تیم تولید محتوای  بهیدو

تیم تولید محتوای بهیدو

طراحی وب سایت، اپلیکیشن موبایل، سئو، دیجیتال مارکتینگ
تیم تولید محتوای  بهیدو

تیم تولید محتوای بهیدو

طراحی وب سایت، اپلیکیشن موبایل، سئو، دیجیتال مارکتینگ

صنایع دستی مس و پرداز

صنایع دستی مس و پرداز

صنایع دستی مس و پرداز از ترکیب دو هنر با ارزش نقاشی و مس با یکی از سبک های نقاشی مینیاتور به نام سبک پردازی نشات گرفته است. این سبک بالاترین فروش را در شهرهای مشهد،کرمان و تهران داشته است. نمونه های این هنر جدید را در فروشگاه اینترنتی امیران تبلیغ مشاهده نمایید.
به خاطر جدید بودن هنر مس و پرداز، تاریخچه طولانی و مفصلی ندارد. در هنر مس و پرداز به علت زیبایی و خلاقیت فوق العاده این مدل هنر که از ترکیب نقاشی پرداز بر روی زیر ساخت مس انجام می شود؛ طرفدارانش را دو چندان نموده است.

طرح های ظروف مس و پرداز

نقاشی ها و طراحی های معروف و قدیمی که توسط استادان ماهر و بزرگ نقاشی بر روی ظروف مسی به صورت کاملا حرفه ای کشیده میشوند را می توان در دو دسته زیر تقسیم کرد:

  • نقاشی گل و مرغ
  • نقاشی با طرح اسلیمی

محصولات مس پرداز و خاص بودن این هنر

رنگ لاجوردی استفاده شده در مس پرداز، این هنر فاخر و ماندگار دلیل جذابیت این هنر دست می باشد. این رنگ از نظر روانشناسان برای جذب مخاطب بسیار تاثیر گذار می باشد و یکی از عناصر اصلی مهم در فروش عمده و قابل توجه در این مدل کالاها محسوب می شود.

 

مس و پرداز

 

انواع ظروف مس و پرداز

محصولات مس و پرداز از نظر دسته بندی متشکل از :

تولید مس پردازی با در نظر گرفتن اینکه قدمت زیادی ندارد، اما به لحاظ هنر دست، ذهن را به سمت هنرهایی قدیمی تر مانند خاتم سازی، قلم زنی، میناکاری جهت میدهد.الهام گرفتن از هنر میناکاری در پیدایش مدل جدیدی از هنر تلفیقی توانسته در سطح گسترده ای از بازار اصفهان فروش های منحصر به فردی به وجود بیاورد. مس و پرداز در واقع هنری است ز ترکیب مس و مینا. یک محصول مس و پرداز می تواند به عنوان یک محصول مسی میناکاری نیز محسوب شود که بدنه ظرف تماما میناکاری نشده است و تنها قسمتی از ظرف مسی با نقاشی میناکاری تزیین شده است و باقی قسمت ها به صورت مس براق باقی می مانند.اما به خاطر جدید بودن این هنر، تعداد زیادی از اموزشگاه های فنی و حرفه ای نقش کار افرینی بسیار خوبی را با پایین ترین هزینه و در کمترین زمان تحت عنوان آموزش پرداز روی مس ممکن ایجاد کرده اند.

جایگاه اجتماعی صنایع دستی مس و پرداز

از جمله مهارت های حرفه ای و مدرن در سطح تیراژ بالا و حتی تخصصی و کار افرینی فراوان حرفه مس گری در اصفهان می باشد. این هنر دستی که از ایام قدیم در صنایع دستی اصفهان به شمار میرود و در جایگاه ۹۰ درصدی زیر ساخت های هنر دست در اصفهان میباشد؛ شهرت بسیار زیادی دارد.
هنر مس گری بیش از پیش جایگاه و اصالت واقعی خود را محفوظ نگه داشته، به طوری که با خلق اثاری همچون ظروف مس و پرداز، توانسته ظروف زیر ساختی بسیار خلاقانه ای، حتی در زمینه صادرات تولید نماید.

از جمله خلاقیت های هنر مس گری، کمک به توسعه صادرات تولید ظروف خاویار میباشد. این ظروف سابق با نقاشی میناکاری ، فروشی در پایین ترین حد ممکن را در بازار داشت اما ورود هنر مس و پرداز توانست اثرات بسیار مفیدی در کمک به بسته بندی خاویار کشور و تلفیق دو حرفه داشته باشد.
در این مقاله سعی گردیده با در نظر گرفتن نقش و فواید صنایع دستی مس و پرداز و هنر زیر ساختی ان در شهر اصفهان مورد بررسی و تحقیقات فنی قرار بگیرند.

نقش متقابل محصولات مس و پرداز در توسعه پایدار فرهنگی، گردشگری ، اقتصادی

ورود نقاشی مدل پردازی و تولید مس و پرداز در بازار صنایع دستی اصفهان و تهران چند پدیده مهم و اساسی شکل گرفت.از جمله پایداری توسعه فرهنگی و ترویج هنر صنایع دستی و حتی الهام گرفتن از هنر های سنتی، قدیمی و تلفیق خلاقانه که میتواند جامعه هنری را همچنان به سوی اهداف بلند مدت و تولیدات کالاهای جدیدتر سوق دهد.

اما در تحقیقات به عمل امده در فرایند ورود به بازار در امر گردشگری نیز محصولات مس و پرداز بسیار موفق و مثمر ثمر واقع شدند. به طوری که بسیاری از توریست هایی که به شهر اصفهان سفر کردند.استقبال بی نظیری را در حوضه مس و پرداز از خود نشان دادند.ناگفته نماند دو حرفه صنایع دستی و گردشگری همیشه در موازات یکدیگر در بهبود شرایط اقتصادی حرکت می نمایند. چرا که هنر دست، نشانه ای بر ترویج تاریخ و تمدن کهن کشورها و شناسنامه ای از سلسله تمدن های از بین رفته میباشند.

 

صنایع دستی مس و پرداز

 

فروش صنایع دستی مس و پرداز

با همراهی شرکت های بسته بندی و با ورود طراحان برجسته در امر بسته بندی مس و پرداز بیشترین فروش خود را در تهران و مشهد و کرمان دارد.همچنین سامانه اینترنتی امیران تبلیغ یک مدل از تبلیغات و بازاریابی مدرن و تخصصی در معرفی این کالای جدید در رسته هنرهای دستی را به صورت کاملا حرفه ای در معرض نمایش مصرف کنندگان قرار میدهند.در عصر کنونی فروش و بازاریابی دو متد از شرایطی هستند که همیشه به موازات یکدیگر عمل مینماید.اما در شرایطی که مدل کالا بسیار خلاقانه، جدید و کار امد باشد مسیر بازاریابی با زمان کمتری طی میگردد و امر فروش به شرایط باور نکردنی افزایش می یابد.

رشد فروش محصولات مس پرداز با استفاده از تکنیک های به روز و طراحی و بهینه سازی در زیر ساخت های فروشگاه های اینترنتی، از جمله فروش های مدرن و بسیار ایده ال شناخته شده اند.

اما حرکت به سمت راه اندازی وب سایت های اینترنتی نیازمند زیر ساخت های مهمی است از جمله انها :

  1. در ابتدا دارا بودن از سرور اختصاصی
  2. متخصصین کاملا حرفه ای در جهت طراحی سایت صنایع دستی.
  3. شرکت الزاما ثبت شده باشد.
  4. ارائه خدمات و پشتیبانی لازم به مشتریان.

اهداف و رسالت ارائه مشاوره وب سایت در این فضای کار امد و در جهت پیشبرد فروش و خدمات پس از فروش از اهمیت به سزایی برخوردار میباشد.

 

فروش صنایع دستی مس و پرداز بایدها و نبایدها

  • تعریف فروش در صنایع دستی مس و پرداز به صورت تخصصی و مدرن.
  • راهکارهای موفقیت در فروش مس و پرداز به صورت کاملا کاربردی.
  • احساس رضایت در مشتریان پس از خرید در مشتریان.
  • همدردی با مشتریان مس و پرداز و احساس اطمینان پس از فروش.
  • گام های موثر به جهت خدمات پس از فروش.
  • ارائه پیشنهاد مس و پرداز به عنوان هدایای تبلیغاتی خاص و جدید به سازمان ها.
  • ویژگی و اختصاص دادن برند ثبت شده مس و پرداز به عنوان یک کالای تبلیغاتی.
  • تولید انبوه مس و پرداز
  • ارائه محصولات صنایع دستی مس و پرداز در کمترین زمان ممکن.
  • مشاوره رایگان با متخصصان امر فروش در کسب و کار.

یکی از قوانین مهم در فروش هدایای تبلیغاتی، اختصاص دادن زمان بیشتر به مشتریان جهت تصمیم گیری خرید است. ممکن است تعداد بسیار زیادی از مشتریان درخواست این کالا را داشته باشند، اما تمامی انها مشتریان احتمالی نیستند.

اما از کجا باید متوجه شد یک خریدار به عنوان اصلی ترین مشتری به حساب می اید ؟
در تحقیقات انجام گرفته مشخص گردیده در بسیاری از کسب و کارها ۳۰ درصد از انها مشتریان و ۷۰ درصد محصولات و خدمات را خریداری میکنند.پس چنانچه کالاهای تبلیغاتی به فروش میرسانید دقت کافی در دنبال کردن ۳۰ درصدی ها باشید.جهت خرید و مشاهده جدیدترین هدایای تبلیغاتی و صنایع دستی مس و پرداز در فروشگاه اینترنتی امیران تبلیغ جستجو فرمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.