صنایع دستی بشقاب میناکاری اصفهان، ارزان ترین نمونه ای از هدایای تبلیغاتی مفید همراه با بسته بندی های نفیس جعبه جیر با تنوعی بیش از ۴۵۰ مدل متنوع می باشد. لذا جهت مشاهده و خرید انلاین به فروشگاه اینترنتی امیران تبلیغ مراجعه نمایید.
پوست و موی سالم یکی از نشانه های جوانی، نشاط و جذابیت در افراد است. چین و چروک و افتادگی پوست و یا ریزش مو از جمله مشکلاتی هستند که مردان و زنان در سنین مختلف با آن روبرو می شوند. اما خوشبختانه در حال حاضر روش های زیادی برای مقابله با این مشکلات وجود دارد و در سال های اخیر نوآوری های زیادی در زمینه ترمیم پوست و مو صورت گرفته است. یکی از درمان های نوین و معروف ریزش مو استفاده از روش های مزوتراپی یا هیر فیلر است. اما کدام یک بهتر می باشد؟ اگر می خواهید بهترین گزینه را بین دو روش مزوتراپی یا هیر فیلر انتخاب کنید پیشنهاد می کنیم ادامه مطلب را دنبال نمایید.
همچنین شهروندان عزیز اصفهانی که به دنبال خدمات زیبایی اعم از تزریق بوتاکس در اصفهان ، تزریق ژل لب در اصفهان و سایر خدمات زیبایی دیگر هستند می توانند برای رزرو نوبت با مطب دکتر ایمان مومنی تماس بگیرند.
حتما از مزایای تزریق بوتاکس و تزریق ژل برای درمان چین و چروک و افتادگی پوست شنیده اید. برای تزریق بوتاکس در اصفهان و یا تزریق ژل لب در اصفهان می توانید به یک متخصص با تجربه مراجعه نمایید.
همچنین خوشبختانه با پیشرفت در زمینه ترمیم مو، روش هایی مانند مزوتراپی و هیر فیلر نیز برای درمان مشکلات مو معرفی شده اند. اگرچه اثرات مثبت هر دو روش درمانی مزوتراپی و هیر فیلر اثبات شده است، اما مردم اغلب در انتخاب مناسب ترین آنها سردرگم می شوند. هر درمانی مزایا و معایب خود را دارد، بنابراین ما با مقایسه ای از مزوتراپی و هیر فیلر قصد داریم شما را در تصمیم گیری راحت تر برای انتخاب یکی از این روش های درمانی کمک کنیم.
کاشت برای بهبود ریزش مو می تواند پس از جراحی جای زخم ایجاد کند یا باعث سوزش شدید در ناحیه پوست سر شود. علاوه بر این، این گزینه درمانی دارای دوره های بهبودی طولانی است و با چندین عوارض همراه است. بنابراین افرادی که از کم پشتی یا ریزش موی جزئی رنج می برند برای درمان آن بهتر است یک روش بی خطر و کم تهاجم را انتخاب کنند
در حال حاضر مزوتراپی یا هیر فیلر بهترین درمان های غیر جراحی و غیرتهاجمی برای کنترل ریزش مو هستند. بنابراین شما شهروندان عزیز که برای مشکلات پوستی خود روش های بی خطری مانند تزریق بوتاکس در اصفهان یا تزریق ژل لب در اصفهان را ترجیح می دهید، بهتر است برای درمان ریزش مو نیز به جای جراحی و کاشت مو از مزوتراپی یا هیر فیلر استفاده کنید. البته توجه داشته باشید که هر دو روش مزوتراپی و فیلر مو برای ایجاد موهای جدید و یا بازگشت موهای از دست رفته کارایی ندارند، و تنها راه حل این موضوع کاشت موی طبیعی می باشد.
امروزه ، هر دو روش درمانی مزوتراپی و هیر فیلر به عنوان درمان های موثر برای جلوگیری از ریزش مو شناخته می شوند. اما برای انتخاب راحت تر میان مزوتراپی یا هیر فیلر بهتر است جوانب مثبت و منفی این دو روش را بدانید.
مزوتراپی یکی از روش های غیر جراحی برای مقابله با ریزش مو است که از طریق تزریق ویتامین ها، آنزیم ها و هورمون ها در مزودرم پوست سر (لایه ای بین لایه های چربی و بافت پوست) اقدام به کنترل ریزش می کند. هنگام استفاده از این روش، پزشکان معمولاً از روش مزوتراپی سنتی یا از روش مزوتراپی بدون سوزن استفاده می کنند.
مزوتراپی کوکتلی با ترکیب ویتامین های مختلف به دست می آید که هر کدام از خواص متفاوتی برای فولیکول موهای شما برخوردار هستند. تعداد جلسات مزوتراپی طبق تشخیص پزشک و بر اساس میزان ریزش موی هر فرد تعیین می شود. در مزوتراپی، ممکن است بنا به تشخیص پزشک داروهایی مانند فیناستراید و ماینوکسیدیل نیز به پوست سر شما تزریق شود. این داروها منجر به تحریک رشد موها شده و در نهایت موجب تقویت رشد مو میگردند.
پزشکان معتقد هستند تزریق داروی ماینوکسیدیل نسبت به مصرف موضعی آن تاثیرگذاری بیشتری دارد. البته از آنجایی که تزریق زیرجلدی ماینوکسیدیل ممکن است با عوارضی مانند التهاب و خارش، پوسته ریزی و شوره سر همراه باشد، همیشه توسط پزشک توصیه نمی گردد. از برندهای معتبر مزوتراپی مو می توان به بوستر مو درماهیل و رویتاکر اشاره کرد که از ترکیب برخی از این برندها کوکتل مناسب برای شرایط هر فرد تهیه و تزریق می گردد.
در روش فیلر مو یا هیر فیلر پزشکان برای افزایش اثربخشی و ماندگاری تاثیر درمانی مزوتراپی به جز ویتامین ها و آنزیم های لازم برای مو مواد دیگری مانند هیالورونیک اسید نیز به پوست سر تزریق می کنند. فیلر مو با ترکیبات خاص خود، کانال فولیکول های مو را پر کرده و از آنها در مقابل خطرات و بیماری هایی که موجب ریزش مو می شوند محافظت می کند. برند DR.CYJ یکی از محصولات هیر فیلر معروف است که در کشور کره جنوبی تهیه و تولید می شود.
همانطور که گفته شد اضافه کردن ماده هیالورونیک اسید به ویتامین ه او اسیدآمینه های لازم برای رشد مو موجب بالا رفتن ماندگاری و تاثیرگذاری فیلر مو نسبت به روش مزوتراپی می شود. با تزریق زیرجلدی فیلر مو، فولیکول موها تا دو هفته توسط این ژل احاطه شده و اثر رطوبت رسانی آن به بهبود وضعیت مو و کاهش ریزش موها کمک می کند. به همین خاطر است که قیمت هیر فیلر از مزوتراپی بیشتر می باشد.
شباهت مزوتراپی و هیر فیلر
اگر می خواهید نتیجه سریع تری بگیرید بهتر است از روش هیر فیلر استفاده کنید. برخی از شباهت های مزوتراپی و فیلر مو عبارتند از:
– هر دو روش دارای ویتامین های لازم برای تقویت رشد موها هستند.
– در هر دو روش از محصول های آماده ای استفاده می شود که توسط سرنگ های مخصوص در مدت زمان ۲۰ یا ۳۰ دقیقه به پوست سر تزریق می شوند.
– دوره درمان مزوتراپی و هیر فیلر ممکن است چند جلسه ای باشد که با فاصله زمانی مشخص توسط پزشک متخصص تعیین می گردد.
در پایان بار دیگر خاطر نشان می شویم که برای جلوگیری از عوارض احتمالی هر گونه خدمات زیبایی اعم از تزریق بوتاکس در اصفهان ، تزریق ژل لب در اصفهان ، مزوتراپی ، هیر فیلر و غیره و حتما به پزشک متخصص و یک کلینیک معتبر مراجعه نمایید.
بیشتر مشاغل به نوعی از سیستم ردیابی سفارش یا نرم افزار رهگیری کالا نیاز دارند. انتظار مشاغل از یک نرم افزار بازرگانی جهت رهگیری کالا این است که بتوانند کالا و سفارشات خود را در زمان واقعی پیگیری کنند. این ویژگی به طور معمول برای شرکت ها و مشاغل تولید کننده ، صادرکننده یا واردکننده ی محصولات فیزیکی لازم است. استفاده از یک نرم افزار رهگیری کالا به این کسب و کارها کمک می کند تا سیستم تولید و توزیع خود را گسترش دهند.
کارشناسان ما در طول سال های گذشته یک نرم افزار رهگیری کالای سفارشی سازی شده را طراحی و ایجاد کرده اند. برای استفاده از کلیه خدمات نرم افزاری ما اعم از نرم افزار رهگیری کالا ، نرم افزار فروش ، نرم افزار خدمات پس از فروش ، نرم افزار اصالت کالا ، با شرکت بهوان تماس بگیرید. . در این مقاله در مورد چگونگی استفاده از نرم افزار بازرگانی جهت رهگیری کالا بیشتر توضیح خواهیم داد. با ما همراه باشید.
واحد بازرگانی یک شرکت به عنوان اولین مواجهه با خریداران به شمار می رود. به همین خاطر هرگونه کاستی و نقصی در این واحد و عملکرد آن؛ به طور قابل توجهی روی پرستیژ و اعتبار سازمان شما تاثیر خواهد گذاشت. از این رو کنترل و مدیریت سیستماتیک و اصولی عملیات این واحد با استفاده از امکاناتی همچون نرم افزار بازرگانی مناسب برای مدیریت درست سازمان بسیار اهمیت دارد.
شایان ذکر است عملیات بازرگانی در سازمان ها و موسسات تجاری مختلف یکسان نبوده و هر کدام تنوع و پیچیدگی های خاص خود را دارد. بنابراین ممکن است سلیقه و روال مدیریت واحدهای بازرگانی در شرکت های مختلف متفاوت باشد، به ویژه ارتباط ذاتی فرآیند فروش با نرم افزار مدیریت خریداران (CRM)، نرم افزار انبار و کالا، نرم افزار رهگیری کالا ، نرم افزار حسابداری و موارد دیگر بر پیچیدگی این موضوع می افزاید.
بنابراین استفاده از یک نرم افزاری که بتواند هم از عملیات بازرگانی سازمان به خوبی پشتیبانی نماید و هم ارتباط یکپارچه ای با سایر نرم افزارهای شرکت داشته باشد بسیار مهم است. یکپارچه سازی نرم افزار رهگیری کالا با نرم افزار بازرگانی جهت کنترل و ردیابی کالا با استفاده از طراحی ماژول مربوط به آن، راهکاری مناسب برای کنترل و پشتیبانی بهتر عملیات واحد بازرگانی سازمان است. در ادامه شما را با ویژگی های نرم افزار رهگیری کالا بیشتر آشنا می کنیم.
هنگامی که چیزی را از وب سایت دیجی کالا سفارش می دهید، یک ایمیل پیوندی برای پیگیری حمل و نقل سفارش خود دریافت خواهید کرد. این ویژگی با استفاده از یک نرم افزار بازرگانی جهت رهگیری کالا برای مشاغل دیگر نیز امکان پذیر است و به طور جزئی تر به عنوان بخشی از بسته نرم افزاری طراحی شده ارائه می شود.
برای طراحی یک نرم افزار رهگیری کالا باید بینیم چگونه مشتری می تواند سفارش خود را با شماره پیگیری یا لینک پیوندی مربوطه ردیابی کند. برای این منظور ماژولی طراحی می گردد که می تواند شماره های ردیابی را که از شرکت های حمل و نقل و انتقال کالا با داده های سفارش مرتبط می شوند، ارائه دهد.
همه مشاغل، چه بزرگ و چه کوچک، نیاز به مدیریت هوشمند دارند. مدیریت موجودی مبتنی بر بارکد با استفاده از نرم افزار رهگیری کالا ، برای بهبود دقت و کارایی، ساده سازی فرآیند های شرکت و آزاد کردن زمان بیشتر ، بسیار مفید است. در ادامه به ویژگی های دیگر برخی نرم افزار های رهگیری کالا می پردازیم.
امروزه جدیدترین نرم افزارهای رهگیری کالا دو نوع مختلف از ردیابی کالا را ارائه می دهند: ۱٫ ردیابی فیزیکی و ۲٫ ردیابی حسابداری. ردیابی فیزیکی بر اساس کالا و محموله های دریافت شده انجام می گیرد، در حالی که ردیابی حسابداری براساس فاکتور محصول است.
از لحظه دریافت کالایی از فروشنده خارجی یا تولیدکننده آن ، می توانید با استفاده از یک نرم افزار ردیابی کالا، پیشرفت آن را ردیابی کنید. برای این منظور یا شماره سریال را به صورت دستی در سامانه وارد کنید و یا فقط بارکد را با اسکنر بارکد اسکن کنید.
در نرم افزارهای جدید رهگیری ، می توانید موارد خود را به صورت دسته ای اضافه کرده و موارد مشابه را با یکدیگر در یک گروه قرار دهید. این ویژگی به خصوص هنگامی که کالاهای فاسدشدنی را حمل می کنید بسیار مفید است. چرا که شما از این طریق به راحتی می توانید تاریخ انقضا را ردیابی کنید، قطعات معیوب یا فاسد شده را شناسایی کرده و یا دسته ای را که متعلق به آن است، پیدا نمایید.
هنگامی که اقلام خود را ارسال کردید، ردیابی آنها می تواند کار خسته کننده ای باشد. هرچه تعداد بسته ها بیشتر باشد سختی پیگیری حمل و نقل نیز بیشتر خواهد بود. خوشبختانه با استفاده از نرم افزار رهگیری کالا می توانید روند ردیابی وضعیت محموله خود را به صورت خودکار انجام دهید. این نرم افزار تا زمانی که سفارش شما به مقصد نرسد، به صورت خودکار به روزرسانی هایی را برای شما و مشتری ارسال می کند.
یک ماژول در نرم افزارهای جدید طراحی شده است که سطح موجودی کالا را ردیابی کرده و هنگامی که یک کالا کمتر از حد آستانه یا سقف سفارش شما باشد، به شما اطلاع می دهد.
شما می توانید برای انتقال موارد از یک انبار به انبار دیگر نیز از سامانه رهگیری کالا استفاده کنید. این ویژگی به شما در ارسال محصولات و ردیابی موثر آنها کمک کند.
نرم افزارهای جدید پیگیری کالا بر روی دستگاه های تلفن همراه نیز در دسترس می باشند، بنابراین شما می توانید در حال حرکت و هر کجا که باشید کالای خود را ردیابی نمایید.
اسکنر بارکد باعث سریع تر، دقیق تر و قابل اطمینان تر شدن رهگیری کالا می شود. این داده ها با داشبورد بصری و گزارش های کامل به شما کمک می کنند ردیابی محصولات خود را به درستی انجام دهید.
کاربرد رایانش ابری و محاسبات لبه ای در IoT این روزها یکی از مبحث های داغ اینترنت اشیا است که در ادامه قصد داریم بر اساس اطلاعات این لینک به آن بپردازیم:
با توجه به مزایای فناوری اینترنت اشیا در بخش های مختلف همچون صنایع و زیرساخت های هوشمند ، حمل و نقل هوشمند ، ساختمان هوشمند و غیره ، جای تعجب نیست که تولیدکنندگان برتر جهان بیشتر و بیشتر از این مزیت استفاده می کنند. یکی از کاربردهای مهم اینترنت اشیا کمک به تجزیه و تحلیل و تصمیم گیری بهتر ، توانایی شناسایی خطاها یا مشکلات قبل از وقوع آنها و تولید بهینه ، مقرون به صرفه و کارآمد تر است.
با این حال، در تمام این مزیت ها این چالش نهفته است: “با توجه به اینکه هر دستگاه هوشمند متصل به اینترنت اشیا، مقدار زیادی داده تولید می کند. همه این اطلاعات باید پردازش و تحلیل شوند تا بتوان با موفقیت از فرصت های ارائه شده توسط آنها استفاده کرد. اما چگونه؟” اینجاست که مباحثی همچون رایانش ابری و محاسبات لبه ای وارد می شوند. در این مطلب توضیح خواهیم داد که چگونه تولید کنندگان می توانند بیشترین مزیت را از سرورهای داده ابری و لبه ای بگیرند. با ما همراه باشید.
در طول دهه گذشته، در هنگام به روزرسانی استراتژی های مدیریت داده و همچنین پیاده سازی فناوری های ساخت هوشمند، رایانش ابری به اولین انتخاب تبدیل شده است. تمام داده های جمع آوری شده از حسگرهای اطراف کارخانه به ابر (یک مرکز داده از راه دور که در آن اطلاعات ذخیره ، مدیریت و پردازش می شود) ارسال می شود.
این فناوری دارای مزایایی برای اپراتورها است. در واقع با استفاده از یک سرویس مبتنی بر ابر، تولید کنندگان می توانند به راحتی از هر مکان داده های خود را مدیریت کرده و به آن دسترسی پیدا کنند. این مزیت برای نظارت از راه دور بر سایت های متعدد و البته به خصوص برای روند فعلی کار در خانه به خاطر همه گیری ویروس کرونا بسیار ایده آل است.
با استفاده از cloud، تولیدکنندگان می توانند داده های کارخانه هوشمند خود را بدون نیاز به سرمایه گذاری در راه اندازی افزارهای پر هزینه تجزیه و تحلیل کنند. در حقیقت ، سرویس های ابری اغلب براساس هر بار استفاده و اجرا هزینه دارند، این بدان معناست که تولیدکنندگان فقط باید هزینه های مورد نیاز خود را پرداخت کنند و سیستمی دارند که به راحتی با تجارتشان مقیاس پذیر است.
اما ذخیره داده ها در ابر خطراتی نیز دارد. برای مثال قطع شبکه باعث می شود تولیدکنندگان در صورت نیاز هم به داده های خود دسترسی پیدا نکنند. این یک چالش در برنامه هایی است که قابلیت ردیابی در آنها مهم است. همچنین نگرانی دیگر امنیت است، زیرا هر جابجایی داده ؛ باعث افزایش احتمال خطر حملات سایبری می شود. به همین خاطر مقوله ی دیگری تحت عنوان محاسبات لبه ای مطرح می گردد که در ادامه به آن می پردازیم:
اساساً، محاسبات لبه ای یا edge computing به معنای انتقال پردازش داده ها تا حد ممکن نزدیک به مبدا آن است. به عنوان مثال ، یک سنسور هوشمند در یک بازوی رباتیک یک خوانش را انجام می دهد و آن را به یک سرور با یک رابط ماشین انسانی (HMI) در کنار خط می فرستد. در آنجا می توان بلافاصله داده ها را پردازش کرده و توسط کارگران انسانی در زمان واقعی تصمیم گیری کرد.
می توان گفت مهم ترین مزیت محاسبات لبه ای افزایش سرعت یا کاهش تأخیر است، تفاوت پردازش میان رایانش ابری و محاسبات لبه ای حتی ممکن است فقط چند میلی ثانیه باشد، اما شرایطی وجود دارد که این زمان به ظاهر اندک نیز تفاوت بین رخ دادن یک حادثه یا جلوگیری از آن است!
به این ترتیب سرعت بالای محاسبه لبه ای برای تعمیر و نگهداری، پیش بینی خطرات و موارد دیگر یک امتیاز مثبت به شمار می رود. چرا که توانایی جمع آوری ، پردازش یا کار بر روی داده ها در زمان واقعی، امکان شناسایی سریع تر زمان نیاز به تعمیر یا تعویض قطعات تجهیزات را فراهم می کند.
علاوه بر این ، پیش بینی و توانایی تأمین سریع قطعات تعویض با مزیت عمده ی دیگری از محاسبات لبه ای ترکیب می شود و آن کاهش خطر قطع ارتباط است. محاسبات لبه ای به طور طبیعی نسبت به محاسبات ابری متمرکز دارای معماری پراکنده تری است. به جای اینکه همه داده ها به یک مکان یعنی ابر بروند، دستگاه های لبه ای متعددی را می توان در اطراف یک کارخانه نصب کرد تا بخش های مختلف داده را پردازش کند. بنابراین، حتی اگر چند سرور محاسبات لبه ای به طور همزمان یک خرابی و قطع ارتباط را تجربه کنند؛ باز هم کارخانه دسترسی به داده ها را از دست نخواهد داد.
سرانجام ، محاسبات لبه ای می تواند به تدریج در سراسر کارخانه، ماشین به ماشین اجرا شود. این مورد علاقه مشاغلی است که به تازگی کار با اینترنت اشیا را شروع کرده اند، زیرا یک برنامه تدریجی و مطابق با سرعت و نیازهای سازنده می تواند با صرفه اقتصادی انجام شود.
رایانش ابری و لبه ای ممکن است کاملاً مخالف یکدیگر به نظر برسند. یکی داده ها را از راه دور پردازش می کند، در حالی که دیگری آنها را بسیار نزدیک تر به محل نگه می دارد. با این حال ، با استفاده از راه حل های cloud و edge ، تولید کنندگان می توانند به یک تفاوت واقعی دست یابند و باعث می شود که معماری داده های آنها قوی تر، ایمن تر و قابل اعتمادتر شود. داده ها را می توان در یک سرور محاسبه لبه ای جمع آوری و پردازش کرد، در آنجا تجزیه و تحلیل می شود و تصمیمات فوری می توان گرفت. سپس می توان این اطلاعات را به ابر ارسال کرد تا برای کاربردهایی مانند یادگیری ماشین، به صورت جمع شده ذخیره و تجزیه و تحلیل شود.
از این رو تولیدکنندگانی که به دنبال افزایش میزان استفاده از اینترنت اشیا هستند یا از استراتژی فعلی پردازش داده های خود ناراضی هستند، ممکن است دریابند که محاسبات ابری و راه حل های محاسبات لبه ای هر دو درکنار هم بسیار عالی عمل می کنند.
همانطور که می دانید دیجی کالا یکی از محبوب ترین سیستم عامل های تجارت الکترونیک در ایران است که به کاربران خود امکان خرید و فروش آنلاین کالا را می دهد. اغلب مشتریان هنگام مراجعه به آژانس های دیجیتال مارکتینگ خواهان طراحی فروشگاه اینترنتی شبیه دیجی کالا هستند. اما پلتفرم دیجی کالا چرا اینقدر محبوب است و راز موفقیت آن چیست؟ برای طراحی فروشگاه اینترنتی شبیه دیجی کالا ، مهم است که از تمام قوانین طراحی یک فروشگاه اینترنتی قدرتمند و چالش های احتمالی آن آگاه باشید.
در این مقاله ، به شما نشان خواهیم داد که چه نکاتی برای ایجاد یک وب سایت مانند دیجی کالا لازم است. همچنان با بهیدو همراه باشید.
قبل از اینکه به چگونگی طراحی فروشگاه اینترنتی شبیه دیجی کالا بپردازیم ، بیایید ببینیم سایت دیجی کالا در همان ابتدا به چه شکل بوده و چگونه تکامل یافته است. دیجیکالا یکی از قدیمیترین و البته موفق ترین فروشگاه های اینترنتی داخل ایران با بیش از یک دهه تجربه است که با پایبندی اصولی همچون پرداخت در محل، ۷ روز ضمانت بازگشت کالا و تضمین اصل بودن کالا موفق شده تا همگام با فروشگاه های معتبر جهان همچون ebay یا آمازون ، به بزرگ ترین فروشگاه اینترنتی ایران تبدیل گردد.
علاوه بر این فروشگاه اینترنتی دیجی کالا این موفقیت را به کمک ترکیبی از عملکرد خوب و ارائه خدمات پشتیبانی پس از فروش به مشتریان ، توانایی خرید یا فروش برای کاربران و انتخاب گسترده ای از محصولات (از جمله برخی از محصولات منحصر به فرد دیجی کالا) انجام داده است. کاربر پسند بودن و سرعت بارگیری بالای این سایت از دیگر ویژگی های بارز پلتفرم تجارت الکترونیک آن است. امروزه ، دیجی کالا خود را به عنوان یک بازار آنلاین چند فروشنده نیز معرفی کرده است. برای آشنایی بیشتر با نکات مهم طراحی فروشگاه اینترنتی مثل دیجی کالا ادامه مطلب را دنبال کنید.
برای ایجاد یک وب سایت مانند دیجی کالا ، ابتدا باید بدانیم ویژگی های اصلی این فروشگاه اینترنتی چیست؟
ویژگی پرداخت سایت دیجی کالا به خریداران امکان پرداخت هزینه کالاهای خریداری شده را به روش های مختلف نظیر پرداخت اینترنتی با امنیت بالا یا پرداخت در محل ارائه می دهد.
بررسی ها و رتبه بندی های واقعی درج شده برای کالاهای موجود در سایت دیجی کالا به مصرف کنندگان اجازه می دهد تا نظرات خود را در مورد محصولات بیان کنند و به خریداران نیز این امکان را می دهد که از کیفیت کالا قبل از خرید اطمینان پیدا کنند.
یکی از ویژگی های مهم طراحی سایت دیجی کالا کاهش مسیر خرید و امکان دسترسی آسان کاربران به بخش خرید کالا است. در واقع یک طراحی کاملاً فکر شده UI / UX می تواند بازدیدکنندگان را به طور کاملا موثری به خریدار تبدیل کرده و فروش را افزایش دهد. برای رسیدن به این هدف ، منطق و انتقال UI / UX را در نظر بگیرید و مطمئن شوید که تعاملات فروش شما ساده و واضح است. برای ارائه کالا نیز به جریان مناسب و سریع پرداخت و سایر عناصر مهم در قیف فروش تمرکز کنید.
دیجی کالا یک رابط کاربری( UI / UX ) عالی برای بازدیدکنندگان خود فراهم کرده است. هر کالا در این سایت شامل یک صفحه با اطلاعات کامل نظیر نقد و بررسی اجمالی کالا، مشخصات کامل کالا ، نظرات کاربران و پرسش و پاسخ است. عکس های محصول نیز در رنگ ها و زاویه های مختلف در این سایت به صورت اسلایدر تصاویر در دسترس می باشد تا فروشندگان بتوانند تمام ویژگی های منحصر به فرد یک کالا را به مشتریان نشان دهد. علاوه بر این دیجی کالا برای برخی از محصولات خود نمایش ویدیوئی محصول نیز در نظر گرفته است تا از این طریق بهترین تجربه خرید را به مشتریان خود ارائه دهد.
دیجی کالا برای تعریف محصولات خود از انعطاف پذیری زیادی برخوردار است. به عنوان مثال هنگام کلیک بر روی هر محصول در این سایت می توانید ویژگی هایی همچون اندازه ، رنگ ها ، سایزها، وزن ها و غیره را مشاهده کنید.
سایت دیجی کالا عموما به جشنواره های فروش ویژه و تخفیف های فوق العاده اش معروف است. بنابراین اگر شما هم می خواهید مشتریان بیشتری را به سایت فروشگاهی خود جذب کنید تا جایی که امکان دارد از ارائه پیشنهادات شگفت انگیز خرید استفاده نمایید. خیلی از کاربران اینترنتی روزانه به دنبال خرید کالاهای تخفیف خورده در اینترنت جستجو می کنند بنابراین یک راه حل عالی برای جذب ترافیک ارگانیک می تواند ارائه محصول با بهترین قیمت و همراه با تخفیفات ویژه باشد.
وقتی نوبت به خرید آنلاین می رسد ، ارسال رایگان نقشی اساسی در آن دارد. دیجی کالا برای خریدهایی که از یک مبلغ مشخص بیشتر می شود ارسال رایگان درب منزل در نظر گرفته است. شما همچنین می توانید روش های مختلف حمل و نقل کالا را در این سایت انتخاب کنید.
هزینه ساخت یک وب سایت مانند دیجی کالا از چندین فاکتور مهم تشکیل شده است که مهم ترین آن تعداد ویژگی های مورد نظر برای فروش محصول است. علاوه بر این برای ایجاد یک محصول جذاب که بتواند نیازهای مشتریان مدرن را برآورده کند ، ما می توانیم برخی از ویژگی های منحصر به فرد دیگری را نیز در یک طراحی سفارشی سازی شده به مشتریان خود ارائه نماییم. تیم برنامه نویس ما در بهیدو به خوبی می داند که چگونه ایده های شما را به راه حل های عملی برای طراحی سایت تبدیل کند. برای آگاهی از خدمات طراحی سایت در اصفهان با ما تماس بگیرید.