آجیل دانهها و میوههای خشکی هستند که با طعم دلچسب و خوشمزه خود با هر سلیقهای سازگار هستند. هر چه به ایام عید نوروز نزدیکتر میشویم، بازار خرید آجیل شب عید نیز داغتر میگردد؛ چرا که آجیل جز لاینفک پذیراییهای نوروزی در بین ایرانیان به شمار میرود. اما این مواد غذایی که در دسته خشکبار قرار میگیرند، در عین خوشمزگی، فسادپذیر بوده و چنانچه به صورت اصولی نگهداری نشود، دچار کپک و در برخی موارد آلوده به انواع قارچها از جمله قارچی خطرناکی به نام «آفلاتوکسین» میگردد. از این رو شیوه نگهداری از آجیل شب عید نکته بسیار مهمی است که در ادامه به آن پرداخته میشود.
امروزه در دنیای کسب و کار رقابت به سرعت در حال گسترش است. این رقابت تبدیل به جنگی بر سر کیفیت و مشتری شده است. در این جنگ قواعد بازی نیز روز به روز در حال تغییر است. مشتریان هر روز نسبت به گذشته داناتر شده و انتظارات آنها به شدت در حال افزایش است. کوچکترین غفلتی منجر به نارضایتی مشتری، قطع ارتباط او با ما و جذب او توسط رقیبان می شود و این در واقع شکستی بزرگ برای کسب و کار ماست و تداوم این شکست ها منجر به مغلوب شدن در جنگ و مرگ کسب و کار ما خواهد شد. در واقع می توان گفت مشتری به عنوان کسی که حیات کسب و کار ما به او وابسته است مهمترین سرمایه سازمان ما به شمار می رود و امروزه حفظ و افزودن به این سرمایه اولویت اصلی سازمان های پیشرو در بازار است. حال ببینیم چگونه می توان این سرمایه بزرگ راحفظ نموده و به آن افزود؟ برای جواب دادن به این سوال ابتدا باید مشتری را بشناسیم و نیاز های واقعی او را درک کنیم.