تیم تولید محتوای  بهیدو

تیم تولید محتوای بهیدو

طراحی وب سایت، اپلیکیشن موبایل، سئو، دیجیتال مارکتینگ
تیم تولید محتوای  بهیدو

تیم تولید محتوای بهیدو

طراحی وب سایت، اپلیکیشن موبایل، سئو، دیجیتال مارکتینگ

داستان دستیابی به شغل رویایی با کمک سایت شخصی

سایت شخصی

چگونه سایت شخصی به من کمک می کند شغل رویایی ام را پیدا کنم؟

شاید شنیده باشید که می گویند داشتن یک سایت شخصی برای رسیدن به شغل و به دست آوردن آن می تواند بسیار عالی باشد. اما آیا وجود یک سایت شخصی واقعا لازم است؟ زمانی که می خواهید شغلی به دست آورید علاوه بر همه بایدها ( پر کردن یک رزومه خوب، نوشتن کاور نامه عالی و غیره) ایجاد یک سایت شخصی هم می تواند شما را به آرزوهایتان برساند. واقعیت این است که داشتن سایت بیشتر از آنچه که فکر می کنید مهم است. این موضوع نه فقط برای رسیدن به شغل بلکه برای رسیدن به شغل رویایی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار خواهد بود. این را من نمی گویم. بلکه همه افرادی که روزی به دنبال شغل بودند می گویند. من با شش نفر از افرادی که از سایت شخصی کمک گرفته اند تا در موقعیت های بالای شغلی استخدام شوند صحبت کرده ام. 

ادامه مطلب ...

شرایط استاندارد مواد اولیه لوله های پلی اتیلن

استاندارد مواد اولیه

مشخصات استاندارد، روش های آزمون و کدهای استاندارد سیستم های خطوط لوله پلی اتیلن

 مشخصات فنی، طراحی و نوع کاربرد سیستم های لوله های پلی اتیلن توسط تعدادی از مشخصات استاندارد، روش های آزمون وکدهای استاندرد که توسط ارگان هایی از قبیل جامعه بین المللی ASTM ، انجمن امور آب آمریکا ( AWWA )، انجمن استاندارد کانادا ( CSA) و همچنین گزارش های فنی ( TR ҆s ) و یادداشت های فنی ( TR s҆ ) منتشر شده توسط مؤسسه PPI وضع شده اند، ارائه می گردند.

به خوانندگانی که علاقمند به کسب اطلاعاتی درباره لوله های با ساختار دیواره کاروگیت هستند، توصیه می شود از وب سایت مؤسسه PPI به آدرس http://plasticpipe.org/drainage/index.html دیدن فرمایند. در ادامه همچنان با شرکت توسن صنعت آپادانا تولیدکننده و ارائه کننده انواع لوله های پلی اتیلن، لوله آبیاری، نوار آبیاری و لوله دریپردار همراه باشید. 

ادامه مطلب ...

با تکنولوژی کشاورزی بیشتر آشنا شوید

تکنولوژی کشاورزی

تکنولوژی کشاورزی که به نام “ Ag Tech ” هم شناخته می‌شود، در سال‌های اخیر  تغییرات زیادی داشته‌است. در سال ۲۰۱۵ میلادی سرمایه‌گذاری در حوزه تکنولوژی کشاورزی به رقم چشمگیر ی افزایش داشت. با این حال جمعیت زمین دائما در حال افزایش است و این احتمال وجود دارد که دسترسی به منابع غذایی در آینده دچار مشکل شود. چگونه می‌توانیم از این اتفاق جلوگیری کنیم؟ افرادی که در صنایع حضور دارند یعنی کشاورزان و تولید کنندگان غذا باید تغییرات دیجیتال در زمینه کشاورزی را با آغوشی باز بپذیرند. بشر با استفاده از تکنولوژی به عنوان یک منبع پایدار و مقیاس‌پذیر قادر است کشاورزی را به سطوح تازه‌ای از پیشرفت برساند و همچنان به آن رونق بدهد. 

ادامه مطلب ...

اینترنت اشیا می تواند از محیط زیست محافظت کند؟

محیط زیست

اینترنت سال‌های زیادی است که شناخته شده‌است و ما آن را به عنوان مجموعه‌ای از کامپیوترها که به یکدیگر متصل هستند و با یکدیگر تبادل اطلاعات انجام می‌دهند، می‌شناسیم. در دهه‌های گذشته  منظور از کامپیوتر، کامپیوترهای لابراتوراهای بزرگ تحقیقاتی و بعدها کامپیوترهای رومیزی بود. چندین سال است که  لپ‌تاپ‌ها و انواع گجت نیز به جمع کامپیوترهای موجود در بستر اینترنت افزوده شده‌اند.هر روز وسیله جدیدی به اینترنت متصل می‌شود. ساعت‌های هوشمند نمونه‌ای از این وسایل محسوب می‌شوند. خودروها، سیستم روشنایی خانه‌ها، یخچال‌ها، چراغ‌های راهنمایی و رانندگی، همگی به عنوان یک واحد مستقل به اینترنت افزوده می‌شوند. 

ادامه مطلب ...

اتصالات کاملا مهار شده توسط لوله های پلی اتیلن

مهار

روش های مهار

قطعه لوله ای دارای اتصالات کاملا مهار شده، مثل یک رشته طولانی از لوله های پلی اتیلن با جوش لب به لب، کوتاه شدگی ناشی از اثر پواسون را از طریق اتصال های مهار شده، از تکه لوله ای به تکه لوله دیگر در راستای رشته لوله منتقل می نماید. اتصالات مهار شده شامل موارد زیر هستند: جوش لب به لب، الکتروفیوژن، جوش سوکتی، اتصالات فلنج دار پیچی، اتصالات رابط MJ یا سایر اتصالات مکانیکی مهار شده. در صورت بکارگیری اتصال مهار نشده نَری و مادگی یا اتصال مفصل مکانیکی بصورت هم خط با بخش مهار شده، کوتاه شدگی تجمیعی ناشی از اثر پواسون و همچنین اثر انبساط/ انقباض احتمالی می تواند موجب بیرون کشیده شدن اتصالات یا رابط های هم خط مهار نشده شود. بنابراین، اتصالات و یا رابط های مهار نشده ای که هم خط با لوله های پلی اتیلن کاملا مهار شده هستند، یا باید مهار شوند و یا در غیر این صورت باید در برابر بیرون کشیده شدن و قطع اتصال از آن ها محافظت شود. همچنان با شرکت توسن صنعت آپادانا تولیدکننده و ارائه کننده انواع لوله های پلی اتیلن، لوله آبیاری، نوار آبیاری و لوله دریپردار همراه باشید. 

ادامه مطلب ...