تیم تولید محتوای  بهیدو

تیم تولید محتوای بهیدو

طراحی وب سایت، اپلیکیشن موبایل، سئو، دیجیتال مارکتینگ
تیم تولید محتوای  بهیدو

تیم تولید محتوای بهیدو

طراحی وب سایت، اپلیکیشن موبایل، سئو، دیجیتال مارکتینگ

نقش فناوری اطلاعات در نظام سلامت


فناوری اطلاعات

تاثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات بر مشاغل

فناوری اطلاعات و ارتباطات تأثیر عمیقی بر مشاغل مختلف و فعالیت سازمان‌ها داشته است. این فناوری هم باعث بهبود کیفیت و هم کاهش هزینه‌ها در مشاغل و سازمان‌ها شده است. پیشرفت‌های روزافزون در عرصه سلامت و هم‌چنین افزایش آگاهی و انتظارات مردم، سازمان‌های ارائه دهنده خدمات سلامت را به محیط‌های مشتری‌گرا و رقابتی تبدیل کرده است. افراد و مراکز ارائه دهنده خدمات سلامت برای تداوم و توسعه فعالیت‌های خود، به ارتقای کیفیت خدمات سلامت می‌اندیشند و این تنها از طریق دسترسی به‌موقع به اطلاعات دقیق، آنلاین و با کیفیت ممکن خواهد بود. در این راستا، پرونده‌های کاغذی به‌دلیل محدودیت‌های خود قادر به برقراری ارتباط مناسب بین ارائه‌دهندگان خدمات سلامت نیستند و داده‌های موردنیاز ممکن است به‌موقع در اختیار آن‌ها قرار نگیرد. 

ادامه مطلب ...

اصلی‌ترین اولویت سیاستگذاری اقتصادی در ایران ، اصلاح نظام بانکی است

اتاق بازرگانی

اتاق بازرگانی

در سی و هشتمین نشست هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران مطرح شد : اصلی‌ترین اولویت سیاستگذاری اقتصادی در ایران ، اصلاح نظام بانکی است

در این نشست، مسعود خوانساری ، رییس اتاق تهران به گزارش اخیر صندوق بین‌المللی پول تحت عنوان «چشم‌انداز اقتصادی کشورهای خاورمیانه و شمال آفریقا (منا)» و گزارش معاونت بررسی‌های اتاق تهران اشاره کرد و گفت: در گزارش صندوق بین‌المللی پول، اصلاح نظام بانکی به عنوان اصلی‌ترین اولویت سیاستگذاری اقتصادی در ایران مطرح شده و چنین عنوان شده است که اهمیت اصلاح نظام بانکی، کمتر از برجام نیست. این نهاد بین‌المللی، دولت را به اقدام سریع نسبت به اصلاح نظام بانکی توصیه کرده است. در این گزارش همچنین با اشاره به احتمال خروج ترامپ از برجام، به این نکته اشاره شده که ایران باید سه اولویت را از جمله اصلاح ساختار اقتصادی، قاعده کردن سیاست مالی و یکسان‌سازی نرخ ارز را در دستور کار قرار دهد. 

ادامه مطلب ...

HTTP در برابر HTTPS و سئو


HTTP و HTTPS

HTTP و HTTPS

هشدار کروم در مورد HTTPS در اکتبر سال ۲۰۱۷ شروع به کار کرد

گوگل در یکی از کنفرانس های خود در ژوئن سال ۲۰۱۴ بیان کرد که نسخه HTTPS و امن سایت ها حالا باید هر جایی حضور داشته باشد. پیر فار تحلیلگر ترندهای سایت ها در این بیانیه اعلام کرد: ما می خواهیم همه افراد را تشویق کنیم به شیوه امنی با هم ارتباط برقرار کنند و انتظار مقاومت و شک و تردید از طرف جامعه سئو را هم داریم. در سال ۲۰۱۶ دو نفر از نماینده های گوگل نیز از HTTPS پشتیبانی کردند. MaileOhye در یکی از وبینارها به نام دیدگاهی از طرف گوگل بیان کرد که وجود HTTPS یک الزام است و Thao Tran نیز در سال ۲۰۱۷ چنین گفت: HTTPS و اطمینان از امن بودن سایت شما یکی از نکات مهم برای گوگل است. گوگل شروع به نشانه گذاری سایت های نا امن کرده است.

آینده وب باید امن باشد. به همین خاطر باید مطمئن شوید افراد در سازمان شما HTTPS را به خوبی درک می کنند و خود را در این مسیر قرار می دهند. تصویر چنین تغییری روز به روز در حال واضح تر شدن است. به عنوان یک بازاریاب دیجیتال، باید تفاوت های بین HTTP و HTTPS را درک کنید و مزایای این مهاجرت را به خوبی بدانید. شما باید بدانید در این مهاجرت ممکن است با چه مشکلاتی مواجه شوید. با آژانس دیجیتال مارکتینگ بهیدو ،  ارائه دهده خدمات طراحی سایت ، سئو و دیجیتال مارکتینگ همراه باشید تا پاسخ این سوالات را ببینید. 

ادامه مطلب ...

تاثیر مترجم در مذاکرات بازرگانی

تاثیر مترجم

تا به حال دقت کرده اید زمانی که می خواهیم با کسی صحبت کنیم، ممکن است دچار سوء تفاهم شده و منظور یکدیگر را به درستی متوجه نشویم. در بین ما ایرانی ها بسیار مرسوم است که حرف خود را در لفافه و غالبا با کنایه بیان کنیم. اما این ماجرا می تواند در مذاکرات بسیار دردسر آور باشد. در این مقاله به بررسی مزایا و تاثیر مترجم در مذاکرات بازرگانی می پردازیم. 

ادامه مطلب ...

ساخت ویلای جنگلی و ساحلی در شمال

ویلای جنگلی

شمال ایران به خصوص استان گیلان به دلیل داشتن آب و هوای معتدل و مرطوب ، دشت های حاصلخیر،دریا، ساحل، جنگل به عنوان یک استان پیشرو در زمینه جذب توریسم داخلی وخارجی فعالیت می کند. در استان گیلان سرمایه گذران زیادی با دریافت مجوز ساخت اقدام به ساخت ویلاهای ساحلی و جنگلی در گیلان و شهرهای اطراف آن نموده اند تا مسافران و گردشگرانی که به این شهر سفر می کنند مشکل اقامت نداشته باشند. خرید ویلا زیباکنار می تواند یک سرمایه گذاری مطمئن در زمینه ویلا سازی باشد. توجه داشته باشید که ویلاها معمولا در مناطق خوش آب هوای ساخته می شوند. اگر قصد سرمایه گذاری در بخش ویلا دارید می توانید از طریق شرکت انبوه سازان آرش و خرید و پیش خرید ویلا زیباکنار یا خرید ویلا از دهکده ساحلی آرش که یکی از مناطق زیبا و چشم نواز استان گیلان است ویلا مد نظر خود را تهیه نمایید، تا علاوه بر مزیت اقتصادی بتوانید از عواید و خدمات ویلا ارزان گیلان استفاده کنید. با شرکت انبوه سازان آرش سازنده شهرک های ویلایی آرش ، معتبرترین شرکت در زمینه ساخت ویلا در زیباکنار ، ویلا شمال و ویلا گیلان ، ویلا انزلی همراه شوید. 

ادامه مطلب ...