تیم تولید محتوای  بهیدو

تیم تولید محتوای بهیدو

طراحی وب سایت، اپلیکیشن موبایل، سئو، دیجیتال مارکتینگ
تیم تولید محتوای  بهیدو

تیم تولید محتوای بهیدو

طراحی وب سایت، اپلیکیشن موبایل، سئو، دیجیتال مارکتینگ

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری و معجزه آن در کسب و کار شما !

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) به سرعت از یک نرم افزار به یک عملکرد اصلی برای بسیاری از کسب و کارها صرف نظر از اندازه یا مدل تجاری آنها تبدیل شده است. در ادامه نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری و معجزه آن در کسب و کار شما را بررسی می کنیم.

مزایای نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری

اکثر سیستم عامل های CRM سه عملیات مهم مشتری مدار را که شامل بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش است هدف قرار داده اند. در حقیقت این سه عملیات جنبه های اساسی یک تجارت پس از تولید محصول است:

  • مشتریان خود را پیدا کنید
  • آنها را به خرید تشویق کنید
  • مطمئن شوید که آنها مایل به خرید مجدد هستند

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری از طرق مختلف به یک شرکت سود می رساند. البته ناگفته نماند که مزایای این نرم افزار بر اساس هر بخش یا صنعت متفاوت است، اما به طور کلی برخی از مزایای اصلی سیستم عامل CRM که مانند یک معجزه به کسب و کار شما رونق می بخشد، عبارتند از:

تهیه گزارشات معتبر از کسب و کار

داده ها بخش ضروری تجارت شما محسوب می شوند و از منابع مختلفی نظیر رسانه های اجتماعی، Google Analytics، نرم افزارهای تجاری، برنامه ها و همینطور نرم افزار CRM به دست می آیند. اما با این حال تا زمانی که مرتب سازی نشوند و قابلیت تجزیه و تحلیل پیدا نکنند مفید نخواهند بود.نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری به شما کمک می کند تا تمام داده های کسب و کار خود را بهتر درک کنید.

مزایای نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری

شما می توانید از پلت فرم CRM برای جمع آوری، جدول بندی و سازماندهی داده ها استفاده نمایید. بنابراین بر اساس همین ویژگی CRM به راحتی می توانید گزارشات مفیدی را از کسب و کار خود به دست آورید. این یکی از بزرگترین مزایای یک سیستم CRM است و به شما این امکان را می دهد تا با مخاطبان فعلی خود ارتباط برقرار کنید و در عین حال به مشتریان گذشته خود نیز دسترسی داشته باشید. این گزارش ها بسیار ارزشمند هستند و در روند تصمیم گیری های جدی و کارآمد شرکت به شما کمک می کنند.

امکان نمایش بصری داده ها

نمایش گرافیکی و ساده داده ها در داشبورد نرم افزار به شما کمک می کند تا آنها را بهتر تجزیه و تحلیل کنید. اما این تنها ویژگی داشبورد CRM نیست. برای مثال شما می توانید این داشبورد را متناسب با ایده های بازاریابی و نیازهای خود تنظیم نمایید.

افزایش فروش

برآورده ساختن نیازها و خواسته های مشتریان هدف اصلی هر تجارت است. CRM با گردآوری و تجزیه و تحلیل مجموعه ای از داده ها مشخص می کند که مشتریان هم در حال حاضر و هم در آینده چه می خواهند. CRM حتی قادر است این داده ها را به صورت فردی تهیه نماید تا تیم های فروش کسب و کار شما دقیقاً بدانند که هر مشتری چه می خواهد.

علاوه بر این با استفاده از نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری شما می توانید ببینید هر فرد با کسب و کار شما از چه طریقی تعامل برقرار می کند. CRM مشتریان شما را در یکی از مراحل مختلف قیف فروش دسته بندی می کند. به این ترتیب قادر می شوید روند بازاریابی و فروش خود را به خوبی کنترل کنید.

ایجاد فرصت های بیشتر

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری همچنین می تواند در توسعه محصولات جدید، کانال های فروش جدید ، بازارهای جدید و حتی مدل های تجاری کاملاً جدید مؤثر باشد. علاوه بر داده های داخلی کسب و کار شما، CRM شما را قادر می سازد تا به طیف وسیعی از داده های خارجی و عمومی نیز دست یابید و به این طریق مشکلات کسب و کار خود را که قبلا برای شما مهم نبوده و منجر شده تا رقبا از شما پیشی بگیرند، بر طرف نمایید. این داده ها همچنین فرصت های جدید فروش برای شما ایجاد می کند.

مزایای نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری

هزینه های پایین تر

قبل از نرم افزار فروش و مدیریت ارتباط با مشتری سازمان ها به روش های سنتی به تجزیه و تحلیل داده های مصرف کنندگان می پرداختند که کاری وقت گیر و هزینه بر بود. در رویکردهای قدیمی تر از نظرسنجی های سنتی استفاده می شد که نه تنها نیاز به بودجه زیادی داشت بلکه گاهی اوقات نتایج کاملا اشتباهی از آن به دست می آمد. اما نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری از داده های مشتریان واقعی استفاده می کند که بسیار به روز و ارزشمند است.

بهبود رضایت مشتری

بزرگترین شکایتی که اکثر کسب و کارها از مشتریان خود دریافت می کنند این است که آنها احساس نمی کنند نیازهایشان برطرف شده است. خوشبختانه نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری می تواند به ایجاد روابط بسیار شخصی تری با مشتریان کمک کند و به سازمان ها این امکان را بدهد تا نیازهای تمام مشتریان خود را بررسی و برطرف نمایند. به این ترتیب CRM می تواند به رفع مشکلات مربوط به محصول و پشتیبانی کمک کند و منجر به سطح بالاتری از رضایت کلی مشتریان شود.

انعطاف پذیری بیشتر

اقتصاد دیجیتالی با سرعتی پیش می رود که سفارشات بزرگ تری نسبت به مشاغل سنتی پیدا کرده است و با وارد شدن به عصر اینترنت اشیاء (IoT) و ارتباطات هوشمند سرعت آن افزایش نیز داشته است. موفقیت در تجارت امروز که جستجوی محصولات و خدمات آن تنها با چند کلیک ساده انجام می شود، فقط با یک بستر بازاریابی و فروش کاملاً دیجیتالی امکان پذیر است.

با خودکارسازی خدمات مشتریان، حتی سازمان های بسیار بزرگ نیز قادر به حفظ ارتباط شخصی یا تک تک مشتریان خود هستند. این مسئله ای است که بسیاری از مصرف کنندگان خواستار آن می باشند.

بهبود قابلیت های پشتیبانی

اکثر نرم افزارهای فروش و مدیریت ارتباط با مشتری این روزها به عنوان بخشی از اقدامات یکپارچه سازی عملیات ها در سازمان ها در دسترس هستند. این امر تا حد زیادی هزینه های عملیاتی تجارت مدرن را کاهش داده است. با یک راه حل نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری یکپارچه، به سرعت می توان  به روز ترین داده های مورد نیاز برای بخش مالی، تعیین بودجه، خرید، زنجیره تأمین و تعداد زیادی از فرآیندهای دیگر را به دست آورد.

سیستم vehicle platooning

سیستم vehicle platooning

مدت هاست که در دانشگاه های معتبر سراسر جهان پیشنهادهای فراوانی برای هر چه بهتر شدن سیستم vehicle platooning ارائه می گردد و در این زمینه تاکنون فعالیت های زیادی صورت گرفته است. خیلی از راهکارهای این سیستم نیز هنوز در مرحله تست و ارزیابی اولیه قرار دارند. اما سیستم vehicle platooning یا همان سیستم وسایل نقلیه گروهی چیست؟ در اینجا سعی داریم اطلاعاتی را در زمینه پیشرفت های سیستم vehicle platooning به شما دوستان عزیز ارائه دهیم. همراه ما باشید.

سیستم vehicle platooning یا سیستم وسایل نقلیه گروهی

ممکن است در آینده اتومبیل ها از سیستم وسایل نقلیه گروهی استفاده نمایند. اما این سیستم چیست؟

سیستم vehicle platooning گامی دیگر به سمت حمل و نقل هوشمند است. در واقع در این روش یک ردیف گروهی از وسایل نقلیه می توانند با سرعت زیاد و با آسودگی خاطر همزمان با هم در سطح شهر تردد کنند. عده ای از دانشجویان و مهندسان برتر جهان با پیشنهاد ایده سیستم وسایل نقلیه گروهی به این فکر می کردند که “اگر وسایل نقلیه بتوانند با یکدیگر و با زیرساخت ها ارتباط برقرار کنند، می توانند از این ویژگی استفاده کنند و ترافیک را با هماهنگی بیشتری کنترل نمایند. علاوه بر این در مصرف زمان و سوخت نیز صرفه جویی زیادی خواهد شد.”

سیستم وسایل نقلیه گروهی

پیاده سازی سیستم vehicle platooning یا همان سیستم وسایل نقلیه گروهی (سیستم جاده ای و خودرویی) می تواند تاثیر قابل توجهی در کاهش تصادفات داشته باشد. دوربین های کنترل سرعت یکی از سیستم های هوشمند جاده ای رایج هستند که هم اکنون در بسیاری از خیابان ها نصب و راه اندازی شده اند.  از دیگر سیستم های  هوشمند جاده ای می توان به سیستم های مخابراتی و ماهواره ای اشاره کرد. برخی از سیستم های هوشمند خورویی نیز عبارتند از: عیب یاب اتوماتیک خودرو و کیت های ارتباطی که از طریق آن می توان به ماهواره ها متصل شد. همچنین برخی از سیستم های هوشمند جدید در حال حاضر در خودرو های لوکس جهت ایمنی بیشتر راننده نصب شده اند. در ادامه به مزایا و چالش های سیستم vehicle platooning اشاره می کنیم.

برخی از مزایای بالقوه سیستم vehicle platooning

جالب است بدانید ایده اصلی تکنولوژی vehicle platooning از نوعی اتصال مشابه اتصال واگن های قطار شکل گرفته است. با پیشرفت ارتباطات و پدیدار شدن تکنولوژی هایی نظیر بلوتوث، وایرلس، GPS، سیستم های سنجش رادار و غیره این سیستم توانست به مرور زمان تحقق یابد. برخی از مزایای مهم سیستم vehicle platooning عبارتند از:

  • سیستم vehicle platooning با بهبود کارایی آیرودینامیکی، ظرفیت جاده ها را افزایش می دهد و به این ترتیب ترافیک نیز کاهش می یابد. بنابراین افراد در مدت زمان کوتاه تری به مقصد مورد نظر خود می رسند.
  • در سیستم مذکور کلیه وسایل نقلیه دارای ترمز و شتاب همسان هستند، بنابراین تصادفات به میزان به سزایی کاهش می یابد.
  • با حرکت تمام اتومبیل ها در کنار هم و به صورت همزمان مصرف سوخت به میزان زیادی کاهش می یابد.
  • به کمک این سیستم در آینده ای نزدیک وسایل نقلیه قادر خواهند بود بدون راننده به صورت خودکار فاصله خود را با دیگر وسائل نقلیه حفظ کرده و به صورت هماهنگ و همزمان حرکت کنند.
  • در هزینه دولت ها برای اضافه کردن خیابان ها و بزرگراه های جدید صرفه جویی می شود.

مزایا و چالش های سیستم vehicle platooning

برخی از چالش های سیستم vehicle platooning

  • پلاتون‌های طولانی ممکن است در صورت لزوم مانع از تغییر مسیر وسایل نقلیه دیگر شوند، مگر اینکه بتوانند از نیت سایر رانندگان آگاه شوند.
  • یک ستون از اتومبیل هایی که به صورت هماهنگ حرکت می کنند، نیاز به کنترل همه‌جانبه از یک وسیله نقلیه موتوری گرفته تا مسافران و عابران دارند.
  • تضمین ۱۰۰ درصدی برای ایمنی سیستم های رایانه‌ای وجود ندارد زیرا امکان هک کردن آنها هست.
  • در شهرهایی با ترافیک سنگین ممکن است سیستم vehicle platooning به خوبی کار نکند. چرا که ممکن است در اطراف ماشین سرب (اتومبیلی که سرعت و جهت را کنترل می کند) محل اتصال به اندازه کافی وجود نداشته باشد تا سایر اتومبیل‌های دیگر بتوانند در یک ستون قرار گیرند، بنابراین امکان مسدود شدن این اتصال وجود دارد.
  • برای استفاده از این سیستم جدید رانندگان باید مهارت‌های نو بیاموزند. همچنین تغییر عملکرد اتومبیل های فعلی نیز کار دشواری است.
  • پیاده سازی این فناوری در اتومبیل‌های جدید موجب گران تر شدن آنها می شود.
  • در حال حاضر ممکن است مسئولیت حوادث ناشی از این سیستم ها مورد پذیرش شرکت‌های بیمه قرار نگیرد.

نگاهی به سیستم هوشمند خودروهای خودران

سیستم های رانندگی خودکار(ADS) ، که از آن به عنوان خودروهای خودران نیز یاد می شود، احتمالاً آینده حمل و نقل هوشمند جهان هستند. در  این سیستم های هوشمند خودروئی معمولا تمامی خودروها به یک کامپیوتر مخصوص پردازنده متصل هستند که ارتباط آنها را با دیگر وسایل نقلیه برقرار می کند. به این صورت که این دستگاه با استفاده از ارتباطات کوتاه مدت اختصاصی، داده ها را از یک اتومبیل به اتومبیل دیگر دریافت و انتقال می دهد.

سیستم های رانندگی خودکار با تبادل اطلاعات قادر خواهند بود مانند یک قطار در یک خط و با یک سرعت مشخص حرکت کنند. نتیجه این کار افزایش ظرفیت جاده هاست که به این ترتیب ما را با سرعت بیشتری به مقصد می رساند.

آینده فناوری سیستم vehicle platooning

کامپیوترهای داخل وسایل نقلیه نه تنها ترمز و شتاب را کنترل می کنند بلکه داده های راداری را نیز از وسیله نقلیه جلویی که بخشی از سیستم کنترل تردد هستند دریافت می کنند. بنابراین خودروها می توانند ببینند ماشین جلوی آنها در کجا قرار دارد و با چه سرعتی در حال حرکت است ، سپس پدال ترمز و گاز خود را متناسب با آن کنترل کنند. این سیستم پیشرفته همچنین می تواند مسیر فعلی و پیش بینی شده وسیله نقلیه را برای حفظ موقعیت خود محاسبه کند.

هنوز مطالعات زیادی بر روی قابلیت این سیستم ها در حال انجام است و تاکنون تلاش های زیادی صورت گرفته  تا افراد علاقه مند به این تکنولوژی بتوانند از آن بهره مند گردند. امید است که در آینده این سیستم در دسترس عموم مردم قرار گیرد.

آینده فناوری سیستم vehicle platooning

توسعه دهندگان فناوری سیستم های هوشمند خودرویی علاوه بر خودکار کردن کنترل پدال های گاز و ترمز، در تلاش هستند تا در آینده ای نزدیک کنترل فرمان وسایل نقلیه را نیز خودکارسازی کنند، تا امکان تغییر مسیر خودکار و ادغام خط در بزرگراه ها فراهم گردد.

فاکتورهای مهم رتبه بندی سایت در گوگل (سال ۲۰۲۰)

فاکتورهای مهم رتبه بندی سایت در گوگل (سال ۲۰۲۰)

آیا می دانید فاکتورهای مهم رتبه بندی سایت در گوگل (سال ۲۰۲۰) چه تغییری کرده است؟ هر متخصص با تجربه سئو می داند که بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو همان چیزی نیست که در سال های ابتدایی انجام می شد. در حقیقت، قوانین و اصول سئو هر سال در حال تغییر هستند و یا بازنویسی می شوند. بنابراین آنچه به نتایج مثبت وب سایت شما در سال ۲۰۱۹ می انجامید ممکن است در سال ۲۰۲۰ قابل اجرا نباشد. در ادامه به فاکتورهای مهم رتبه بندی سایت در گوگل (سال ۲۰۲۰) اشاره خواهیم کرد.

در حالی که جنبه های اساسی سئو و بهینه سازی سایت همواره یکسان است، اما امسال هم تغییراتی مشاهده می شود که در صورت نادیده گرفتن آنها نمی توان به رتبه بالاتر دست یافت. ما در ادامه در مورد عوامل رتبه بندی گوگل در سال جدید میلادی صحبت می کنیم که می توانند موقعیت وب سایت شما را در موتور جستجو بهتر و یا بدتر کنند. همراه ما باشید.

چرا باید روی فاکتورهای مهم رتبه بندی سایت در گوگل (سال ۲۰۲۰) تمرکز کنید؟

همزمان با پیشرفت فناوری، لیست عوامل رتبه بندی سایت در گوگل نیز در حال رشد است. اگر به الگوریتم ها و فاکتورهای مهم رتبه بندی سایت در گوگل (سال ۲۰۲۰) توجه نکنید احتمال دارد رقبای شما موفق شوند جایگاه فعلی شما در گوگل را تصاحب کنند. بنابراین همواره سعی کنید دانش خود را بروز کنید و تکنیک های جدید را با تکنیک های منسوخ شده SEO جایگزین نمایید.

معیار رتبه بندی گوگل در سال 2020

فاکتور شماره ۱ : بک لینک

بک لینک ها همچنان یکی از مهمترین عوامل رتبه بندی گوگل هستند. آنها سیگنال های روشنی در مورد چگونگی کیفیت وب سایت شما از نظر ارتباطات نشان می دهند. گوگل به بک لینک های با کیفیت نسبت به بک لینک های ضعیف در مقدار زیاد وزن بیشتری می دهد. بنابراین هرچه پیوندهای با کیفیت تری داشته باشید بهتر است. Google پیوندهای صفحات شما را بر اساس سه عامل داوری می کند:

  • تعداد پیوندهای صفحه شما
  • کیفیت صفحات پیوند دهنده به آن
  • تنوع بک لینک های شما

فاکتور شماره ۲: طول و کیفیت محتوا

از نگاه گوگل محتوای عمیق، جامع و مرتبط جذاب تر به نظر می رسد، زیرا جزئیات بیشتری را به مخاطب ارائه می کند و ارزش واقعی موضوع را نشان می دهد. با تجزیه و تحلیل وب سایت های دارای رتبه بندی برتر خواهید فهمید که محتوای طولانی تقریباً همیشه عملکرد بهتری داشته است.

البته میزان محتوای لازم و رضایت‌بخش برای یک صفحه‌، با توجه به موضوع و هدف آن متفاوت است  اما به هر حال جهت بهینه‌سازی سایت در سال  ۲۰۲۰ توصیه می شود از مقالات خیلی کوتاه با کمتر از ۵۰۰ کلمه استفاده نکنید. همچنین فقط طولانی بودن محتوای صفحات شما مهم نیست بلکه کیفیت مطالب ارائه شده در وب سایت نیز بسیار اهمیت دارد.

فاکتور شماره ۳: عوامل مربوط به دامنه وب سایت (نام دامنه، سن دامنه و … )

اگر وب سایت شما دارای کیفیت بالا و محتوای مرتبط با نام دامنه باشد، می تواند رتبه بهتری در گوگل به دست آورد. همچنین بر اساس مطالعات تقریبا ۶۰٪ از وب سایت های دارای رتبه های برتر گوگل حداقل ۳ سال سن دارند. این بدان معناست که تاریخ انقضای یک دامنه می تواند به عنوان یک فاکتور برای رتبه بندی سایت شما محسوب شود.

بهینه سازی سایت از لحاظ فنی

فاکتور شماره ۴: بهینه سازی سایت از لحاظ فنی

توجه به زیربنای فنی وب‌سایت ارتباط مستقیمی با بحث سئو و بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو دارد. برای مثال چند سالی است که گوگل به موبایل فرندلی بودن وب سایت بسیار اهمیت می دهد و در سال ۲۰۲۰ نیز همچنان این اهمیت ادامه دارد. عوامل فنی زیادی در داشتن یک سایت حرفه ای و بی نقص نقش دارند اما به نظر می رسد دو فاکتور سرعت و ریسپانسیو بودن از سایر موارد دیگر برای گوگل مهم تر هستند:

  1. سرعت صفحات وب:

چگونه می توان انتظار داشت که وب سایتی با سرعت بسیار پایین، تجربه کاربری خوبی را به بازدید کنندگان خود ارائه دهد؟ سرعت صفحات وب یکی از عوامل مهم در رتبه بندی سایت است. گوگل انتظار دارد تا صفحات وب شما در دسکتاپ در طول سه ثانیه و در موبایل نیز در دو ثانیه یا کمتر بارگذاری شوند.

  1. ریسپانسیو بودن وب سایت:

موبایل فرندلی و یا ریسپانسیو بودن سایت دیگر یک گزینه دلخواه برای شما نیست بلکه به یک ضرورت تبدیل شده است. امروزه بیش از ۸۵ درصد وب سایت ها برای تلفن همراه نیز بهینه شده اند که برای سئو بسیار مهم است.

در حال حاضر تعداد بیشتری از افراد از تلفن همراه خود برای جستجو در اینترنت استفاده می کنند. بنابراین اگر سایت شما برای موبایل بهینه نشده باشد، گوگل رتبه سایت شما را کاهش خواهد داد.

گوگل با معرفی الگوریتم موبایل گدون، روی موبایل فرندلی بودن سایت ‌ها به عنوان یکی از  فاکتورهای مهم رتبه بندی سایت در گوگل (سال ۲۰۲۰) تاکید کرده است و همچنین با الگوریتم موبایل فرست ایندکس (mobile-first indexing) اهمیت بیش از حد ریسپانسیو بودن وب سایت را نشان داده است، چرا که ابتدا نسخه موبایل را ایندکس می‌کند.

ریسپانسیو بودن وب سایت

فاکتور شماره ۵:  توجه به تجربه‌ و رفتار کاربر (نرخ کلیک)

چندین سال است که مرکز توجه گوگل به رفتار کاربران در اینترنت است و بیشتر فاکتورهای رتبه بندی نیز بر اساس همین موضوع شکل گرفته اند. حتی گوگل الگوریتم‌هایی مثل BERT را معرفی کرد تا بتواند بیشتر به زبان انسان و عبارت‌های مفهومی و محاوره‌ای نزدیک شود. در واقع به اعتقاد گوگل کاربرانی که در حال جستجو در اینترنت هستند می توانند بهترین قضاوت را در مورد سایت ها ارائه دهند. یعنی اگر آنها یک نتیجه‌ جست‌وجوی مشخص را انتخاب کنند، احتمال اینکه آن نتیجه مناسب تر از بقیه باشد بیشتر است.

یکی دیگر از  فاکتورهای مهم رتبه بندی سایت در گوگل (سال ۲۰۲۰) نرخ کلیک یا (Click-through Rate) در صفحات نتایج موتورهای جست‌وجوگر (SERP) است. گوگل با استفاده از نرخ کلیک به بررسی رفتار کاربر می پردازد.

CTR با تقسیم تعداد دفعات کلیک شده روی یک لینک بر تعداد دفعات مشاهده‌ی آن توسط کاربران محاسبه می شود. این متریک ساده درباره میزان عملکرد سایت شما در SERP ها صحبت می کند. برای دستیابی به CRT بالاتر می توانید با بهینه سازی دو بخش در سایت خود برای موتور جستجو شروع کنید:

  • برچسب عنوان (پیوند قابل کلیک)
  • توضیحات متا (قطعه قابل خواندن)

فاکتور شماره ۶ : گواهینامه امنیتی ssl

گواهینامه امنیتی ssl یا همان https اتصال بازدید کننده به وب سایت شما را ایمن می کند. طبق مطالعه ای که توسط SearchMetrics انجام شده است ، تقریبا نیمی از وب سایت های برتر در رتبه بندی گوگل از رمزگذاری HTTPS استفاده می کنند. علاوه بر این، خود گوگل نیز تأیید کرده است که وب سایت هایی که از رمزگذاری HTTPS استفاده می کنند در رتبه بندی بالاتر از سایت هایی هستند که از HTTP استفاده می کنند.

فاکتور شماره ۷ :  استفاده از عناوین H1 و H2:

به طور کلی انواع مختلف عناوینی که در یک صفحه مشاهده می کنید یک هدف دارند:

سازماندهی محتوای صفحه برای جستجو و درک بهتر کابران از مطلب ارائه شده در سایت.

این ویژگی به خصوص به موتورهای جستجوگر نیز تصویر واضح تری از اطلاعات صفحه و میزان مرتبط بودن آن با عنوان سئو و کلمات کلیدی ارائه می دهد.

منبع: برگرفته از lyfemarketing.com