تیم تولید محتوای  بهیدو

تیم تولید محتوای بهیدو

طراحی وب سایت، اپلیکیشن موبایل، سئو، دیجیتال مارکتینگ
تیم تولید محتوای  بهیدو

تیم تولید محتوای بهیدو

طراحی وب سایت، اپلیکیشن موبایل، سئو، دیجیتال مارکتینگ

افتتاح اولین مرکز اتیسم در شهر ری

مراسم افتتاح اولین مرکز اتیسم در شهر ری با حضور جمعی از مسئولان برگزار گردید. این مرکز اوتیسم تحت نظارت اداره بهزیستی شهرستان ری با حضور معاون توانبخشی بهزیستی استان تهران، معاون سیاسی انتظامی فرمانداری ویژه ری، مدیر و معاونین ومسولین و کارشناسان اداره بهزیستی شهرستان ری افتتاح گردید.

به گزارش جام جم آنلاین از جنوب تهران، اولین مرکز اوتیسم تحت نظارت اداره بهزیستی شهرستان ری با حضور معاون توانبخشی بهزیستی استان تهران، معاون سیاسی انتظامی فرمانداری ویژه ری، مدیرو معاونین و مسولین و کارشناسان اداره بهزیستی شهرستان ری افتتاح گردید.

در این مراسم سید محمد رحیم فاضلی نژاد، مدیر اداره بهزیستی شهرستان ری با بیان اینکه در حوزه توانبخشی با تغییرات جدی تری مواجه هستیم ادامه داد: با افتتاح مرکز اتیسم توانستیم یکی دیگر از مراکز را در یک کوچک سازی دولتی و برون سپاری خدمات توفیقات خوبی در بحث واگذاری شاهد باشیم.

فاضلی نژاد اذعان داشت: با افتتاح این مرکز در حوزه توانبخشی، توانستیم دغدغه نگه داری و ساماندهی خانواده هایی که فرزندانشان دچار اختلال اوتیسم هستند و دسترسی به این مراکز برایشان مقدور نبود را فراهم سازیم.

در ادامه این مراسم محمد رضا اسدی معاونت توانبخشی استان تهران با بیان اینکه شهرستان ری مدیر پرور است تاکید کرد: این ناحیه هم مدیر پرورش می دهد و هم صادر می کند و حتی کمک رسانی به بهزیستی تهران دارد.

معاونت توانبخشی استان تهران، در مراسم افتتاحیه اولین مرکز اتیسم در شهرستان ری که با همت سازمان بهزیستی شهرستان ری وبا حضور معاون سیاسی انتظامی فرمانداری شهرستان ری و سایر کارشناسان برگزار شد، ضمن تبریک و تهنیت ایام دهه فجر، گفت: شهرستان ری دارای ویژگی های خاصی است؛ در این ناحیه هیچ خلایی از نظر متخصص و کارآمدی برای بهبود شرایط و ارتقای کیفیت خدمات وجود ندارد.

اسدی یکی از مراکز در توانبخشی را که مدیریت و فعالیت در آن بسیار سخت است، مرکز اوتیسم بیان نمود و اذعان داشت: با روی کار آمدن مدیریت جدید سازمان بهزیستی شهرستان ری ما تغییرات جدی را در سطح این شهرستان به سوی پیشرفت شاهد هستیم و این مسئله کمک بزرگی نسبت به بهزیستی استان دارد.

وی با اشاره بر شرایط نگهداری افراد مبتلا به اوتیسم و دستورالعمل های سخت آن بیان نمود: نگاه ویژه ی مسئولین بهزیستی کشور و توانبخشی را در توسعه این بخش میطلبد.

معاون توانبخشی استان تهران ادامه داد: ما با حمایت های خود با تخصیص دادن یارانه و کمک مالی به این مراکز در خوشبینانه ترین حالت در استان تهران چهار هزار نفر و بصورت تقریبی ۵۰۰ نفر در این شهرستان مورد حمایت داریم و با توسعه این مراکز می توانیم خدمات ویژه ای را ارائه دهیم.

طراحی لوله های پلی اتیلن مدفون

طراحی لوله های پلی اتیلن مدفون

طراحی لوله های پلی اتیلن مدفون

بخش اول

این بخش شامل اطلاعات مهندسی لازم برای محاسبه فشارهای وارده از طرف زمین و بارهای زنده به لوله های پلی اتیلن است که با استفاده از این اطلاعات می توان واکنش لوله به این فشارها را با در نظر گرفتن برهمکنش بین لوله و خاک اطراف آن تعیین نمود و برای قضاوت در مورد تناسب فاکتورهای ایمنی در نظر گرفته شده برای یک کاربرد خاص به کار برد.

فشار ناشی از خاک حاصل ترکیبی از وزن خود خاک و بارهای سطحی است. با خاکریزی در اطراف و روی لوله پلی اتیلن، فشار خاک افزایش می یابد و لوله در جهت عمودی خم شده و در جهت جانبی به سمت خاک اطراف منبسط می شود. انبساط جانبی خاک را فشرده می کند و موجب تقویت مقاومت خاک می شود. این عامل در ترکیب با سفتی ذاتی لوله، باعث ایجاد مقاومت بیشتر در برابر ادامه انبساط جانبی و خمش عمودی لوله می شود.

در زمان خاکریزی ۱، تنش حلقوی (پیرامونی) در دیواره لوله ایجاد می شود. در اثر خمش و تغییر شکل لوله، تنش های خمشی حلقوی ۲ (کششی و فشاری) ایجاد می شوند و در اثر فشردن خاک در اطراف لوله، تنش فشاری حلقوی ای شکل می گیرد. تنش حلقوی ناشی از خمش و فشار، بجز در لوله های مدفون در اعماق کم که تحت اثر بارهای زنده قرار دارند، سبب شکل گیری تنش فشاری خالص می شود.

بزرگی خمش و تنش ایجاد شده نه تنها به خواص لوله، بلکه به خواص خاک اطراف هم بستگی دارد. بزرگی این خمش و تنش باید محتاطانه در محدوده عملکرد لوله های پلی اتیلن نگهداشته شوند. خمش بیش از اندازه می تواند موجب از بین رفتن پایداری و ممانعت از جریان شود و تنش فشاری بیش از حد ممکن است به شکستن دیواره یا اعوجاج لوله ۳ منجر شود. محدودیت های عملکردی لوله های پلی اتیلن توسط واتکینز، زپک و آلمان (۱) ارائه شده و در شکل ۶- ۳ نشان داده شده است.

الزامات طراحی و ساخت بسته به اینکه تأسیسات برای کار تحت فشار یا برای کار بدون فشار در نظر گرفته شده باشند، تا حدی متفاوت است. این تفاوت ها در بخش های مقاله  »نصب زیرزمینی لوله های پلی اتیلن « تشریح شده اند.

همچنان با شرکت توسن صنعت آپادانا تولیدکننده و ارائه کننده انواع لوله های پلی اتیلن، لوله آبیاری، نوار آبیاری و لوله دریپردار همراه باشید.

 

محاسبات

در بخش ۳، نحوه محاسبه فشار خاک وارد بر لوله در اثر وزن خاک و بارهای سطحی، نحوه تعیین خمش های حاصله بر اساس خواص لوله و خاک، و نحوه محاسبه فشار خاک مجاز (ایمن) برای فشردن دیواره (شکستگی) و اعوجاج لوله های پلی اتیلن تشریح شده است.

برای تعیین تناسب یک لوله پلی اتیلن خاص برای یک کاربرد خاص، همیشه نیاز به انجام محاسبات با جزئیات کامل نیست. استاندارد AWWA M-55 با عنوان »لوله های پلی اتیلن- طراحی و نصب « در مورد نسبت ابعادی، نصب و عمق دفن لوله می باشد. برای لوله های تحت فشاری که در محدوده طراحی این استاندار قرار می گیرند، حدود خمشی مشخص شده برای لوله های پلی اتیلن رعایت شده است، فاکتور ایمنی در برابر اعوجاج حداقل برابر با ۲ است و از تنش فشاری مجاز برای پلی اتیلن تجاوز نمی شود. بنابراین، طراح در مورد لوله هایی که بر اساس این محدوده طراحی اندازه بندی و نصب شده اند، نیازی به انجام محاسبات سنگین ندارد.

 

محدوده طراحی استاندارد AWWA M-55

در استاندارد AWWA M-55 با عنوان »لوله های پلی اتیلن- طراحی و نصب « یک محدوده طراحی تعریف شده است. کاربردهایی که در حیطه آن قرار می گیرند، بجز محاسبه اعوجاج با استفاده از معادله ۶- ۵۸ ، نیازی به انجام محاسبات دیگر ندارند. مشخص شده است که اگر نسبت ابعادی لوله ۲۱ ( DR 21 ) یا کمتر باشد، مانند جدول ۶- ۱۶ ، حداقل فاکتور ایمنی برابر با ۲ است و نیازی به انجام محاسبات نیست.

طراحی لوله های پلی اتیلن مدفون

در چنین شرایطی (قرار گرفتن کاربرد در حیطه استاندارد AWWA )، مراحل طراحی به طور چشم گیری تسهیل می شوند. طراح می تواند آنالیز طراحی دفن را با جزئیات کامل انجام داده و از راهنمایی های موجود در محدوده طراحی ارائه شده توسط AWWA به عنوان ابزاری برای سنجش صحت محاسبات طراحی خود و تناسب فاکتور ایمنی بدست آمده، بهره ببرد. همچنین او می تواند با اطمینان از اینکه طراحی دفن در چنین شرایطی (قرار گرفتن کاربرد در محدوده استاندارد AWWA ) از قبل بر طبق راهنماهای موجود در این فصل، مورد آنالیز قرار گرفته است، بدون انجام جزئیات طراحی دفن، کار را ادامه دهد.

مشخصات فنی محدوده طراحی عبارت اند از:

– لوله از مواد پلی اتیلنی دارای درجه بندی تنش ساخته شده است.

– اساسا بار سطحی مرده (بار سطحی ساکن که برای مدت طولانی ساکن است و برداشته نمی شود) روی لوله وارد نمی شود،

سطح آب زیرزمینی بالاتر از سطح لوله نیست، و اقدامات لازم جهت جلوگیری از شناور شدن لوله های کم عمق، در نظر گرفته شده است.

– مواد پرکننده اطراف لوله از دانه های درشت تشکیل شده اند که حداقل به اندازه ۸۵ % چگالی استاندارد ناظر ۱ متراکم شده اند و مقدار E΄ آن ها حداقل ۱۰۰۰ psi است. جدول ۶- ۲۲ را ملاحظه بفرمایید.

طراحی لوله های پلی اتیلن مدفون

– وزن واحد حجم خاک محل، از ۱۲۰ pcf تجاوز نمی کند.

– لوله به جهت کنترل بارهای برشی و خمشی و رعایت حداقل شعاع خمش، طبق توصیه های کارخانه سازنده، نصب شده است و با الزامات استاندارد ASTM D2774 (برای لوله های تحت فشار) و یا استاندارد ASTM D2321 (برای لوله های غیر فشاری) مطابقت دارد.

– حداقل عمق پوشش برابر با ۲ فوت ( ۶۱ / ۰ متر) است؛ مگر اینکه لوله بر اساس استاندارد AASHTO H20 تحت بار کامیون قرار بگیرد که در این مورد عمق پوشش بیش از ۳ فوت ( ۹/ ۰ متر) یا قطر لوله است.

– حداکثر عمق پوشش برابر با ۲۵ فوت ( ۶۲ / ۷ متر) است.

 طراحی لوله های پلی اتیلن مدفون

دسته بندی های نصب

لوله های پلی اتیلن را به منظور انجام محاسبات، می توان بسته به عمق پوشش، بار وارده از سطح، سطح آب زیرزمینی و قطر لوله، به دسته تقسیم نمود. فرمول مورد استفاده برای محاسبه بار وارده به لوله و عکس العمل لوله به بار، برای هر دسته اندکی با دسته دیگر متفاوت است. مرز بین این دسته ها کملاً واضح نیست و برای تصمیم گیری در مورد مناسب تر بودن یکی از این دسته بندی ها در یک تأسیسات خاص، نیازمند قضاوت مهندسی هستیم. این دسته بندی ها عبارت اند از:

  • نصب استاندارد – ترانشه یا خاکریزی.

این نوع نصب با پوشش حداکثر ۵۰ فوت با یا بدون بار ترافیکی، خط آهن و یا سربار، قابل انجام است. برای قرار گیری در این دسته که در آن بارهای زنده (متحرک) حضور دارند، پوشش لوله باید حداقل برابر قطر یا ۱۸ اینچ، هر کدام که بزرگ تر بود، باشد. مقدار فشاری که از طرف زمین به لوله وارد می شود، از روش منشور فشار ۱ (تنش خاک ژئوستاتیک) محاسبه می شود. برای محاسبه خمش، از فرمول آیوا اصلاح شده ۲ استفاده می شود. شکستگی و اعوجاج جزو محدودیت های عملکردی هستند. »محدوده طراحی « استاندارد AWWA هم در بخش نصب استاندارد قرار می گیرد.

  • نصب با پوشش کم عمق و تحت بار وسایل نقلیه.

این دسته به لوله هایی اطلاق می شود که در عمق حداقل ۱۸ اینچی و البته کمتر از قطر لوله دفن شده اند. در این دسته بندی نصب، همان معادلاتی مورد استفاده قرار می گیرند که در نصب استاندارد بکار می رفتند، تنها یک معادله اضافه وجود دارد که رابطه بار وارده از وسایل نقلیه با مقاومت لوله در برابر خمش و توان نگهدارندگی خاک را بیان می نماید.

  • نصب در خاکریز عمیق.

نصب در خاکریز عمیق تر از ۵۰ فوت انجام می شود. برای لوله های پروفیلی که در ترانشه هایی با عمق کمتر از ۵۰ فوت قرار می گیرند، انجام محاسبات فشار خاک لازم است. با توجه به این که در نصب خاکریز عمیق فشار خاک بر اساس تجهیزات مسلح ۳ محاسبه می شود؛ خمش با استفاده از نمودار واتکینز- گاب ۴ و اعوجاج از معادله مور- سلیج ۵ محاسبه می شود که با معادلات نصب استاندارد تفاوت دارند.

  • آثار شناوری در پوشش های کم عمق.

این دسته به مواردی اطلاق می شود که پوشش کافی برای جلوگیری از شناور شدن یا فروپاشی هیدرواستاتیک ندارند. اعوجاج هیدرواستاتیک بدلیل کاربرد آن در طراحی زیر زمینی، در این فصل معرفی شده است.

بخش ۳ فصل طراحی، محدود به طراحی لوله های پلی اتیلن مدفون در ترانشه ها یا خاکریزهاست. محاسبات ارائه شده برای تعیین بار و واکنش لوله به آن، ممکن است در تکنولوژی های بدون نیاز به ترانشه زنی از قبیل ترکاندن لوله قدیمی و حفاری جهت دار، قابل کاربرد نباشند. خاک در چنین تکنولوژی هایی (بدون نیاز به ترانشه) بر خلاف نصب لوله در ترانشه، لوله را نگه نمی دارد. باید برای کسب اطلاعات لازم برای طراحی، با تأمین کننده تکنولوژی های بدون ترانشه مشاوره انجام شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد طراحی لوله های نصب شده با استفاده از حفاری جهت دار به فصل »کاربرد لوله های پلی اتیلن در حفاری جهت دار « و همچنین استاندارد ASTMF1962 با عنوان »استفاده از حفاری جهت دار افقی ( Maxi-Horizontal ) برای قرار دادن لوله ها یا انشعابات پلی اتیلنی در زیر موانع، شامل گذر از رودخانه ها « مراجعه کنید.

 طراحی لوله های پلی اتیلن مدفون

اتوماسیون فرآیند فروش

اتوماسیون فرآیند فروش

اتوماسیون فرآیند فروش

در دنیای رقابتی امروز، اگر هنوز هم به روش سنتی اقدام به فروش محصولات خود می کنید، هرگز نمی توانید فروش خود را به حداکثر برسانید. در حال حاضر برای افزایش فروش و حفظ جایگاه کسب و کار خود در میان رقبا، حتما به اتوماسیون فرآیند فروش نیاز دارید. اما اتوماسیون فرآیند فروش چیست؟ در این مقاله به معرفی اتوماسیون فرآیند فروش و ویژگی های مهم آن می پردازیم.

  • فروش مبتنی بر هوش مصنوعی

با پیشرفت تکنولوژی، دیگر راه های متداول رقابت در مشاغل متوقف شده اند. درعوض، شرکت ها به صورت دیجیتالی با هم رقابت می کنند. استفاده از هوش مصنوعی در کسب و کارها در حال حاضر یک موضوع علمی-تخیلی نیست. بلکه یک مزیت تجاری است که به واقعیت رسیده است. در نتیجه انتظار می رود که بازار جهانی نرم افزارهای هوش مصنوعی نظیر اتوماسیون فرآیند فروش در سال های آینده شاهد رشد بیشتری باشد.

  • اتوماسیون فرآیند فروش چیست؟

اتوماسیون فرآیند فروش به معنای مدیریت جنبه های مختلف فرآیند فروش مانند بازاریابی، دستیابی به مشتری، سفارش گیری، تایید سفارش و غیره است.  اتوماسیون فرآیند فروش روشی قدرتمند برای افزایش بهره وری، افزایش فروش و بهبود درآمد و همینطور صرفه جویی در هزاران ساعت کار خسته کننده و وقت گیر است. با راه اندازی این اتوماسیون، تیم فروش شما وقت بیشتری برای تمرکز بر روی فعالیت های مهم تر پیدا می کند.  بنابراین می توان نتیجه گرفت سیستم خودکار فروش، یک تغییر واقعاً مثبت در کسب و کار شما ایجاد می کند.

اتوماسیون فرآیند فروش

  • رشد اتوماسیون فرآیند فروش

در حال حاضر نرم افزار فرآیند فروش در بین مشاغل روز به روز محبوب تر می شود. این نرم افزار به راحتی منجر به تبدیل مشتریان بالقوه به بالفعل و در نتیجه فروش بیشتر می شود. علاوه بر این فرآیندهایی که از پیش در این نرم افزار طراحی شده اند در مدیریت بهتر فرصت ها در گام ها و مراحل مختلف فروش بسیار موثر هستند.

آمارها نشان می دهد ۶۳٪ از شرکت ها با استفاده از این نرم افزار از رقبای خود پیشی گرفته اند. همچنین شرکت هایی که از اتوماسیون فروش استفاده می کنند ۵۳٪ نرخ تبدیل بالاتر و ۳٫۱٪ نرخ رشد درآمد سالانه بالاتری دارند.

اگرچه شکی نیست که اتوماسیون فرآیند فروش مزیت های زیادی را به همراه دارد، اما برخی از مدیران شرکت ها هنوز برای راه اندازی آن دچار شک و تردید هستند. این در حالی است که اتوماسیون فروش به افزایش درآمد شرکت آنها بسیار کمک خواهد کرد. به خصوص اگر فاقد تخصص فنی باشند و یا بودجه لازم برای استخدام یک تیم اختصاصی برای فروش را در اختیار نداشته باشند.

  • اتوماسیون فرآیند فروش با استفاده از CRM

تا چند وقت پیش فروشندگان مجبور بودند بیش از نیمی از وقت خود را صرف کارهای خسته کننده و تکراری مانند یادداشت برداری، تماس تلفنی و اولویت بندی معاملات کنند. اما در حال حاضر تیم فروش شرکت هایی که از CRM استفاده می کنند، فرصت های تجاری را به طور کاملا دقیق، در تمام فرآیند فروش با سرعت و بهتر کنترل می کنند. از طرفی نرم افزار CRM به آنها کمک می کند تا روی مشتریان کلیدی خود تمرکز بیشتری داشته باشند و فرصت های تجاری را با سرعت به نتیجه برسانند. بنابراین به طور کلی فرآیند فروش خودکار شامل افزایش بهره‌وری کلی کارکنان فروش خواهد شد.

 

  • برخی از مزایای اتوماسیون فرآیند فروش

اتوماسیون فروش در حال تغییر نحوه عملکرد تیم های فروش در اجرای استراتژی های مربوط به فروش  است. اگر هنوز برای پیاده سازی و سرمایه گذاری برای این سیستم مطمئن نیستید، مزایای زیر می تواند به تصمیم گیری شما کمک کند:

اتوماسیون فرآیند فروش

افزایش بازده فروش و کارایی مدیران:

یک فرایند فروش خودکار به مدیران فروش اجازه می دهد تا بدون تلاش بیش از حد، جنبه های مختلف فروش خود را کنترل کنند. با استفاده از ابزارهای تحلیلی آن، مدیران فروش می توانند عملکرد خود را تخمین زده و در صورت لزوم فرآیندهای بهینه سازی را انجام دهند. همچنین اتوماسیون فرآیند فروش به آنها کمک می کند تا روی اولین و مهمترین وظیفه خود یعنی فروش تمرکز کنند. CRM همچنین نیاز به وارد کردن اطلاعات مربوط به مشتریان را از طرف فروشندگان کاهش می دهد، بنابراین تعداد خطاهای انسانی به شدت کاهش می یابد.

قیمت گذاری دقیق:

این مورد شاید یکی از بزرگترین مزایای خودکار سازی فروش است. از آنجایی که تیم های فروش با خط و تنوع محصولات روبرو هستند؛ پیگیری قیمت ها دشوار است. اتوماسیون، قیمت گذاری را به صورت دقیق انجام می دهد. بنابراین، پرسنل فروش می توانند قیمت مناسب را برای هر نوع گروه بندی و تنظیمات محصولات به مشتری ارائه دهند. این ویژگی به بستن سریع معاملات کمک می کند.

شناسایی مشتریان بالقوه:

برای تیم های فروش بهتر است که از قبل معیارهای مشتریان احتمالی را مشخص و تعریف کنند. این روش شانس بالایی برای تبدیل آنها به مشتریان واقعی ایجاد می کند. زیرا فیلترهای موجود در سیستم خودکار فروش منجر می شود تا پرسنل فروش، طرف های ذیربط را تعقیب کنند.

ثبت اطلاعات مشتری:

اتوماسیون فروش آماری را تولید می کند که برای تیم های فروش بسیار مهم است. این آمار به آنها کمک می کند تا دانش بیشتری در مورد مشتریان و صنعت خود کسب کنند. چنین اطلاعاتی می تواند به درک بهتر نیازهای مشتری کمک کند.

پیگیری خودکار:

نامه های الکترونیکی نقش مهمی در حفظ ارتباط با مشتری دارند. با این حال، استفاده از آنها به عنوان یک روش زمان بر محسوب می شود. با اتوماسیون چرخه فروش دیگر نیازی به ارسال نامه الکترونیکی دستی برای یادآوری، پیگیری و تبریک نیست. درست از اولین تماس با مشتری بالقوه، هر فعالیت چرخه فروش را می توان با این سیستم به صورت خودکار انجام داد.

تجزیه و تحلیل تماس:

CRM با استفاده از ابزارهای اطلاعاتی مکالمه، کلیه تماس های مربوط به بخش فروش را ضبط و تجزیه و تحلیل می کند. بنابراین نیازی به صرف وقت برای بررسی یک تماس از قبل گرفته شده نیست و در عوض می توان به تماس مهم بعدی رسیدگی کرد.

ایجاد پروپوزال:

این اتوماسیون به تیم های فروش کمک می کند تا با صرف تنها چند دقیقه پیشنهادات پیشرفته و حرفه ای برای فروش تولید کنند. به این ترتیب طی چند ثانیه، یک طرح پیشنهادی زیبا برای ارسال به مشتری آماده خواهد شد.

سهولت در گزارش دهی:

تیم های فروش می توانند از CRM استفاده کنند و با استفاده از آمارها و گزارش های داخلی آن، مدیران را از عملکرد خود مطلع سازند. بنابراین دیگر نیازی به صرف زمان زیاد برای تنظیم گزارش کار نیست.

  • مراحل لازم برای پیاده سازی اتوماسیون فروش

اتوماسیون فروش قطعاً گامی به سوی چرخه های فروش کوتاه تر و مدیریت کارآمد فروش است. با این حال، برای به دست آوردن بیشترین استفاده از نرم افزار CRM، مهم است که یک سازمان کاملاً مراحل زیر را هنگام و بعد از اجرای آن دنبال کند:

اتوماسیون فرآیند فروش

ارزیابی سیستم فعلی:

شما باید کلیه مراحل فروش و روش هایی را که در حال استفاده از آن هستید مشخص کنید. این به درک فعالیت ها، زمان صرف شده برای آنها و ناکارآمدی هایی که باید توسط اتوماسیون مورد هدف قرار بگیرند، کمک خواهد کرد.

طرح:

هنگامی که سیستم فعلی و ناکارآمدی های آن مشخص شود، شما می توانید هدف خود را که باید از طریق اتوماسیون حاصل شود، تعیین کنید. بنابراین می توانید نرم افزار فروش خودکار را متناسب با هدف و نیازهای خود تهیه نمایید.

تیم اختصاصی:

باید یک تیم جداگانه در نظر بگیرید که مستقیماً از اجرای آزمایشی تا نهایی نرم افزار فروش حضور داشته باشند. با این کار اطمینان حاصل می شود که تمام نقاط ضعف های این سیستم به طور صحیح شناسایی و برطرف می شود.

شناسایی مشکلات اتوماسیون:

تست سیستم و شناسایی مشکلات آن برای تیم های فروش بسیار مهم است. در این مرحله باید تمامی نگرانی هایی که به نرم افزار اتوماسیون مربوط می شود، مشخص و برطرف گردد. تا تیم فروش به راحتی بعد از آن با سیستم کار کند.

پخش و اجرای نهایی:

با نهایی شدن کار، کلیه مراحل و فعالیت های فروش در سراسر سازمان توسط ابزار اتوماسیون انجام می شود. از این پس واحد تجاری نیاز به ایجاد یک روش عملیاتی استاندارد و طراحی جلسات آموزشی منظم برای پرسنل فروش قدیمی و جدید دارد.

نکته: CRM فقط در صورتی مفید است که فروشندگان شما با روش استفاده از آن آشنا باشند.

آیا شما برای خودکار کردن فرآیندهای دستی فروش خود آماده هستید؟ چگونه اطمینان حاصل می کنید که فروشندگان شما از پتانسیل اتوماسیون فرآیند فروش خود در CRM استفاده کامل می کنند؟

اتوماسیون فرآیند فروش در صورتی که به طور تخصصی پیاده سازی و اجرا شود، نه تنها باعث صرفه جویی در ساعت ها وقت گرانبها می شود بلکه به تیم های فروش نیز کمک می کند تا بر روی فعالیت های اصلی فروش تمرکز کنند. این یک ابزار مؤثر برای افزایش تولید و جذب مشتری است.

بنابراین علاوه بر پیاده سازی CRM در محیط کسب و کار خود، باید مزایا و نحوه استفاده از آن را به کارمندان خود آموزش دهید. هنگامی که کارمندان شما مهارت استفاده از این نرم افزار را به دست می آورند، به سرعت شواهدی از سودمند بودن و صرفه جویی در وقت آنها نمایان خواهد شد. با استفاده صحیح از این سیستم، می توانید مطمئن باشید که روابط قوی و طولانی مدت با مشتریان خود برقرار خواهید کرد.

کشت گلخانه ای توت فرنگی

کشت گلخانه ای توت فرنگی

جای تعجب نیست که توت فرنگی یکی از محبوب ترین میوه ها در سراسر جهان است. این میوه خوشمزه در انواع دسر، سالاد، بستنی و …. کاربرد دارد. از آنجایی که فصل رشد این میوه شیرین و خوش طعم بسیار کوتاه است، به همین دلیل اغلب کشاورزان کشت گلخانه ای توت فرنگی را ترجیح می دهند. با پرورش توت فرنگی در گلخانه می توان در تمام طول سال از طعم بی نظیر این میوه جذاب و خوشمزه لذت برد. علاوه بر این توت فرنگی به دلیل در دسترس بودن در تمام فصول به یکی از پر فروش ترین میوه ها تبدیل شده است. در ادامه این مقاله به نحوه کشت گلخانه ای توت فرنگی می پردازیم. 

ادامه مطلب ...

چگونه بدون کدنویسی اولین سایتمان را راه اندازی کنیم؟

راه اندازی سایت

تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که ای کاش یک سایت خوب داشتید و می توانستید مطالب تان را در آن به اشتراک بگذارید؟ تا به حال از خودتان پرسیده اید چگونه می توانید یک سایت طراحی کنید؟ شاید با خودتان فکر می کنید اینکار خیلی سخت است و به برنامه نویسی یا یادگیری طراحی نیاز دارد. اگر جزو این افراد بوده و هستید این راهنمای جامع و مرحله به مرحله برای شما نوشته شده است. در این مقاله به شما نشان می دهیم چگونه بدون کدنویسی یک سایت خوب برای خودتان بسازید.

 سطح مهارت مورد نیاز: مبتدی

 زمان مورد نیاز برای راه اندازی سایت : ۲۰ الی ۳۰ دقیقه

چه مواردی دریافت خواهید کرد؟ یک سایت کامل با دامنه

در ادامه سعی می کنم به شما نشان دهم چگونه برنامه نویسان سایت طراحی می کنند و چگونه می توان بدون سایت سازهای گرانی که برای سایت های بزرگ محدودیت دارند سایت راه اندازی کرد. بعد از بررسی این موارد به سراغ اشتباهاتی می روم که قبلاً خودم مرتکبشان شده بودم اما حالا خیلی خوب با آن ها آشنا هستم و تلاش می کنم جلوی این اشتباهات را بگیرم. 

ادامه مطلب ...