تیم تولید محتوای  بهیدو

تیم تولید محتوای بهیدو

طراحی وب سایت، اپلیکیشن موبایل، سئو، دیجیتال مارکتینگ
تیم تولید محتوای  بهیدو

تیم تولید محتوای بهیدو

طراحی وب سایت، اپلیکیشن موبایل، سئو، دیجیتال مارکتینگ

نکات دیجیتال مارکتینگ (۱۵ نکته کاربردی و مهم)

نکات دیجیتال مارکتینگ

موفقیت در دیجیتال مارکتینگ ، مستلزم دانستن بسیاری از نکات دیجیتال مارکتینگ است. به همین دلیل هم امروز در وبلاگ آژانس دیجیتال مارکتینگ بهیدوقصد داریم نکات دیجیتال مارکتینگ را در قالب ۲۰ نکته مهم و کاربردی با دسته بندی مشخص در موضوعات سئو سایت ، تبلیغات آنلاین ، شبکه های اجتماعی وتولید و بازاریابی محتوا به شما ارائه بدهیم.

 

ادامه مطلب ...

نقش فناوری های نوین در ارائه خدمات بازرگانی

خدمات بازرگانی

عواقب بی اعتنایی به ابزارهای الکترونیک

در سال‌های اخیر تحولات در شیوه‌های سنتی و قدیمی فعالیت‌های بنگاه‌های مختلف زیرمجموعه بخش غیر دولتی و تشکل‌ها و اتحادیه‌های صنفی از یک سو و دستگاه‌ها و سازمانهای دولتی از سوی دیگر، بواسطه استفاده از فناوری ارتباطات و اطلاعات در ایران همچون اکثر کشورهای جهان ایجاد شده است. در محیط الکترونیکی جدید فاصله‌های جغرافیایی و محدودیت‌های زمانی و مکانی منتفی و انجام فعالیت‌های دولتی و مبادلات تجاری بر پایه اطلاعات بصورت الکترونیکی انجام می‌شود.

لذا در صورت بی‌اعتنایی به این مهم و عدم سوق یابی به استفاده از تجارت الکترونیکی، دولت الکترونیکی، شهر الکترونیکی، صنف الکترونیکی و در کل ابزار الکترونیکی برای انجام کارها و فعالیت ها مختلف، کشور با عواقبی چون از دست‌رفتن فرصتهای مناسب، بی‌بهره ماندن از صرفه‌جوییهای ملازم با استفاده از ابزار و روشهای الکترونیکی، کاهش کارآیی، کاهش توان رقابتی در بازارهای جهان، منزوی شدن در عرصه تجارت و فن آوری الکترونیکی و در نتیجه کاهش اشتغال و تولید مواجه می‌‌شود. یکی از مهمترین فعالیتهای تیم بهیدو ، توانمند سازی سازمانها در استفاده از ابزارهای تجارت الکترونیک مانند اپلیکیشن های موبایل اختصاصی و نیز طراحی سایت و پورتال های سازمانی است. 

ادامه مطلب ...

 غواصی اسکوبا

در غواصی اسکوبا که یک نوع از غواصی زیر آب است، غواص از یک وسیله تنفسی در زیر آب استفاده می کند  که به شکل (ذوزنقه ای) است. این منبع که معمولا از  هوای فشرده پر شده، به غواصان آزادی عمل برای استقلال حرکت و آزادی بیشتری نسبت به  غواصان بدون این منبع را  می دهد و میتوانند مدت زمان  طولانی تری را زیر آب بمانند . هوا از طریق یک تنظیم کننده به غواص داده می شود. آنها از سیلندر اضافی کوچکتری که در هنگام کاهش فشار گاز یا در مواقع اضطراری برای تنفس استفاده می کنند. غواصی اسکوبا ممکن است به صورت تفریحی یا حرفه ای در تعدادی از برنامه های کاربردی، از جمله کارهای علمی، نظامی و امنیت عمومی انجام شود.

غواص اسکوبا عمدتا با استفاده از باله های متصل به پاها در زیر آب حرکت می کند. و از یک نیروی محرکه خارجی مثل  یک قایق روی سطح آب استفاده می کند. غواص تجهیزات دیگر مثل ماسک برای دید بهتر  زیر آب ، برای بهتر شناور بودن و وسایل  مربوط به شرایط خاص غواصی را با خود حمل میکند. برخی از غواصان اسکوبا هنگام شنا کردن روی سطح آب، از لوله تنفسی  استفاده می کنند. غواصان توسط استادان مجرب وابسته به سازمان های معتبر غواصی روش ها و مهارت هایی برای بالا بردن دانش غواصی برای کمک به خود در شرایط اضطراری آموزش میبینند تا بتوانند از تجهیزات و برخورد با خطرات کلی محیط زیست زیر آب آشنا شوند . از ملزومات بیشتر سازمان های آموزشی داشتن پایین ترین سطح آمادگی جسمانی و سلامت است اما  در بعضی برنامه های کاربردی بالا ترین سطح آمادگی جسمانی می تواند اختصاص پیدا کند.

ادامه مطلب ...

معماران و طراحان دکوراسیون تا آخر بخوانند

وب سایت معماری

شما به عنوان معمار یا طراح دکوراسیون و مبلمان، روندهای صنعتی را که در آن فعال هستید دقیقا می دانید، به همین دلیل هم افراد زیادی هستند که حاضرند برای بهره گیری از تخصص و هنر شما در این زمینه هزینه کنند تا خانه یا شرکت آنها را هر چه زیباتر کنید. اما تنها یک مشکل وجود دارد که وقتی آنها به صورت آنلاین در جست و جوی شما هستند شما را نمی یابند.
درست همانطور که یک معمار در هنگام ایجاد یک شاهکار، مولفه هایی چون کارآیی و دوام و زیبایی را در ذهن دارد، می بایست در هنگام طراحی استراتژی بازاریابی برای هنر و خدمات خود، همین مولفه ها را در ذهن داشته باشد. استراتژی بازاریابی شما باید در عین کارآمدی، آنقدر زیبا و خلاقانه باشد تا مردم را جذب کند.
اصطلاح بازاریابی شامل هر کاری است که شما برای جذب مشتری جدید انجام می دهید. این به معنای خرید تبلیغات در روزنامه ها و مجلات، و تبلیغ بر روی بیلبوردهاست. اما باید بگوییم که با گسترش استفاده از اینترنت و شبکه های اجنماعی، صرف هزینه تنها در چنین فضاهایی بازده کافی ندارد.
گسترش اینترنت و شبکه های اجتماعی باعث شده است مردم برای یافتن خدمات و محصولات مورد نیاز خود کمتر به سراغ انبوه تبلیغات در روزنامه ها و مجلات بروند، بلکه به سادگی و به سرعت به جست و جو در اینترنت می پردازند. اما زمانی که آنها به دنبال خدمات شما باشند و شما حضور نداشته باشید چه اتفاقی می افتد؟ طبیعتا رقبایتان که در این فضا حضور فعالانه تری دارند، خواسته مشتری ها را برآورده می کنند. همین امر خود دلیل محکمی برای شروع یک حضور قدرتمند در اینترنت و شبکه های اجتماعی است.
حال سوال اینجاست که چگونه می خواهید به مشتریان مطلوب خود برسید؟ معماران و طراحان دکوراسیون و مبلمان، وقتی که به بازاریابی خدمات خود در اینترنت روی می آورند می بایست برای کسب و کار خود نیازهای فراوانی را برآورده کنند و همین موضوع کار را برای آنها کمی دشوار می کند. اما جای نگرانی نیست زیرا کارشناسان بهیدو در تدوین استراتژی های بازاریابی برای معماران و طراحان دکوراسیون و مبلمان متخصص هستند.
شرکت بهین مبتکران ایده، با تجربه فراوان در این عرصه، نیاز معماران و طراحان دکوراسیون و مبلمان را در رسیدن به سطح بعدی کسب و کارشان می شناسد. فعالیتهای بازاریابی ما برای شما کاملا سفارشی است و هیچ دو راه حلی دقیقا مشابه هم نخواهند بود. پیشنهاد می کنیم برای آشنایی بیشتر با این راه حل ها همچنان با ما همراه باشید: 

ادامه مطلب ...

چه استراتژی برای تولید محتوا دارید؟

امروزه کارآمدی بازاریابی و تولید محتوا بر همه ثابت و به جزیی جدایی‌ناپذیر از پروسه‌ی جلب اعتماد مشتری تبدیل شده است که نهایتا می‌تواند به تحولات مثبت در کسب و کار شما منجر شود. مطالعات مختلف نشان داده است که افراد تصمیم‌گیرنده در حوزه‌ی تجارت تمایل دارند اطلاعات خود از یک شرکت را از طریق مقالات به دست آورند تا از طریق تبلیغات. اما مانند بیشتر تکنیک‌های دیجیتال مارکتینگ، وارد شدن به بازاریابی محتوا بدون داشتن اطلاعات لازم در مورد آن می‌تواند تاثیر منفی بر کسب و کار شما داشته باشد. امروز در وبلاگ آژانس دیجیتال مارکتینگ بهیدو قصد داریم تا نکات مهمی که باید در تولید محتوا رعایت کنید را با شما در میان بگذاریم. با ما همراه باشید. 

ادامه مطلب ...