید را تغییر دهید یا دوست داشته باشید بعد از چند وقت به شغل جدیدی ملحق شوید، می توانید به مشاغلی فکر کنید که حقوق و انعطاف پذیری خوبی دارند. یکی از این مشاغل توسعه دهندگی وب است ( استفاده از زبان های برنامه نویسی برای ساخت سایت).

خوب حالا سوالات زیادی به ذهن خطور می کند. برای اینکه فردی به توسعه دهنده وب تبدیل شود باید چه کارهایی انجام دهد؟

به نظر رسیدن به این هدف کمی دشوار می رسد اما مسیر رسیدن به شغل توسعه دهندگی وب انقدرها هم که فکر می کنید سخت و صعب العبور نیست. در این میان منابع زیادی هست که می توانید از آن ها برای رسیدن به هدف تان استفاده کنید. خیلی از این منابع حتی به صورت رایگان در اختیارتان قرار می گیرند.

در این مقاله قصد داریم گام های اساسی برای تبدیل شدن به یک توسعه دهنده وب را با هم مرور کنیم. همچنان با آژانس دیجیتال مارکتینگ بهیدو ارائه دهنده خدمات دیجیتال مارکتینگ و برندینگ ، طراحی سایت ، سئو و بهینه سازی سایت ، بازاریابی شبکه های اجتماعی و محتوایی همراه باشید. 

ادامه مطلب ...

سیستم گرمایش و سرمایش خانه هوشمند

گرمایش و سرمایش خانه هوشمند

گرم نگه داشتن خانه در فصول سرد و یا بالعکس خنک سازی آن در فصول گرم، یکی از دغدغه های فکری است که  اغلب افراد برای داشتن آسایش بیشتر در هنگام استراحت در منزل توجه خاصی به آن نشان می دهند. سیستم های تهویه مطبوع سنتی نظیر بخاری و یا کولرها، از روش های قدیمی و پر زحمت برای ایجاد یک دمای مناسب در فضای خانه هستند که در عین حال انرژی زیادی را نیز مصرف می کنند. بنابراین استفاده از روش های مدرن امروزی برای هوشمند سازی خانه ها نظیر استفاده از سیستم های گرمایشی و سرمایشی هوشمند می تواند راه حل خوبی در برابر به کار بردن روش های قدیمی به حساب بیاید. 

ادامه مطلب ...

آشنایی با انواع عسل و خواص آن

انواع عسل

عسل یک مایع شیرین ساخته شده توسط زنبورهای عسل، با استفاده از شهد گل‌ ها است. طعم شیرین عسل به خاطر وجود برخی از قندهای طبیعی نظیر ساکاروز، فروکتوز و گلوکز در ترکیبات آن است. عسل خواص ضد عفونی‌کننده و ضد باکتریایی زیادی دارد و در حال حاضر علم پزشکی مدرن نیز موفق به پیدا کردن کاربردهای آن در درمان برخی از بیماری ‌های مزمن و مبارزه با عفونت ها شده ‌است. عسل ها اصولا با توجه به منبع اصلی گیاهی که زنبور عسل از آن تغذیه کرده و عسل از شهد آن ساخته ‌شده است متفاوت اند و به این ترتیب انواع آنها، خواص، رنگ و طعم های گوناگونی خواهند داشت. آشنایی با انواع عسل و خواص آن می تواند به انتخاب یک نوع عسل مناسب برای رژیم غذایی شما، کمک کند. زنبورها ممکن است از یک یا چندین گیاه تغذیه کنند. به طور مثال هنگامی که پوشش گیاهی منطقه ای که کندوی عسل در آن واقع شده است عموما از یک نوع گیاه خاص باشد، زنبورهای آن منطقه برای درست کردن عسل بیشتر از همان گیاه تغذیه خواهند کرد، به همین دلیل عسل ایجاد شده ویژگی ها و خواص مرتبط با همان گیاه را دارد. اما به دلیل تنوع زیاد گل‌ هایی که زنبورها از آنها تغدیه می کنند، عسل های تولید شده نیز دارای انواع مختلفی هستند که در اینجا به معرفی برخی از رایج ترین آنها خواهیم پرداخت. 

ادامه مطلب ...