تیم تولید محتوای  بهیدو

تیم تولید محتوای بهیدو

طراحی وب سایت، اپلیکیشن موبایل، سئو، دیجیتال مارکتینگ
تیم تولید محتوای  بهیدو

تیم تولید محتوای بهیدو

طراحی وب سایت، اپلیکیشن موبایل، سئو، دیجیتال مارکتینگ

سفارش تابلو معرق

سفارش تابلو معرق به شرایط سلیقه ای بستگی دارد که می تواند طرحی از آیه های مذهبی، جملات دانشمندان و اشعار بزرگان باشد. معمولا زمان خرید تابلو معرق با چند مدل رو به رو می شویم. مدل اول تابلو معرق کاشی، دوم تابلو معرق بشقاب میناکاری، سوم قاب معرق کاری چوبی و گلدان های میناکاری، چهارم تابلو معرق کاری تمام چوبی رنگ و پلی استر شده.بابت سفارش تابلو معرق به صورت عمده، سعی کنید که راحت طلب نباشید. v  

سفارش تابلو معرق

سفارش تابلو معرق

سفارش تابلو معرق به شرایط سلیقه ای بستگی دارد که می تواند طرحی از آیه های مذهبی، جملات دانشمندان و اشعار بزرگان باشد. معمولا زمان خرید تابلو معرق با چند مدل رو به رو می شویم. مدل اول تابلو معرق کاشی، دوم تابلو معرق بشقاب میناکاری، سوم قاب معرق کاری چوبی و گلدان های میناکاری، چهارم تابلو معرق کاری تمام چوبی رنگ و پلی استر شده.بابت سفارش تابلو معرق به صورت عمده، سعی کنید که راحت طلب نباشید. زمانی میتوانید در اوج پیشرفت قرار بگیرید که تمام وقت در فکر خرید سفارش تابلو معرق به صورت عمده باشید.هر روز برای بهبود راه کارهای کلیدی خرید عمده قاب معرق تلاش مستمر داشته باشید.فکر های بزرگ از (( سفارش تابلو معرق )) در سر داشته باشید تا به ثروت بیشتری دسترسی پیدا کنید.
در کارگاه تولیدی امیران تبلیغ بیش از ۳۵۰ عدد در حال حاضر مدل های متفاوت تابلو معرق کاری طراحی و همراه با بسته بندی های نفیس تولید شده است.فروش تابلو معرق اصفهان در نقش های کاشی کاری بسیار مناسب تر از دیگر مدل تابلو معرق می باشند.در واقع یکی از شیک ترین متد های خرید عمده هدایای تبلیغاتی که از نام صنایع دستی برخوردار می باشند و در ضمن از هدایای تبلیغاتی ارزان به حساب می ایند. همین تابلو معرق کاشی می باشند.در واقع یکی از وجه تشابهات معرق کاری بر روی قاب کاشی کاری و معرق کاری قاب های چوبی در شیوه تولید تابلو معرق، طرح و نقش هایشان است که از ترکیب قطعات رنگین جنس مورد نظر شکل میگیرند.

از نمونه های بارز تلفیق تابلو معرق چوب و کاشی کاری یک نمونه ((درب)) باقی مانده از دوران صفویه نشان از ترکیب هنر صنایع دستی دارد و هم اکنون در موزه اصفهان گردی نمایش داده میشود. اما سابقه تاسیس اولین مرکز اموزشی معرق کاری در ایران در ابتدا در شهر بزرگ تهران در سال ۱۳۰۹ با کمک استاد بزرگ هنر معرق کاری (( حسین طاهرزاده بهزادیان )) و گروهی از قاب سازان ان دوران تشکیل و راه اندازی گردید.با نام مستظرفه بنیان گذاری و تا کنون ادامه دارد.جهت خرید عمده تابلو معرق چوب، تابلو معرق بشقاب میناکاری، تابلو معرق کاشی و حتی سفارش های اختصاصی در طراحی قاب های معرق با واحد فروش صنایع دستی انلاین امیران تبلیغ تماس حاصل فرمایید.

 

تابلو معرق چوب آیت الکرسی با کد M15

تابلو معرق میناکاری

تابلو معرق چوبی و میناکاری از نظر دسته بندی محصولات تولیدی امیران تبلیغ عبارتند از :

  • تابلو معرق چوب و تلفیق با بشقاب میناکاری
  • مجموعه قاب ترمه تلفیق چوب و پارچه ترمه.
  • تابلو معرق ترکیبی ترنج با بشقاب مینا کاری اصفهان.
  • مجموعه قاب های صبا اشکال صورت توسط چوب های پنج میل.
  • قاب های مجموعه عقیق ترکیبی از بشقاب مینا کاری و چوب های رنگی ام دی اف.
  • قاب های معرق فیروزه ترکیب با گلدان های فیروزه کوبی اصفهان شکلی جدید از هدایای تبلیغاتی لاکچری و مدرن.( هدایی تبلیغاتی خاص و مدرن)
  • دیوار کوب های معرق در مجموعه نگار تلفیق با بشقاب های مینا کاری.
  • ساعت معرق چوب و مینا کاری.

اما دسته بندی قاب معرق چوبی و میناکاری عبارتند از :

  • تابلو معرق آیت الکرسی چوبی تلفیق با بشقاب مینا کاری اصفهان.
  • قاب معرق بشقاب میناکاری و معرق چوبی ۵ میل.
  • تابلو معرق چهار قل ترکیب با بشقاب میناکاری.
  • تابلو معرق وان یکاد تلفیق با بشقاب مینا کاری.

 

قاب بشقاب میناکاری معرق کد R24

دسته بندی مذهبی قاب معرق بشقاب میناکاری

  1. الله (جل جلاله ).
  2. امام حسن(ع).
  3. امام حسین (ع)
  4. امام رضا (ع)
  5. پنج تن.
  6. حضرت عباس (ع).
  7. حضرت علی (ع).
  8. حضرت فاطمه ( س ).
  9. حضرت محمد (ص).
  10. حضرت معصومه (س ).
  11. حضرت مهدی ( عج ).
  12. صلوات.

ابعاد تابلو معرق همراه با بسته بندی های نفیس در سایز های (۲۵*۲۵)، (۳۵*۳۵)، (۳۴*۴۴)، (۵۰ *۷۰) و حتی سایز های اختصاصی نیز طراحی و تولید میگردند.

سابقه معرق کاری

معرق در معنای کلامی (( هر چیز رگه دار و تکه تکه را معرق گویند )). اما در عصر کنونی تفاوت های زیادی پیدا کرده است. به هنری که از دور بری چوب و پاشش رنگ و پلی استر تشکیل شده باشند معرق کاری گویند.اما ترکیب قاب معرق با بشقاب میناکاری، یک ترکیب منحصر به فرد در صنایع دستی و هدایای تبلیغاتی ایجاد نموده است. همچنین از تطبیق تابلو معرق کاری با هنر شایسته کاشی کاری نمونه ای از برجسته کاری ارزشمند خلق گردید.
بدون شک ترکیب دیوارکوب معرق کاری و میناکاری، همچنین تلفیق تابلو معرق کاری و بشقاب مینا کاری و گلدان میناکاری، ترکیب معرق کاری و کاشی کاری نمونه هایی از رابطه مشترک با ریشه ای کهن است.به عنوان نمونه می توان کارهای معرق کاری از گنبد های شوش که در زمان ایلخانیان ساخته شده است؛ نام برد.این گنبد نمونه ای بارز از ساده ترین شکل ممکن از معرق کاشی کاری میباشد.

معرق کاشی کاری و معرق چوبی در زمان مغول نیز بسیار مورد استفاده قرار گرفته است، چنانچه در دوران صفویه معرق کاری به اوج و شکوفایی خود رسید به طوری که اثار بسیار ارزشمندی همچون سر دره بازار قیصریه و بدنه های بازار، نمونه های بارز از کاشی و معرق کاری می باشد. در دوران قاجاریه اندک نمونه هایی از معرق کاری به چشم میخورد.اما نقش هایی که هم اکنون در معرق کاری استفاده میگردد هنوز بر گرفته از همان دوران میباشند، نقش های قاب های معرق کاری با طرح های اسلیمی،ختایی و تذهیب که همچنان بر روی معرق کاشی کاری نیز مورد استفاده قرار میگیرند.

 

قاب کاشی کل همّ و غمّ سینجلی کد H14

خرید تابلو معرق کاشی

یکی از پر فروش ترین هدایای تبلیغاتی، تابلو معرق کاشی کاری به دلیل ارزان بودن و نام صنایع دستی همراه با بسته بندی های فوق العاده نفیس می باشد. اما ترکیب شدن قاب معرق رنگی چوبی و معرق کاشی چشم نوازی و زیبایی فوق العاده ای خلق نمود.در طی سالیان، معرق کاری چوبی رنگی و تابلو معرق مینا کاری همپای حرکت زمان پیشرفت های ارزنده ای کرد و تحولات و نو اوری های مختلفی در طراحی معرق پدیدار شد. در مورد حرفه (( فروش تابلو معرق کاشی )) بسیار جدی عمل نمایید. از همین امروز تصمیم به فروش عمده تابلو معرق کاشی بگیرید. اراده کنید یکی از بزرگترین مارک های پر فروش قاب های کاشی کاری باشید.همیشه در همه حال نظر مشتری را از خرید قاب کاشی کاری جلب نمایید.بابت اشنایی بیشتر در فروش محصولات صنایع دستی (( هدایای تبلیغاتی اصفهان )) در سیر تکاملی زمان و با مسیر حرکت های نو اوری در زمینه طراحی هنرهای ماندگار قاب معرق کاری چوبی ، معرق کاشی، ترکیب معرق چوب رنگی و بشقاب های میناکاری، تلفیق هنر تابلو معرق کاری و انواع گلدان میناکاری در سامانه انلاین صنایع دستی جستجو فرمایید.

فضای مناسب در تابلو معرق کاشی جهت حک لوگو و همچنین بسته بندی های نفیس، این مدل محصولات صنایع دستی اصفهان (( هدایای تبلیغاتی اصفهان )) و همچنین به دلیل پایین بودن قیمت، معرق کاشی کاری به یک مدل از پر فروش ترین محصولات تبدیل شده است.دست نوشته های ایه های مذهبی مانند وان یکاد … بر روی تابلو معرق کاشی نمونه بارز از تیراژ عمده فروشی این کالاها به شمار میروند. با امیران تبلیغ در یادها جاودانه شود.
ترکیب سنگ های دست نوشته همراه با ایه های مذهبی چهار قل با قاب معرق کاشی کاری یک مدل از هدایای تبلیغاتی ارزان و پر فروش ترین کالا در شهر تهران به حساب میروند.

 

تابلو معرق ایت الکرسی

تبلیغات با تابلو معرق ایت الکرسی ساعت دار در ابعاد ۲۵*۶۰ همراه با بسته بندی نفیس یکی از مدل های پر فروش صنایع دستی به شمار میرود.
برای سفارش تابلو معرق، قاب های معرق مزین به ایه ایت الکرسی سه دسته تقسیم بندی میگردند : با (( چوب های معرق، بشقاب های مینا کاری با قطر ۲۰ و ۲۵ سانتی متر و تابلو معرق کاشی دست نوشته با ایه ایت الکرسی )).متریال مورد استفاده در قاب سازی معرق های دیوار کوب از دو نوع جنس تهیه، طراحی و تولید میگردند. نوع اول قاب های از جنس پی وی سی، نوع دوم قاب هایی با جنس چوبی.

از قاب معرق چوبی معمولا برای قاب مینا کاری تلفیق با معرق رنگی استفاده میگردد. اما از نوع قاب پی وی سی برای تولید معرق های چوبی ۵ میل استفاده میگردد.چرا سفارش تابلو معرق و تابلو معرق ایت الکرسی بدهیم ؟ چنانچه میدانیم ایت الکرسی نام یک ایه است که با (( الله لا اله الا هو الحی القیوم )) شروع و با (( هو العلی العظیم )) به پایان میرسد. از فضیلت ها و عظمت سفارش تابلو معرق با طرح آیه الکرسی، از برکات خرید قاب های ایه الکرسی در روایات حضرت علی (ع) فرمودند : بر مسلمانان واجب است شب را به پایان نبرند مگر انکه ایت الکرسی را بخوانند.

از فضایل دیگر سفارش تابلو معرق با طرح ایت الکرسی، حضرت علی (ع) فرموده اند که پیامبر (ص) مرا خواست و فرمودند : ان گاه که به بستر خواب رفتی بسیار استغفار کن و صلوات بفرست و زیاد (سوره توحید) بخوان که نور قران است.امام باقر ((ع)) فرمودند : هر شخصی در هنگام گرفتن وضو ایت الکرسی را تلائت نماید خداوند متعال ثواب چهل سال عبادت به وی عطا نماید.اراده کنید که در فروش تابلو معرق یکی از بزرگترین برندها باشید. با امیران تبلیغ در یادها ماندگار شوید.اراده کنید که یکی از مشهورترین و معتبرترین تولید کنندگان برای سفارش تابلو معرق شما هستید.

تابلو معرق وان یکاد با کد M10

خرید تابلو معرق وان یکاد

چرا مشتری باید خرید تابلو معرق و ان یکاد را در قالب قاب معرق به عنوان بهترین مدل از هدایای تبلیغاتی سازمانی انتخاب نماید؟ یک سری از واقعیت هایی در ارتباط با فروش و حتی خرید قاب های معرق در دانسیته فروش از اهمیت خاصی برخودار میباشند که به اختصار به برخی از ان شرایط فروش قاب معرق وان یکاد میپردازیم.نباید فراموش کرد در عصر کنونی تعداد فروشندگان محصولات صنایع دستی (( هدایای تبلیغاتی ، قاب معرق )) بیشتر از خریداران میباشند.فرایند فروش تابلو معرق وان یکاد در حال حاضر نسبت به هر زمان دیگری امری پیچیده تر و تخصصی تر شده است، لذا تفاوت یک فروش بهتر کیفیت و مرغوبیت،تنوع بیشتر، اشنایی با فرایند تولید و از همه مهم تر خرید مستقیم از تولید کننده محصولات صنایع دستی (( هدایای تبلیغاتی، قاب معرق )) میباشد.

امروزه نسبت به گذشته سفارش تابلو معرق، تابلو معرق چوب، تابلو معرق بشقاب مینا کاری در فرایند فروش نیاز به تمرکز بیشتری را طلب میکند.
جلب اعتماد مشتری بابت فروش قاب معرق، قاب معرق پی وی سی معرق ها، امروزه بیش از هر زمان دیگری در فروش امری الزامی و مهم از نظر تکنیک های فروش محسوب میگردند.جهت فروش هرچه بهتر محصمولات صنایع دستی (( میناکاری ،بشقاب میناکاری، قاب معرق چوب و بشقاب میناکاری )) باید اصول اولیه در امر فروش را بسیار مورد توجه قرار داد.

در مورد حرفه تان ثبت (( سفارش تابلو معرق)) به صورت عمده، در کارتان جدی باشید.از همین امروز تصمیم بگیرید که فروش عمده تابلو معرق میناکاری را با موفقیت کامل به اتمام برسانید.برای رسیدن به حداکثر بهره وری از فروش محصولات صنایع دستی و سفارش تابلو معرق با دقت زیاد برنامه ریزی درست انجام نمایید.خرید تابلو معرق یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی به مناسبت روز جانباز و روز معلم می باشد.

سفارش تابلو معرق

سفارش تابلو معرق

سفارش تابلو معرق به شرایط سلیقه ای بستگی دارد که می تواند طرحی از آیه های مذهبی، جملات دانشمندان و اشعار بزرگان باشد. معمولا زمان خرید تابلو معرق با چند مدل رو به رو می شویم. مدل اول تابلو معرق کاشی، دوم تابلو معرق بشقاب میناکاری، سوم قاب معرق کاری چوبی و گلدان های میناکاری، چهارم تابلو معرق کاری تمام چوبی رنگ و پلی استر شده.بابت سفارش تابلو معرق به صورت عمده، سعی کنید که راحت طلب نباشید. زمانی میتوانید در اوج پیشرفت قرار بگیرید که تمام وقت در فکر خرید سفارش تابلو معرق به صورت عمده باشید.هر روز برای بهبود راه کارهای کلیدی خرید عمده قاب معرق تلاش مستمر داشته باشید.فکر های بزرگ از (( سفارش تابلو معرق )) در سر داشته باشید تا به ثروت بیشتری دسترسی پیدا کنید.
در کارگاه تولیدی امیران تبلیغ بیش از ۳۵۰ عدد در حال حاضر مدل های متفاوت تابلو معرق کاری طراحی و همراه با بسته بندی های نفیس تولید شده است.فروش تابلو معرق اصفهان در نقش های کاشی کاری بسیار مناسب تر از دیگر مدل تابلو معرق می باشند.در واقع یکی از شیک ترین متد های خرید عمده هدایای تبلیغاتی که از نام صنایع دستی برخوردار می باشند و در ضمن از هدایای تبلیغاتی ارزان به حساب می ایند. همین تابلو معرق کاشی می باشند.در واقع یکی از وجه تشابهات معرق کاری بر روی قاب کاشی کاری و معرق کاری قاب های چوبی در شیوه تولید تابلو معرق، طرح و نقش هایشان است که از ترکیب قطعات رنگین جنس مورد نظر شکل میگیرند.

از نمونه های بارز تلفیق تابلو معرق چوب و کاشی کاری یک نمونه ((درب)) باقی مانده از دوران صفویه نشان از ترکیب هنر صنایع دستی دارد و هم اکنون در موزه اصفهان گردی نمایش داده میشود. اما سابقه تاسیس اولین مرکز اموزشی معرق کاری در ایران در ابتدا در شهر بزرگ تهران در سال ۱۳۰۹ با کمک استاد بزرگ هنر معرق کاری (( حسین طاهرزاده بهزادیان )) و گروهی از قاب سازان ان دوران تشکیل و راه اندازی گردید.با نام مستظرفه بنیان گذاری و تا کنون ادامه دارد.جهت خرید عمده تابلو معرق چوب، تابلو معرق بشقاب میناکاری، تابلو معرق کاشی و حتی سفارش های اختصاصی در طراحی قاب های معرق با واحد فروش صنایع دستی انلاین امیران تبلیغ تماس حاصل فرمایید.

 

تابلو معرق چوب آیت الکرسی با کد M15

تابلو معرق میناکاری

تابلو معرق چوبی و میناکاری از نظر دسته بندی محصولات تولیدی امیران تبلیغ عبارتند از :

  • تابلو معرق چوب و تلفیق با بشقاب میناکاری
  • مجموعه قاب ترمه تلفیق چوب و پارچه ترمه.
  • تابلو معرق ترکیبی ترنج با بشقاب مینا کاری اصفهان.
  • مجموعه قاب های صبا اشکال صورت توسط چوب های پنج میل.
  • قاب های مجموعه عقیق ترکیبی از بشقاب مینا کاری و چوب های رنگی ام دی اف.
  • قاب های معرق فیروزه ترکیب با گلدان های فیروزه کوبی اصفهان شکلی جدید از هدایای تبلیغاتی لاکچری و مدرن.( هدایی تبلیغاتی خاص و مدرن)
  • دیوار کوب های معرق در مجموعه نگار تلفیق با بشقاب های مینا کاری.
  • ساعت معرق چوب و مینا کاری.

اما دسته بندی قاب معرق چوبی و میناکاری عبارتند از :

  • تابلو معرق آیت الکرسی چوبی تلفیق با بشقاب مینا کاری اصفهان.
  • قاب معرق بشقاب میناکاری و معرق چوبی ۵ میل.
  • تابلو معرق چهار قل ترکیب با بشقاب میناکاری.
  • تابلو معرق وان یکاد تلفیق با بشقاب مینا کاری.

 

قاب بشقاب میناکاری معرق کد R24

دسته بندی مذهبی قاب معرق بشقاب میناکاری

  1. الله (جل جلاله ).
  2. امام حسن(ع).
  3. امام حسین (ع)
  4. امام رضا (ع)
  5. پنج تن.
  6. حضرت عباس (ع).
  7. حضرت علی (ع).
  8. حضرت فاطمه ( س ).
  9. حضرت محمد (ص).
  10. حضرت معصومه (س ).
  11. حضرت مهدی ( عج ).
  12. صلوات.

ابعاد تابلو معرق همراه با بسته بندی های نفیس در سایز های (۲۵*۲۵)، (۳۵*۳۵)، (۳۴*۴۴)، (۵۰ *۷۰) و حتی سایز های اختصاصی نیز طراحی و تولید میگردند.

سابقه معرق کاری

معرق در معنای کلامی (( هر چیز رگه دار و تکه تکه را معرق گویند )). اما در عصر کنونی تفاوت های زیادی پیدا کرده است. به هنری که از دور بری چوب و پاشش رنگ و پلی استر تشکیل شده باشند معرق کاری گویند.اما ترکیب قاب معرق با بشقاب میناکاری، یک ترکیب منحصر به فرد در صنایع دستی و هدایای تبلیغاتی ایجاد نموده است. همچنین از تطبیق تابلو معرق کاری با هنر شایسته کاشی کاری نمونه ای از برجسته کاری ارزشمند خلق گردید.
بدون شک ترکیب دیوارکوب معرق کاری و میناکاری، همچنین تلفیق تابلو معرق کاری و بشقاب مینا کاری و گلدان میناکاری، ترکیب معرق کاری و کاشی کاری نمونه هایی از رابطه مشترک با ریشه ای کهن است.به عنوان نمونه می توان کارهای معرق کاری از گنبد های شوش که در زمان ایلخانیان ساخته شده است؛ نام برد.این گنبد نمونه ای بارز از ساده ترین شکل ممکن از معرق کاشی کاری میباشد.

معرق کاشی کاری و معرق چوبی در زمان مغول نیز بسیار مورد استفاده قرار گرفته است، چنانچه در دوران صفویه معرق کاری به اوج و شکوفایی خود رسید به طوری که اثار بسیار ارزشمندی همچون سر دره بازار قیصریه و بدنه های بازار، نمونه های بارز از کاشی و معرق کاری می باشد. در دوران قاجاریه اندک نمونه هایی از معرق کاری به چشم میخورد.اما نقش هایی که هم اکنون در معرق کاری استفاده میگردد هنوز بر گرفته از همان دوران میباشند، نقش های قاب های معرق کاری با طرح های اسلیمی،ختایی و تذهیب که همچنان بر روی معرق کاشی کاری نیز مورد استفاده قرار میگیرند.

 

قاب کاشی کل همّ و غمّ سینجلی کد H14

خرید تابلو معرق کاشی

یکی از پر فروش ترین هدایای تبلیغاتی، تابلو معرق کاشی کاری به دلیل ارزان بودن و نام صنایع دستی همراه با بسته بندی های فوق العاده نفیس می باشد. اما ترکیب شدن قاب معرق رنگی چوبی و معرق کاشی چشم نوازی و زیبایی فوق العاده ای خلق نمود.در طی سالیان، معرق کاری چوبی رنگی و تابلو معرق مینا کاری همپای حرکت زمان پیشرفت های ارزنده ای کرد و تحولات و نو اوری های مختلفی در طراحی معرق پدیدار شد. در مورد حرفه (( فروش تابلو معرق کاشی )) بسیار جدی عمل نمایید. از همین امروز تصمیم به فروش عمده تابلو معرق کاشی بگیرید. اراده کنید یکی از بزرگترین مارک های پر فروش قاب های کاشی کاری باشید.همیشه در همه حال نظر مشتری را از خرید قاب کاشی کاری جلب نمایید.بابت اشنایی بیشتر در فروش محصولات صنایع دستی (( هدایای تبلیغاتی اصفهان )) در سیر تکاملی زمان و با مسیر حرکت های نو اوری در زمینه طراحی هنرهای ماندگار قاب معرق کاری چوبی ، معرق کاشی، ترکیب معرق چوب رنگی و بشقاب های میناکاری، تلفیق هنر تابلو معرق کاری و انواع گلدان میناکاری در سامانه انلاین صنایع دستی جستجو فرمایید.

فضای مناسب در تابلو معرق کاشی جهت حک لوگو و همچنین بسته بندی های نفیس، این مدل محصولات صنایع دستی اصفهان (( هدایای تبلیغاتی اصفهان )) و همچنین به دلیل پایین بودن قیمت، معرق کاشی کاری به یک مدل از پر فروش ترین محصولات تبدیل شده است.دست نوشته های ایه های مذهبی مانند وان یکاد … بر روی تابلو معرق کاشی نمونه بارز از تیراژ عمده فروشی این کالاها به شمار میروند. با امیران تبلیغ در یادها جاودانه شود.
ترکیب سنگ های دست نوشته همراه با ایه های مذهبی چهار قل با قاب معرق کاشی کاری یک مدل از هدایای تبلیغاتی ارزان و پر فروش ترین کالا در شهر تهران به حساب میروند.

 

تابلو معرق ایت الکرسی

تبلیغات با تابلو معرق ایت الکرسی ساعت دار در ابعاد ۲۵*۶۰ همراه با بسته بندی نفیس یکی از مدل های پر فروش صنایع دستی به شمار میرود.
برای سفارش تابلو معرق، قاب های معرق مزین به ایه ایت الکرسی سه دسته تقسیم بندی میگردند : با (( چوب های معرق، بشقاب های مینا کاری با قطر ۲۰ و ۲۵ سانتی متر و تابلو معرق کاشی دست نوشته با ایه ایت الکرسی )).متریال مورد استفاده در قاب سازی معرق های دیوار کوب از دو نوع جنس تهیه، طراحی و تولید میگردند. نوع اول قاب های از جنس پی وی سی، نوع دوم قاب هایی با جنس چوبی.

از قاب معرق چوبی معمولا برای قاب مینا کاری تلفیق با معرق رنگی استفاده میگردد. اما از نوع قاب پی وی سی برای تولید معرق های چوبی ۵ میل استفاده میگردد.چرا سفارش تابلو معرق و تابلو معرق ایت الکرسی بدهیم ؟ چنانچه میدانیم ایت الکرسی نام یک ایه است که با (( الله لا اله الا هو الحی القیوم )) شروع و با (( هو العلی العظیم )) به پایان میرسد. از فضیلت ها و عظمت سفارش تابلو معرق با طرح آیه الکرسی، از برکات خرید قاب های ایه الکرسی در روایات حضرت علی (ع) فرمودند : بر مسلمانان واجب است شب را به پایان نبرند مگر انکه ایت الکرسی را بخوانند.

از فضایل دیگر سفارش تابلو معرق با طرح ایت الکرسی، حضرت علی (ع) فرموده اند که پیامبر (ص) مرا خواست و فرمودند : ان گاه که به بستر خواب رفتی بسیار استغفار کن و صلوات بفرست و زیاد (سوره توحید) بخوان که نور قران است.امام باقر ((ع)) فرمودند : هر شخصی در هنگام گرفتن وضو ایت الکرسی را تلائت نماید خداوند متعال ثواب چهل سال عبادت به وی عطا نماید.اراده کنید که در فروش تابلو معرق یکی از بزرگترین برندها باشید. با امیران تبلیغ در یادها ماندگار شوید.اراده کنید که یکی از مشهورترین و معتبرترین تولید کنندگان برای سفارش تابلو معرق شما هستید.

تابلو معرق وان یکاد با کد M10

خرید تابلو معرق وان یکاد

چرا مشتری باید خرید تابلو معرق و ان یکاد را در قالب قاب معرق به عنوان بهترین مدل از هدایای تبلیغاتی سازمانی انتخاب نماید؟ یک سری از واقعیت هایی در ارتباط با فروش و حتی خرید قاب های معرق در دانسیته فروش از اهمیت خاصی برخودار میباشند که به اختصار به برخی از ان شرایط فروش قاب معرق وان یکاد میپردازیم.نباید فراموش کرد در عصر کنونی تعداد فروشندگان محصولات صنایع دستی (( هدایای تبلیغاتی ، قاب معرق )) بیشتر از خریداران میباشند.فرایند فروش تابلو معرق وان یکاد در حال حاضر نسبت به هر زمان دیگری امری پیچیده تر و تخصصی تر شده است، لذا تفاوت یک فروش بهتر کیفیت و مرغوبیت،تنوع بیشتر، اشنایی با فرایند تولید و از همه مهم تر خرید مستقیم از تولید کننده محصولات صنایع دستی (( هدایای تبلیغاتی، قاب معرق )) میباشد.

امروزه نسبت به گذشته سفارش تابلو معرق، تابلو معرق چوب، تابلو معرق بشقاب مینا کاری در فرایند فروش نیاز به تمرکز بیشتری را طلب میکند.
جلب اعتماد مشتری بابت فروش قاب معرق، قاب معرق پی وی سی معرق ها، امروزه بیش از هر زمان دیگری در فروش امری الزامی و مهم از نظر تکنیک های فروش محسوب میگردند.جهت فروش هرچه بهتر محصمولات صنایع دستی (( میناکاری ،بشقاب میناکاری، قاب معرق چوب و بشقاب میناکاری )) باید اصول اولیه در امر فروش را بسیار مورد توجه قرار داد.

در مورد حرفه تان ثبت (( سفارش تابلو معرق)) به صورت عمده، در کارتان جدی باشید.از همین امروز تصمیم بگیرید که فروش عمده تابلو معرق میناکاری را با موفقیت کامل به اتمام برسانید.برای رسیدن به حداکثر بهره وری از فروش محصولات صنایع دستی و سفارش تابلو معرق با دقت زیاد برنامه ریزی درست انجام نمایید.خرید تابلو معرق یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی به مناسبت روز جانباز و روز معلم می باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.