تیم تولید محتوای  بهیدو

تیم تولید محتوای بهیدو

طراحی وب سایت، اپلیکیشن موبایل، سئو، دیجیتال مارکتینگ
تیم تولید محتوای  بهیدو

تیم تولید محتوای بهیدو

طراحی وب سایت، اپلیکیشن موبایل، سئو، دیجیتال مارکتینگ

رستوران ها عاشق هوش مصنوعی هستند

صنعت رستوران

فناوری هوش مصنوعی در صنعت رستوران ها

هوش مصنوعی فرصت های زیادی در صنعت رستوران ایجاد کرده است. این فناوری با ایجاد جریان کاری موثرتر، مدیریت بهتر داده های مشتریان و بهبود فرآیند آشپزی در آشپزخانه به رستوران ها کمک کرده است تجربیات ارزشمندی ایجاد کنند و  تعامل بهتری با مشتریانشان داشته باشند. به همین خاطر است که رستوران ها برای زنده ماندن در دنیای رقابتی امروز باید از فناوری هوش مصنوعی استفاده کنند. در ادامه می خواهیم دلایل دیگر استفاده از این فناوری در رستوران ها را با هم مرور کنیم. 

ادامه مطلب ...

بهترین آجیل ها برای بدنسازی

بهترین آجیل ها برای بدنسازی

از خواص آجیل ها چه می دانید؟ کدامیک از آجیل ها برای بدنسازی مناسب ترند؟ بهترین آجیل ها برای تناسب اندام کدام اند؟ با ما همراه باشید تا خواص آجیل ها و تاثیر آن ها را در بدنسازی با هم بخوانیم.

مغزها منبع مناسبی برای تامین کالری و انرژی بدن هستند. شاید علت اینکه افرادی که تصمیم به بدنسازی می گیرند، سعی می کنند از این دانه های مقوی بیشتر استفاده کنند. یا افرادی که تصمیم به کاهش وزن می گیرند، ناخودآگاه استفاده از این منبع ارزشمند غذایی را برای خود ممنوع می کنند. 

ادامه مطلب ...

۱۲ مورد از آخرین و داغ ترین ترندهای طراحی سایت در سال ۲۰۱۹

ترندهای طراحی سایت در سال 2019

در دنیای دیجیتال امروزی که همه چیز به سرعت تغییر می کند حضور قوی در دنیای آنلاین یک گزینه اختیاری نیست بلکه برای هر کسب وکاری ضروری است. همه ما خیلی خوب می دانیم که حضور قوی در دنیای آنلاین با طراحی یک سایت خوب که بتواند نظر کاربران را به خود جلب کند، با آن ها تعامل سازنده ای برقرار نماید و بتواند محصولات را بفروشد آغاز می شود. 

ادامه مطلب ...

کشت گلخانه ای خیار

کشت گلخانه ای خیار

با افزایش تقاضا برای پرورش میوه ها و سبزیجات ارگانیک، کشت گلخانه ای سبزیجاتی نظیر خیار نیز به سرعت در حال افزایش است. خیار در گلخانه به صورت هیدروپونیک یا همان آب کشت نیز قابل رشد است. علاوه بر این خیار را می توان در گلدان، تراس و باغچه های خانگی نیز پرورش داد. در این مقاله به بررسی نکات لازم درخصوص کشت گلخانه ای خیار می پردازیم. 

ادامه مطلب ...

خانه های هوشمند چگونه زندگی مان را راحت تر می کنند؟

زندگی راحت

 خانه هوشمند می توانند به شیوه های مختلف زندگی ما را راحت تر و ساده تر کنند. دیگر لازم نیست دکمه تلفن را فشار دهید یا بر روی کیبوردتان تایپ کنید تا به اپلیکیشن های روی گوشی دسترسی داشته باشید، موسیقی را پخش کنید یا مهم تر از همه این ها تماس بگیرید. به لطف رشد فزاینده و روزافزون دستیارهای دیجیتال صوتی و فناوری های مبتنی بر صوت شما می توانید همه این کارها را با حرف زدن با گوشی یا دستگاه تان انجام دهید. دیگر آن روزها که مجبور بودید از صفحه لمسی به عنوان رابط کاربری استاندارد استفاده کنید گذشته است. حالا باید بر روی حوزه جدید و در حال رشد صوت و دستیارهای صوتی تمرکز کنید. 

ادامه مطلب ...