مشابه با همه چیزهای اطراف ما طراحی وب سایت تجاری هم هر روزه دست خوش یک سری تغییرات است. بعضی مواقع یک ویژگی جدید به طراحی ها اضافه می شود که همه می خواهند از آن استفاده کنند. مشکل این است که آیا این ویژگی جدید به بهبود اوضاع سایت ما کمک می کند یا نه. اضافه کردن ویژگی های جدید همیشه موجب سرگردانی مخاطبان می شود. ولی بعضی مواقع هم قدیمی بودن وب سایت تجاری شما می تواند آن را به خطر بیاندازد.در این قسمت ۳ مورد را تعیین می کنیم که می تواند به طراحی سایت شما کمک کنند و یا به ضرر سایت شما تمام شوند.
صنایع دستی از جمله تجارت های درآمد زاست که قابلیت ارز آوری فراوانی دارد. تجارت الکترونیک شامل تجارت داخلی و خارجی است که کشور ما در زمینه تجارت الکترونیک داخلی ضعیف و در خصوص تجارت فرامرزی هم سهم بسیار ناچیزی دارد. دلیل این امر عدم توجه به پتانسیلهای موجود برای حضور در فضای نامحدود اینترنت است. لازمهی حضور در بازار جهانی و تجارت الکترونیک بازاریابی اینترنتی به شکل حرفهای است. به عنوان مثال شهر اصفهان به دلیل شاخصههای فرهنگی، هنری و تاریخی پتانسیل بسیار زیادی برای جذب گردشگر داخلی و خارجی دارد؛ در کنار آن وجود چشمههای آب گرم در اطراف اصفهان و احداث شهرک سلامت ، پتانسیل جذب گردشگر سلامت را فراهم میکند. اما به دلیل عدم توجه کافی به لزوم بازاریابی اینترنتی در صنعت گردشگری و نیاز به همگام شدن آن با فاکتورهای جهانی، توسط صاحبان این صنعت، ورود مسافران خارجی به ایران و به دنبال آن به شهر اصفهان کاهش یافته و متأسفانه دچار عقب ماندگی در صنعت پرسود گردشگری شدهایم.
بازاریابی محتوا یعنی همه آنچه که تولید و انتشار آن در اینترنت و شبکههای اجتماعی باعث شود شما مشتری بیشتری جذب خدمات سازمان، شرکت، یا آژانس گردشگری خودتان نمایید. این مطلب مشخصا به روش بازاریابی محتوا برای خدمات گردشگری و سفر میپردازد اما اصول اولیه آن برای سایر حوزههای فعالیت نیز قابل تعمیم است، با این حال صنعت گردشگری به دلیل ماهیت و ذات متنوعِ آن به سادگی قابل گسترش از طرق محتواست کمال این که بخش زیادی از تصاویر، فیلمها و خاطرات سفر منجر به سفر بیشتر سایرین خواهد شد. اصول زیر به صورت گام به گام تدوین شده است که شما میتوانید خودتان آن را انجام دهید یا به صورت برونسپاری به یک آژانس خدمات دیجیتال مارکتنیگ واگذار نمایید. ادامه مطلب ...
تجارت الکترونیک انجام کلیه فعالیتهای تجاری با استفاده از شبکههای ارتباطی کامپیوتری، به ویژه اینترنت است. تجارت الکترونیک، نوعی تجارت بدون کاغذ است. به وسیله تجارت الکترونیک تبادل اطلاعات و خرید و فروش و اطلاعات لازم برای حمل و نقل کالاها، با زحمت کمتر و مبادلات بانکی با شتاب بیشتر انجام خواهد شد. شرکتها برای ارتباط با یکدیگر محدودیتهای فعلی را نخواهند داشت و ارتباط آنها با یکدیگر ساده تر و سریعتر صورت میپذیرد. به عبارت دیگر، تجارت الکترونیک نامی عمومی برای گسترهای از نرم افزارها و سیستمها است که خدماتی مانند جستجوی اطلاعات، مدیریت تبادلات، بررسی وضعیت اعتبار، اعطای اعتبار، پرداخت به صورت آنلاین و گزارش گیری و مدیریت حسابها را در اینترنت به عهده میگیرند. بطورکلی هدف از بکارگیری تجارت الکترونیک، ارائه روشی جدید در انجام امور بازرگانی است.
فرایند تولید لوله پلی اتیلن تک جداره شامل مراحل مختلفی است که در این مقاله سعی داریم ضمن مرور این مراحل، بر عوامل موثر بر کیفیت محصول نهایی حین فرایند تولید نگاهی بیندازیم.
اجزای یک خط تولید PE به اجمال عبارتند از ۱-مخازن و مکنده های مواد اولیه ۲- اکسترودر ۳- خنک کن ها ا۴- دستگاه های کشش ۵- مارکینگ۶- برش ۷- دستگاه بسته بندی به طور خلاصه پروسه تولید با ورود مواد اولیه به صورت دانه ای شکل(گرانول) از قیف به ورودی اکسترودر آغاز می شود در داخل اکسترودر با انتقال بوسیله ماردون در طول سیلندر تحت گرمای هیترها(Barrel Heaters) و نیز حرارت ناشی از برش تیغه های ماردون، گرم و مذاب می شود.
دمای تنظیمی فرایند اکستروژن برای پلی اتیلن ۲۰۰ تا ۲۲۵ درجه سانتیگراد است. عمق تیغه ها(Channel-Depth یا flight depth) در طول ماردون کاهش یافته موجب فشرده شدن مواد مذاب به سمت خروجی اکسترودر می گردد.
و در خروجی، مواد مذاب یک دست و همگن با عبور از قالب (کلگی یا هد) به سایز مورد نظر برای لوله نهایی در می آید و در این مرحله است که میتواند با تعویض قالب با سایزهای مختلف، سایزهای مختلف لوله تولید شود. در مراحل بعد لوله با گذشتن از تانک خلا همزمان با خنک کاری با آب، در کالیبراتور شکل نهایی را به خود می گیرد سپس خنک کاری بیشتر، مارکینگ و بسته بندی