تیم تولید محتوای  بهیدو

تیم تولید محتوای بهیدو

طراحی وب سایت، اپلیکیشن موبایل، سئو، دیجیتال مارکتینگ
تیم تولید محتوای  بهیدو

تیم تولید محتوای بهیدو

طراحی وب سایت، اپلیکیشن موبایل، سئو، دیجیتال مارکتینگ

شما چگونه می خوابید؟

شما چگونه می خوابید؟ آیا می دانید طرز خوابیدن بر روی میزان کیفیت خواب شما تاثیر می گذارد؟ آیا از نقش تشک ها در بهتر خوابیدن اطلاع دارید؟ در این قسمت قصد داریم تاثیر نحوه خوابیدن بر روی سلامتی را بررسی کنیم. همچنان با فروشگاه رویال مد ؛ نمایندگی رویال اصفهان همراه باشید.  

شما چگونه می خوابید

شما چگونه می خوابید؟ آیا می دانید طرز خوابیدن بر روی میزان کیفیت خواب شما تاثیر می گذارد؟ آیا از نقش تشک ها در بهتر خوابیدن اطلاع دارید؟ در این قسمت قصد داریم تاثیر نحوه خوابیدن بر روی سلامتی را بررسی کنیم. همچنان با فروشگاه رویال مد ؛ نمایندگی رویال اصفهان همراه باشید.

شما چگونه می خوابید؟

شما به خواب احتیاج دارید و در بیشتر موارد عوامل مختلفی تعیین کننده این موضوع هستند که شما چگونه می خوابید؟ از جمله ی این عوامل می توان به زمان روز ، میزان خستگی ، وضعیت جسمی ، دارو ، رژیم ، میزان نور ، سر و صدا ، لرزش و حرکت ، گرما و سرما ، درد و راحتی اشاره کرد. اما در کنار موارد مذکور تاثیر تخت و تشک را نمی توان نادیده گرفت. خوب است بدانید تشک و تخت شما حتی می تواند در نحوه خوابیدن شما تفاوت ایجاد کند. بنابراین حتما مسئله تاثیر تشک بر کیفیت خواب خود را جدی بگیرید و به دنبال انتخاب تشک مناسب باشید.

از آنجا که ما حداقل هفت تا هشت ساعت از شبانه روز را بر روی تشک خود صرف می کنیم ، باید اطمینان حاصل کنیم که از وضعیت و کیفیت خواب خوبی برخوردار هستیم. همیشه هنگام خرید تشک ، به یاد داشته باشید که در مورد برند و کیفیت مواد سازنده تشک از فروشنده سوال کنید. اگر به نحوه خوابیدن خود دقت نکنید می تواند پیامدهای جدی بر سلامتی شما در آینده ایجاد کند.

نقش تشک در کیفیت خواب چیست ؟

تشک ها نقش مهمی در نحوه خواب ، کیفیت خواب و در نتیجه سلامتی ما ایفا می کنند. بسیاری از افراد به خاطر نداشتن یک تشک استاندارد از بیماری های مختلفی مانند کمر درد ، آرتروز و بی خوابی رنج می برند. بهتر است روی یک تشک خوب سرمایه گذاری کنید تا به بدن خود اجازه دهید هنگام خواب ریتم طبیعی خود را دنبال کند. هرچه بدن شما پیرتر می شود ، به حمایت و همچنین تسکین فشار بیشتر نیاز دارد. یک تشک استاندارد نظیر تشک رویال مد ​​این دو ویژگی را با هم ارائه می دهد و به شما کمک می کند تا شب ها کیفیت خواب خود را افزایش دهید.

متخصصان اغلب تشک های مموری فوم را به افرادی که از کمردرد یا آرتروز رنج می برند ، توصیه می کنند. این تشک با شکل بدن سازگار است و تمام حرکات بدن را جذب می کند ، در نتیجه یک اثر بالشتی به شما می دهد. در واقع تشک مموری فوم به دمای بدن شما حساس بوده و به محض تماس با آن متناسب با فرم بدن شما شکل می گیرد  و سپس به شکل اصلی خود برمی گردد. شما می توانید تشک های مموری فوم رویال را که از سری های جدید تشک رویال مد هستند ، از فروشگاه ما خریداری نمایید. برای کسب اطلاع از قیمت تشک رویال اصفهان تماس بگیرید.

تشک چگونه می تواند بر خواب ما تأثیر بگذارد؟

بدن انسان از زمان خواب ، برای بهبود و ترمیم خود استفاده می کند. بنابراین تا زمانی که ساعت های لازم را نخوابید ، بدن قادر به بهبودی خود نخواهد بود. با این حال ، بدن برای ادامه روند بهبود و ترمیم خود به جریان خون بهینه نیاز دارد. به همین دلیل مهم است که بررسی کنید آیا تشکی که قصد خرید آن را دارید از گردش خون مناسب بدن پشتیبانی می کند یا خیر.

اگر بهترین تشک را برای سلامتی خود می خواهید ، انواع تشک رویال مد را بررسی کنید. تشک مورد نظر شما باید توانایی ایجاد حمایت از گردن و تراز طبیعی ستون فقرات شما را داشته باشد بدون اینکه باعث ناراحتی شما شود.

اما تشک چگونه می تواند بر خواب ما تأثیر بگذارد؟ تشک ها می توانند خیلی سفت یا خیلی نرم باشند. تشک های خیلی سفت برای یک خواب راحت مناسب نیستند، از طرف دیگر تشک های خیلی نرم دو نفره نیز می توانند حرکت را از یک فرد به فرد دیگر منتقل کنند که خواب را مختل می کند. از سوی دیگر برخی از تشک ها می توانند بوی نامطبوع منتشر کنند. برخی دیگر نیز ممکن است باعث واکنش های آلرژیک ، محرک یا میکروب های مضر شوند. مسلما همه این موارد بر روی خواب ما تاثیر گذاشته و حتی منجر به بی خوابی می شود. بنابراین اگر می خواهید با چنین مواردی مواجه نشوید، حتما یک تشک با کیفیت انتخاب کنید. برای این منظور می توانید انواع تشک رویال مد را بررسی کنید.

اهمیت پشتیبانی تشک از فرم بدن

چگونگی پشتیبانی تشک از فرم بدن شما در هنگام خواب ، میزان خوب خوابیدن و احساس شما بعد از بلند شدن را تعیین می کند. امروزه تشک ها از انواع مختلف فنرها با قابلیت پشتیبانی از وضعیت مناسب ستون فقرات ، تسکین نقاط فشار ، جلوگیری از انتقال حرکت ، حمایت از وزن سنگین  و مزایای دیگر ساخته شده اند تا شرایط مطلوب خواب را برای شما فراهم نمایند. برای اطلاع از مدل و قیمت این تشک ها به بخش محصولات رویال مد مراجعه نمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.