تیم تولید محتوای  بهیدو

تیم تولید محتوای بهیدو

طراحی وب سایت، اپلیکیشن موبایل، سئو، دیجیتال مارکتینگ
تیم تولید محتوای  بهیدو

تیم تولید محتوای بهیدو

طراحی وب سایت، اپلیکیشن موبایل، سئو، دیجیتال مارکتینگ

تاثیر گانودرما بر درمان آلزایمر ، سرطان و HIV

گانودرما و درمان آلزایمر

سال هاست که در آسیای شرقی و کشورهایی نظیر چین، ژاپن و …. از قارچ گانودرما برای افزایش سلامت جسمی و افزایش طول عمر استفاده می شود. در این کشورها از قسمت های مختلف این قارچ براق برای تقویت سیستم ایمنی بدن، درمان سرطان، کنترل سطح خون، محافظت از کبد و … بهره می برند. در طب سنتی چین این قارچ را لنگزی می نامند که به معنای قارچ جاودانگی است.

قارچ گانودرما در درختان مختلف مانند بید، بلوط، نارون و افرا رشد می کند و جالب اینجاست که رشد این نوع قارچ در ایران به صورت خودرو بوده و ساکاریدهای بیشتری به نسبت انواع چینی و ژاپنی دارد. اما در ادامه ما قصد داریم به سراغ آمار علمی ارائه شده در این خصوص برویم و صحت ادعاهای سنتی در مورد قارچ گانودرما و خواص درمانی آن را بیشتر مورد بررسی قرار دهیم. 

ادامه مطلب ...

ارتباط دستگاه گوارش با اختلال اُتیسم

تحقیقات جدید اهمیت باکتری‌های روده‌ای را در اختلال طیف اوتیسم نشان می دهد. از این رو در این مطلب قصد داریم به ارتباط دستگاه گوارش با اختلال اُتیسم بپردازیم. با مرکز توانبخشی نویان همراه باشید.

موسسه ملی اختلالات عصبی و سکته مغزی بیان می‌کند که اختلال طیف اوتیسم ( asd ) با گروهی از اختلالات عصبی پیچیده  که با الگوهای تکراری و رفتاری خاص و مشکلات ارتباطی و تعاملات اجتماعی مشخص می‌شوند . “آن‌ها همچنین اشاره می‌کنند که متخصصان از اصطلاح ” طیف ” استفاده می‌کنند ، زیرا نشانه های اوتیسم در افراد مختلف متفاوت است . این وضعیت می‌تواند شامل طیف گسترده‌ای از علایم ، مهارت‌ها و سطوح ناتوانی در عملکرد باشد . ”

مطالعات مربوط به شرکت کنندگان بزرگسال اوتیسمی و والدین آن‌ها نشان می‌دهد که گاهی اوقات افراد در طیف اوتیسم می‌توانند کیفیت زندگی پایینی داشته باشند . با این حال ، شرکت کنندگان و والدین آن‌ها عوامل مختلفی را گزارش کرده‌اند که به این اختلافات در کیفیت زندگی کمک می‌کنند . افراد مبتلا به اوتیسم گفته‌اند که در موقعیت‌های پرتنش و تجربه سو استفاده از جمله قلدری ، بیش‌ترین تاثیر را بر سلامت آن‌ها داشته‌است . در این میان والدین آن‌ها بر فاکتورهایی از قبیل سطح استقلال فرزندان خود و سطح سلامت جسمانی آن‌ها تاکید کرده‌اند .

مرکز کنترل بیماری‌ها به این نکته توجه دارد که برای کسانی که مسائلی مانند افسردگی،  تشنج و عدم تمرکز را تجربه می‌کنند  ، داروهایی وجود دارند که می‌توانند به آن‌ها کمک کنند. افراد در طیف اوتیسم نیز ممکن است حساسیت حسی را با درجات مختلف شدت تجربه کنند ، رفتارهای تکراری داشته باشند.طبق مرکز کنترل بیماری‌ها , افرادی که می‌خواهند اثرات برخی از این ویژگی‌ها را کاهش دهند می‌توانند درمان‌های مختلفی از جمله گفتاردرمانی ، یکپارچگی حسی و کاردرمانی را امتحان کنند .

اوتیسم و دستگاه گوارش

تحقیقات همچنین نشان داده‌است که کودکان اوتیسمی نسبت به دیگر کودکان اغلب مشکلات گوارشی مزمن را تجربه می‌کنند .

این امر دانشمندان دانشگاه ایالتی آریزونا را بر آن داشت تا کشف کنند که آیا فرم نسبتا ً جدیدی از درمان ( mtt )  می‌تواند به حل مشکلات دستگاه گوارش کودکان اوتیسمی کمک کند . همچنین ، آن‌ها می‌خواستند ببینند که آیا این مداخله می‌تواند بر دیگر نشانگرهای اوتیسم تاثیر بگذارد یا خیر. سنجش mtt شامل جمع‌آوری ، پردازش و منجمد کردن مدفوع افراد سالم و سپس تجویز رژیم غذایی به فرد دریافت‌کننده درمان است . بنابراین ، باکتری‌های سالم باید یک تعادل در دستگاه گوارش فرد مبتلا به مشکلات گوارشی ایجاد کنند .

محققان ” رو زا ” – براون ” و ” جیمز آدامز ” اولین بار یک آزمایش بالینی برای آزمایش این روش در چند سال گذشته انجام دادند و نتایج آن‌ها – منتشر شده در مجله ” ژورنال دات کام ” ـ نشان دادند که ” mtt ” یک روش امیدوار کننده برای تغییر و بهبود علایم گوارشی و رفتاری asd است . ” با توجه به اینکه چرا کودکان مبتلا به اوتیسم مشکلات گوارشی دارند و چرا به نظر می‌رسد که mtt در درمان این کودکان موثر باشد ،” کودکان مبتلا به اوتیسم از باکتری‌های مفید مهم محروم هستند  و گزینه‌های کمتری در منوی باکتری های مفید دارند  . ”

با این حال ، آزمایش اولیه بالینی تنها اثرات دو هفته بعد از درمان را بررسی کرد . در حال حاضر ، محققان یک مطالعه جدید را انجام داده‌اند تا ببینند آیا درمان جدید به اندازه سال‌ها پس از اداره آن موثر خواهد بود یا خیر.

انواع قرنیز و راهنمای انتخاب قرنیز

خیلی از ما تا به حال به قرنیزها به عنوان یک عنصر مهم در معماری داخلی ساختمان نگاه نکرده ایم و شاید اطلاع از خصوصیت انواع قرنیز و راهنمای انتخاب قرنیز چندان موضوع پر اهمیتی برای ما به نظر نرسد. اما این در حالی است که قرنیز ها در تعریف کردن فضای داخلی اتاق ها و سالن و … بسیار مهم هستند. بدون قرنیز خانه تکمیل نشده به نظر می رسد! علاوه بر این قرنیز از نازک کاری دیوار در برابر آسیب‌های ناشی از برخورد اجسام و همچنین از نفوذ آب و رطوبت در پایین دیوار جلوگیری می کند.
به این ترتیب با توجه به نقش پر رنگ قرنیز در ایجاد تغییرات مثبت یا منفی در دکوراسیون خانه، این مقاله را به معرفی انواع قرنیز و راهنمای انتخاب قرنیز اختصاص داده ایم.

چرا انتخاب درست قرنیزها اهمیت دارد؟

قرنیزها به عنوان یکی از ابزارهای دکوراتیو پر طرفدار و رایج در طراحی دکوراسیون خانه شناخته می شوند. این قالب ها که در انواع شکل ها و جنس های مختلف موجود می باشند، اغلب در محل اتصال دیوارها و کفپوش ها قرار می گیرند. شما می توانید با توجه به نیاز و سلیقه خود انواع قرنیزهای سرامیکی، سنگی، چوبی، پی وی سی، ام دی اف و پلی استایرن را خریداری نمایید.
اما با توجه به تنوع این محصولات شاید انتخاب قرنیز مناسب برای خانه شما کمی دشوار به نظر برسد. از طرفی قرنیزها تاثیر زیادی بر روی طراحی نهایی دکوراسیون می گذارند. بنابراین در صورتی که درست انتخاب شوند می توانند تغییرات مثبتی را در ظاهر خانه شما ایجاد کنند. همچنین با توجه به شرایط لازم برای محل نصب قرنیزها، ممکن است برای قسمت های مختلف خانه خود به جنس خاصی از قرنیز احتیاج پیدا کنید. به این ترتیب در نظر گرفتن مسائل زیبایی شناسی در کنار مسائل فنی برای انتخاب یک قرنیز مناسب بسیار مهم است. در ادامه قصد داریم به معرفی انواع قرنیز و راهنمای انتخاب قرنیز مناسب بپردازیم.

انواع قرنیز و راهنمای انتخاب قرنیز

• معرفی قرنیزهای سنگی

از این قرنیزها بیشتر در گذشته استفاده می شد. قرنیزهای سنگی مسلما وزن بیشتری نسبت به قرنیزهای دیگر دارند. به همین خاطر از قیمت بالاتری هم برخوردار هستند. از آنجایی که در بافت قرنیزهای سنگی منافذ و گاها سوراخ هایی دیده می شود، معمولا این قرنیزها پس از نصب، ظاهر یکنواختی ندارند. همچنین علاوه بر استحکام پایین این قرنیزها، طرح و رنگ آنها نیز محدود است. قرنیزهای سنگی بیشتر جهت نصب در فضا‌های عمومی کاربرد دارند که بهتر است جنس سنگ کف با قرنیز یکی باشد.

• معرفی قرنیزهای سرامیکی

قرنیزهای سرامیکی از مدل های کم طرفدار قرنیزها به شمار می آیند. این مدل از قرنیزها نیز به دلیل وزن زیاد، نسبت به سایر قرنیز‌ها گران‌تر می باشند.

معرفی قرنیزهایMDF

• معرفی قرنیزهای چوبی

قرنیزهای چوبی یکی از بهترین و البته گرانترین انواع قرنیز محسوب می شوند و می توانند جذابیت بی نظیری به دکوراسیون داخلی قسمت های مختلف منزل شما ببخشند. قرنیزهای چوبی اغلب از چوب بلوط ساخته می شوند. البته ممکن این قرنیزها را با جنس های دیگری هم در بازار پیدا کنید. فقط باید دقت نمایید که قرنیز دارای خش و شکستگی نباشد.

• معرفی قرنیزهایMDF

امروزه قرنیزهای MDF و PVC به خاطر تنوع طرح و رنگ و در عین حال قیمت مقرون به صرفه ای که دارند، توانسته اند در بازار جایگزین قرنیزهای سنگی و سرامیکی شوند. البته ناگفته نماند با توجه به تنوع بالایی که در جنس و طرح این محصولات وجود دارد انتخاب یک قرنیز مناسب و با کیفیت ام دی اف و یا پی وی سی نیازمند دقت بیشتری است.

مشخصات قرنیز ام دی اف:

قرنیز ام دی اف به صورت یک تکه و از جنس (MDF) یا (HDF) ساخته می شود که با روکش‌های مختلف و ضدخش به بازار عرضه می گردد. در حال حاضر قرنیز ام دی اف با روکش پی وی سی بسیار پرکاربرد است. قرنیز ام دی اف با ضخامت ‌های مختلف ۸ تا ۱۶ میلی متر و عرض ۷ تا ۹ سانتی متر در بازار موجود است. ظاهر شیک، مقاومت بالا و نصب آسان از جمله ویژگی های مهم قرنیزهای ام دی اف محسوب می شود.

• معرفی قرنیزهای چسبی

نصب بسیار آسان قرنیزهای چسبی یا از پیش ساخته موجب شده تا این قرنیزها به عنوان یکی دیگر از محبوب ترین انواع قرنیزها شناخته شوند. قرنیزهای چسبی در انواع رنگ های مختلف به فروش می رسند.

معرفی قرنیز پی وی سی و پلی استایرن

• معرفی قرنیزهای پی وی سی

از انواع جدیدتر قرنیزها می توان به قرنیزهای پی وی سی اشاره کرد. این قرنیزها از چندین لایه پلاستیکی تشکیل شده اند. قرنیزهای PVC به صورت یک تکه یا دو تکه ساخته می‌شوند. در مدل دو تکه قرنیز PVC یک فضای خالی بین دو لایه وجود دارد که برای عبور کابل‌ها وسیم‌ها تعبیه شده است.
تا کنون بیش از ده ها مدل قرنیز پی وی سی در طرح و رنگ های مختلف تولید شده است که توانسته رضایت افراد با سلیقه های گوناگون را جلب نماید. از دیگر ویژگی های قرنیزهای پی وی سی مقاومت بالا در برابر رطوبت، وزن کم، قابلیت شست شو و نصب آسان است.

• معرفی قرنیزهای پلی استایرن

قرنیزهای پلی استایرن یکی از انواع مشهور و پرطرفدار قرنیزهای پی وی سی هستند. این قرنیزها از ویژگی های منحصر به فردی برخوردارند که عبارتند از : مقاومت بالا در برابر ضربه، قابل شستشو، آنتی باکتریال و سازگار با محیط زیست، مقرون به صرفه، وزن سبک و راحتی حمل و نصب و بسیاری از ویژگی های کاربردی دیگر. همین ویژگی ها موجب شده تا افراد زیادی قرنیز پلی استایرن را به انواع دیگر ترجیح دهند.

نکات کلی در مورد انتخاب قرنیز مناسب

نکات کلی در مورد انتخاب قرنیز مناسب

  • اندازه استاندارد تمام مدل‌های قرنیز تقریبا یکسان است. بنابراین برای خرید قرنیز مناسب بیشتر باید به سه مولفه رنگ، جنس و کیفیت آنها توجه کنید.
  • برخی از طراحان دکوراسیون رنگ و جنس قرنیز را متناسب با رنگ درب ورودی، دکور چوبی، شومینه، کفپوش، دیوارپوش و کابینت انتخاب می کنند.
  • اگر فضای داخلی خانه شما دارای کفپوش چوبی است بهتر است رنگ قرنیز را یک یا دو درجه تیره‌تر از رنگ کفپوش انتخاب کنید.
  • اگر فضای منزل شما کوچک است بهتر است از قرنیزهایی با رنگ روشن استفاده کنید.
  • توجه به نظافت قرنیز‌ها بسیار اهمیت دارد، در غیر این صورت بعد از مدتی ظاهر آنها کهنه و قدیمی به نظر می رسد.
  • اگر به سبک مینیمالیستی علاقه مندید بهتر است قرنیزهای سفید رنگ را انتخاب نمایید.
  • اگر قصد رنگ کردن قرنیزها را دارید برای اینکار بهتر است از رنگ های روغنی استفاده کنید. زیرا این رنگ ها از مقاومت زیادی برخوردار هستند و همچنین قرنیزها را براق و جذاب تر نشان می دهند.

ارتباط احتمالی بین اوتیسم و داروهای ضد افسردگی در دوران بارداری

با توجه به ارتباط احتمالی بین اوتیسم و داروهای ضد افسردگی در دوران بارداری و اهمیت آن در این اینجا به آخرین تحقیقات صورت گرفته در این رابطه می پردازیم:

یک تیم تحقیقات بین‌المللی هدایت شده توسط دانشکده پزشکی nus یک رابطه معنادار بین رفتارهای اوتیستیک در موش‌های بزرگسال و قرار گرفتن در معرض یک افسردگی مشترک در رحم یافته‌است .آن‌ها همچنین یک درمان را شناسایی کردند که به بهبود حافظه و تعاملات اجتماعی کمک میکند .داروهای ضد افسردگی معمولا ً برای درمان افسردگی اساسی و اختلال استرس پس از سانحه از جمله در زنان باردار تجویز می‌شوند . یکی از رایج‌ترین داروهای ضد افسردگی تجویز شده فلوکستین , یک مهارکننده بازجذب سروتونین است . فلوکستین از جفت عبور می‌کند و در شیر مادر نیز وجود دارد . اطلاعات اندکی در مورد ایمنی آن در دوران بارداری شناخته شده‌است و مطالعات کافی بر روی اثرات درازمدت آن بر روی فرزندان انجام نگرفته است .پژوهش حاضر به منظور بررسی ارتباط افسردگی در کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه و بیش‌فعالی انجام شده‌است . اما آن‌ها نتوانسته اند رابطه علی را مشخص کنند . “

تیم دوک – nus و همکاران آن‌ها در کره‌جنوبی و سنگاپور موش‌های بالغ متولد شده برای مادران تحت درمان با فلوکستین نام‌های تجاری آرامش‌بخش را طی یک دوره زمانی سه‌ماهه که مربوط به سه‌ماهه دوم در انسان است , بررسی کردند . آن‌ها تفاوت‌های کلیدی در رفتار را یافتند . به عنوان مثال , موش‌های گروه مواجهه نیافته , به طور معمول هر سه بازوی یک ماز y شکل را طی یک دوره ۱۰ دقیقه‌ای کاوش کردند ودر طول دوره‌هایی از ورودی‌های متعدد , موش‌ها معمولا ً به ندرت وارد بازو شده بودند , در حالی که آن‌هایی که در معرض فلوکستین قرار داشتند , کمترتمایل به کشف دست ندیده داشتند .

در آزمایش دوم , موش‌ها به دو موش جوان , یکی پس از دیگری معرفی شدند و درصورتیکه  اولین موش برای بار دوم معرفی شد , موش‌هایی که در معرض فلوکستین قرار نداشتند , تنها موش جدید معرفی‌شده را بو می‌کشند و تشخیص می‌دهند که قبلا ً اولین موش را دیده‌اند . اما گروه مواجهه شده فلوکستین  هر دو سر موش را بو کشید , و نشان داد که تشخیص در روابط اجتماعی در آن‌ها دچار اختلال شده است.

سپس تیم تحقیق انتقال دهنده سیگنال عصبی را در قشر پیش پیشانی که بخشی از مغز را در تعدیل رفتار اجتماعی درگیر میکند ، بررسی کرد . آن‌ها نقص ناشی از انتقال یک گیرنده فعال سروتونین را کشف کردند . تیم بعدی می‌خواهد کودکان اتیستیک متولد شده در مادران با داروهای ضد افسردگی را با استفاده از روش تصویربرداری از اشعه پوزیترون بررسی کند .

پروفسور پاتریک کیسی , معاون ارشد تحقیقاتی در دانشگاه دوک nus گفت : ” توافق در میان متخصصان این است که افزایش شمار افراد مبتلا به اوتیسم در سراسر جهان به دلیل افزایش آگاهی و تست بیشتر از افزایش شیوع اوتیسم است . ” ” این مطالعه مشترک توسط محققان ما یک مورد قانع‌کننده برای ارتباط بین اتیسم و مواجهه با افسردگی در رحم در یک مدل حیوانی ارائه می‌دهد , و یک مکانیزم ممکن که می‌تواند به طور بالقوه برای درمان‌های آینده مورد استفاده قرار گیرد . “

قیف فروش و تاثیر سامانه بر افزایش خروجی آن

قیف فروش و تاثیر سامانه بر افزایش خروجی آن

مدیریت خط فروش از فعالیت های اصلی هر کسب و کاری است. شما با کمک قیف فروش می توانید کل فرایند فروش را به صورت یک قیف (در قسمت بالا گسترده تر و در قسمت پایین باریک تر) کنترل کنید. سامانه قیف فروش سامانه ای ارزشمند برای به دست آوردن بینش، برنامه ریزی و مدیریت ارتباط با مشتری برای تجارت شما است. در ادامه در خصوص قیف فروش و تاثیر سامانه بر افزایش خروجی آن بیشتر توضیح خواهیم داد.

به یاد داشته باشید که شما به عنوان یک صاحب کسب و کار باید برای کسب درآمد و ادامه حیات در حوزه ی فعالیت کاری خود همواره برای جذب مشتری تلاش کنید. همچنین لازم است از هر امکاناتی برای افزایش مشتری استفاده نمایید تا بتوانید کسب و کارتان را ادامه دهید. آشنایی با اصطلاح قیف فروش و تاثیر سامانه بر افزایش خروجی آن به شما در راه جذب مشتری بیشتر کمک خواهد کرد.

قیف فروش چیست؟

قیف فروش نمایانگر بصری از فرصت های تیم فروش شما است. در بالای قیف، چشم اندازهای بالقوه قرار دارند. یعنی افرادی که فکر می کنند ممکن است به محصول یا خدمات شما احتیاج داشته باشند، اما هنوز شما با آنها ارتباطی برقرار نکرده اید. در پایین قیف نیز افرادی قرار دارند که قبلاً محصول یا خدمات شما را دریافت کرده اند و یا هزینه آن را پرداخت کرده و منتظر دریافت محصول هستند. استعاره قیف هم برای نشان دادن افرادی که در هر مرحله از یک روند فروش قرار دارند، استفاده می شود. با توجه به شکل قیف می توان به این نتیجه رسید که در ابتدا افراد زیادی به عنوان مشتری بالقوه به سوی کسب و کار شما جذب می شوند اما با این حال فقط تعدادی از آنها در نهایت از خروجی قیف خارج شده و به خریدار تبدیل می شوند.

قیف فروش به قیف بازاریابی نیز معروف است و هدف اصلی آن تبدیل کردن یک مشتری به خریدار محصول و خدمات شما است. به عبارت دیگر قیف فروش مسیری برای جذب مشتری و تبدیل کردن آن به خریدار است.

تاثیر سامانه بر افزایش خروجی قیف فروش

آیا استوانه فروش به جای قیف فروش امکان پذیر است؟

هر کسب و کاری آرزو دارد به جای قیف فروش با یک استوانه فروش یا سیلندر فروش روبه رو باشد! چرا که در استوانه فروش تمام افرادی که به سمت کسب و کار شما کشیده می شوند در نهایت حتما به یک خریدار تبدیل می شوند. به عبارت دیگر در استوانه فروش نسبت مشتریان بالقوه دقیقا برابر با مشتریان بالفعل می شود اما همانطور که مشخص است چنین چیزی به هیچ عنوان امکان پذیر نیست.

قیف فروش برای همه کسب و کارها یکسان است؟

تمامی کسب و کارها نمی توانند از یک قیف فروش ثابت استفاده نمایند. بلکه هر کسب و کاری با توجه به ماهیت خود به یک قیف فروش منحصر به فرد نیاز دارد. بنابراین شما باید به فکر یک قیف فروش شخصی برای کسب و کار خود باشید. اما به طور کلی مراحل اصلی ساخت یک مدل قیف فروش رایج برای کسب و کارها از بالای قیف تا پایین قیف به شکل زیر است:

  1. آگاه کردن مشتری از کسب و کار شما به وسیله تبلیغات گسترده
  2. علاقه مند کردن مشتری به محصول
  3. جلب توجه مشتریانی که به احتمال زیاد قصد خرید از شما را دارند
  4. ترغیب بیشتر مشتری برای خرید محصول شما
  5. متقاعد کردن مشتری برای خرید ۱۰۰ درصدی محصول
  6. تبدیل مشتری به خریدار

افرادی که به سوی کسب و کار شما جذب می شوند، باید به گونه ای پرورش داده شوند تا مراحل قیف فروش شما طی نمایند و در آخر به خریداران شما تبدیل شوند. اصطلاح پرورش دادن در واقع به حرکت کردن مشتری از ابتدای قیف فروش تا انتهای آن اشاره دارد.

قیف فروش برای همه کسب و کارها

آشنایی با اصطلاح لید در قیف فروش

کلمه ی لید به فارسی به معنای  هدایت و سوق پیدا کردن است.  لید در واقع به مشتری ای گفته می شود که به سمت کسب و کار شما هدایت پیدا کرده و قرار است برای اولین بار تجربه خرید از شما را کسب نماید. به عبارت دیگر یک مشتری بالقوه که توجهش به محصول شما جلب شده است لید نام دارد. این اصطلاح بیشتر در میان فروشندگان و بازاریابان در حوزه تبلیغات استفاده می شود.

یک لید ممکن است حتی بدون درخواست شما یک راه ارتباطی با شما برقرار کند، برای مثال فرم اطلاعات شخصی کابران را در سامانه و سایت فروش شما تکمیل نماید و یا صفحه شما را در شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام دنبال کند.

مزایای قیف فروش

در ادامه مطلب قیف فروش و تاثیر سامانه بر افزایش خروجی آن، به طور مختصر در مورد مزایای قیف فروش توضیح خواهیم داد. قیف فروش یک دید کلی از روند فروش شما در اختیارتان قرار می دهد. به این ترتیب با استفاده از قیف فروش شما می توانید تعداد چشم اندازهای موجود در هر مرحله از فرآیند فروش را تعیین کنید و همینطور تعداد چشم اندازهایی که ممکن است در آنها افراد به مشتریان واقعی شما تبدیل شوند را نیز پیش بینی کنید. همچنین با تجزیه و تحلیل این چشم اندازها، می توانید در خط فروش خود مشکلات را مشاهده کرده و برای اصلاح آنها اقدامات فوری انجام دهید.

قیف فروش و تاثیر سامانه بر افزایش خروجی آن

استفاده از ابزار و سامانه قیف فروش برای مدیریت بهتر خط فروش بسیار موثر است. در واقع ابزار و سامانه قیف فروش می تواند به شما به آسانی برای ردیابی مراحل مختلف خط فروش کمک کند. مدیریت فروش شما می تواند با استفاده از اطلاعات درج شده در سامانه توانایی های لازم برای ایجاد استراتژی های فروش را به دست آورد. سامانه مناسب مسیر شما را برای افزایش فروش هموارتر می کند. همچنین از منظر CRM، سامانه قیف فروش برای گزارش دادن، تهیه چک لیست های انجام کارها و همچنین به دست آوردن دیدگاه های مشترک برای فروش بسیار مهم است. با استفاده از این سامانه شما می توانید اهداف کسب و کار خود را اولویت بندی کنید.

سامانه ها می توانند از لحظه جذب مشتری تا پس از خرید محصول و خدمات پس از فروش همراه مشتریان شما باشند. سامانه های پیامکی و یا سامانه های نرم افزاری برخی از سامانه های رایج و پرکاربرد برای قیف فروش هستند. این سامانه ها به شما کمک می کنند تا به جستجوی خودکار و سریع مشتریان علاقه مند به محصول خود بپردازید. این امر به میزان قابل توجهی بازاریابی شما را گسترش می دهد.به این ترتیب با گسترش بازاریابی، احتمال افزایش خروجی قیف فروش نیز زیاد می شود.

قیف فروش و تاثیر سامانه بر افزایش خروجی آن

پیاده سازی قیف فروش با سامانه پیامکی

در پایان مطلب قیف فروش و تاثیر سامانه بر افزایش خروجی آن به یک نمونه سامانه رایج در این زمینه اشاره خواهیم کرد.

شما می توانید در زمان خرید و یا مراجعه مشتری شماره همراه او را در سامانه پیامکی خود به ثبت برسانید و برای اطلاع رسانی از محصولات جدید، تخفیف ها و جشنواره های بعدی از این سامانه استفاده نمایید. برخی از این سامانه ها بر اساس نیاز صاحبان کسب و کار از ماژول نظرسنجی و مسابقه هم برخوردار هستند که به افزایش ارتباط با مشتری و جلب رضایت بیشتر آنها کمک می کند. همین الان برای داشتن یک سامانه فروش پرسرعت و با کیفیت اقدام نمایید.