تیم تولید محتوای  بهیدو

تیم تولید محتوای بهیدو

طراحی وب سایت، اپلیکیشن موبایل، سئو، دیجیتال مارکتینگ
تیم تولید محتوای  بهیدو

تیم تولید محتوای بهیدو

طراحی وب سایت، اپلیکیشن موبایل، سئو، دیجیتال مارکتینگ

دیوارکوب های سنتی و جدید

اگر قصد دارید فضای داخلی خانه خود را از نو طراحی کنید ، می توانید یکی از دو روند سنتی یا مدرن را برای انتخاب دیوارکوب و فضاسازی انتخاب نمایید. روند مدرن و سنتی طراحی داخلی در پوشش دیوارها به انتخاب ایده های شیک برای طراحی دیوارهای خانه شما و ایجاد اتاق های زیبا و جالب کمک می کند. انتخاب یکی از دیوارکوب های سنتی و جدید برای طراحی داخلی ، الهام بخش بسیار خوبی جهت ایجاد یک محیط خلاقانه و تبدیل دیوارهای خالی و بی روح به سبک های تزئینی زیبا و طراحی داخلی مدرن و کلاسیک است.  به طور کلی منظور از دیوارپوش ها و دیوارکوب ها هر چیزی است که شما برای طراحی و تزئین دیوارهای ساختمان ها از آنها استفاده می کنید. این محصولات شامل انواع دیوارکوب های سنتی و جدید با متریال گوناگون از سنگ و چوب گرفته تا چرم ، دیوارکوب پلی استایرن و مواد دیگر می شود. انتخاب نوع و طرح دیوارکوب کاملا به سلیقه مشتری ، انتظارات او از یک دیوارکوب ، سهولت نصب ، قیمت و همینطور دید طراحی داخلی او بستگی دارد.

دیوارکوب های سنتی و جدید

اگر قصد دارید فضای داخلی خانه خود را از نو طراحی کنید ، می توانید یکی از دو روند سنتی یا مدرن را برای انتخاب دیوارکوب و فضاسازی انتخاب نمایید. روند مدرن و سنتی طراحی داخلی در پوشش دیوارها به انتخاب ایده های شیک برای طراحی دیوارهای خانه شما و ایجاد اتاق های زیبا و جالب کمک می کند. انتخاب یکی از دیوارکوب های سنتی و جدید برای طراحی داخلی ، الهام بخش بسیار خوبی جهت ایجاد یک محیط خلاقانه و تبدیل دیوارهای خالی و بی روح به سبک های تزئینی زیبا و طراحی داخلی مدرن و کلاسیک است.

دیوارکوب های سنتی و جدید

استفاده از سبک های سنتی و قدیمی تر یا حتی ایده های نوآورانه ، فناوری های معاصر و مواد جدید ، دیوارهای شگفت انگیزی را برای خانه  شما ایجاد می کند که همگی می توانند روند مدرن یا سنتی طراحی داخلی را تعریف کنند. برخی از ایده های نامتعارف طراحی دیوار نیز ، طراحی داخلی و دکوراسیون خانه را به چالش می کشند. شما می توانید با نصب دیوارکوب های غیر معمول و همینطور ترکیب یا اضافه کردن مواد مختلف به محیط زندگی ، فضای داخلی خانه و دفاتر کار خود را به شکل منحصر به فردی تغییر دهید. در ادامه به برخی ایده های سنتی و یا جدید تزئین دیوار در خانه یا محل کار اشاره می کنیم. همچنان با شرکت هوم لوکس ارائه دهنده انواع ابزارهای دکوراتیو نظیر دیوارپوش و دیوارکوب پلی استایرن همراه باشید.

طراحی داخلی به کمک دیوارکوب های سنتی و جدید

همانطور که می دانید همزمان با پیشرفت تکنولوژی و فناوری صنعت طراحی داخلی نیز دستخوش تغییرات زیادی شده است. در حال حاضر شما می توانید انواع دیوارکوب ها را با طراحی های مدرن یا سنتی پیدا کنید. مثلا برخی از این دیوارکوب ها شامل طرح های الهام گرفته از طبیعت است که با چاپ عکس دیجیتال بر روی متریال خاصی مثل پلی استایرن تولید می گردد. شما می توانید دیوارکوب پلی استایرن را در انواع مدل ها از طرح های الهام بخش فضای سنتی مثل کاهگل ، آجر ، تخته های چوبی حک شده گرفته تا الگوهای کاملا مدرن و سه بعدی در بازار پیدا کنید.

انواع الگوهای دیوارکوب شامل طرح های چوب ، آجر یا سنگ، طرح های هندسی یا راه راه ، مواد طبیعی و دیوارپوش لوکس است. پانل هایی با طرح های سه بعدی ، کاشی های دیواری با بافت های کاملا واقعی و پارچه ها یا چرم مصنوعی بسیار شیک برای پوشش دیوار وجود دارد. برای انتخاب یک دیوارکوب مناسب با ما تماس بگیرید.

روند طراحی داخلی مدرن با استفاده از دیوارکوب های جدید

مهمان های شما قطعا با دیدن دیوارکوب هایی با تصاویر پس زمینه چاپ شده از مناظر زیبا از دریا یا جنگل و یا مناظر پانوراما از شهرهای بزرگ شگفت زده می شوند. این دیوارکوب ها جلوه های چشمگیری ایجاد می کنند و تصاویر یا بافت های غیر منتظره را به طراحی داخلی مدرن اضافه می کنند. خوشبختانه با دیوارکوب پلی استایرن دستیابی به چنین اثری به سادگی امکان پذیر است و احساس یک طراحی شیک و مدرن را در فضای خانه شما ایجاد می کند.

الگوهای مدرن کاغذ دیواری و طرح های روکش چوبی دیواری نیز از دیگر روش های خارق العاده برای ایجاد یک فضای برجسته و جذاب است که به محیط یک طراحی داخلی مدرن با عمق ، رنگ و همینطور بافت منحصر به فرد می بخشد.

روند طراحی داخلی مدرن با استفاده از دیوارکوب های جدید

طراحی با انواع الگوهای دیوارکوب پلی استایرن

الگوهای دیوارکوب پلی استایرن شامل انواع طرح های هندسی، طرح های الهام گرفته از طبیعت ، نقوش گل و مناظر زیبا از روندهای مدرن طراحی داخلی هستند که طبیعت را به درون خانه شما می آورند و حتی طرح های سنتی و قدیمی را از نو خلق می کنند. این الگوها با استفاده از فن آوری های پیشرفته ، مبتنی بر چاپ تصاویر به طور شگفت انگیزی واقع گرایانه هستند و احساس طبیعی را به طراحی خانه شما می بخشند و فضای داخلی خانه را با فضاهای تماشایی طبیعت ترکیب می کنند. دیوارکوب های پلی استایرن با استفاده از متریال های جدید ، باکیفیت و بادوام ، یک پوشش دیواری لوکس و شیک را به فضای زندگی شما اضافه می کنند.

این دیوارکوب ها می توانند با توجه به سلیقه مشتری در محیط خانه از فضای مدرن یا سنتی و روستایی تقلید کنند و از آنها برای ایجاد یک دکوراسیون با سبک خیره کننده الهام بگیرند. دیوارپوش ها و دیوارکوب های پلی استایرن جلوه ای منحصر به فرد از طراحی داخلی مدرن در سبک های خاص ترکیبی از عناصر پیچیده ، ساده ، مدرن و سنتی  را در دکوراسیون خانه پیاده سازی می کنند.

دیوارکوب سه بعدی پلی استایرن

این روزها  دیوارکوب های برجسته ی سه بعدی همراه با بافت های متنوع و الگوهای دکوراسیون هندسی ، راه راه یا گل در طراحی داخلی مدرن بسیار پرکاربرد و پرطرفدار است. پنل های دیواری سه بعدی و دیوار پوش های بافت دار ( بافت چوب یا سنگ ) و همینطور پارچه های لوکس به شما امکان می دهد فضایی در خانه خود ایجاد کنید که تخیل شما را آزاد کند. در حقیقت دیوارکوب پلی استایرن روش های مختلفی را برای شخصی سازی ایده های مدرن طراحی داخلی ارائه می دهد و به آنها ظاهری معاصر می بخشد. برای آگاهی بیشتر از انواع محصولات هوم لوکس و خرید دیوارکوب پلی استایرن با ما تماس بگیرید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.