تیم تولید محتوای  بهیدو

تیم تولید محتوای بهیدو

طراحی وب سایت، اپلیکیشن موبایل، سئو، دیجیتال مارکتینگ
تیم تولید محتوای  بهیدو

تیم تولید محتوای بهیدو

طراحی وب سایت، اپلیکیشن موبایل، سئو، دیجیتال مارکتینگ

اهمیت برندینگ در فروش کالا و خدمات

برندینگ به وسیله رضایت مشتری

هرگز نباید اهمیت رضایت مشتری تان را نادیده بگیرید. چرا که رضایت مشتری یکی از عواملی است که در موفقیت تجارت شما نقش به سزایی دارد. بنابراین باید همواره این عامل مهم را در نظر گرفته و در جهت بهبود آن تلاش کنید تا مشتریان به کسب و کار شما وفادار شوند و در نهایت به سفیران برند شما تبدیل گردند. در ادامه به مبحث اهمیت برندینگ در فروش کالا و خدمات می پردازیم.

اهمیت برندینگ در فروش کالا و خدمات

برندسازی و ایجاد نام تجاری برای یک محصول، در واقع مفاهیمی هستند که از قرن ها پیش به عنوان ابزاری برای تمایز کالاهای یک تولیدکننده از کالاهای دیگر شناخته می شدند.

نام تجاری اساساً تصویری است که یک محصول در ذهن مخاطبان خود دارد. این تصویر بر افزایش ارزش محصول تأثیر زیادی می گذارد، به طوری که ارزش برند را برای مشتری افزایش داده و منجر به وفاداری مشتریان به برندی خاص می شود. بنابراین برندسازی یک محصول روشی برای ایجاد یک مزیت پایدار و متمایز نسبت به دیگر محصولات است.

اهمیت برندینگ در فروش خدمات و محصولات

ارتقاء ارزش، تصویر و پرستیژ برند در ذهن مشتریان و مخاطبان، راهی برای نگه داشتن مشتری فعلی و همینطور جذب مشتری بیشتر است.

به این ترتیب یکی از مهمترین فعالیت های بازاریابی شما به منظور دستیابی به یک تجارت موفق و پر سود، ایجاد برندینگ برای کالا و خدمات است. چرا که یک برند و مارک محبوب می تواند ارزش اضافی زیادی را برای محصول شما ایجاد نماید. البته تولیدکنندگان معمولاً ساختن محصول را ساده تر و ارزان تر از برندسازی می دانند و اغلب بخش برندسازی محصولات را به مشتریان  می سپارند.

تحقیقات زیادی ثابت کرده اند که رضایت مشتری با وفاداری مشتری و برندسازی محصول رابطه مستقیمی دارد. بنابراین مؤلفه اصلی سودآوری در کسب و کارها جلب رضایت مشتری است و عدم وجود عوامل راضی کننده  مطمئناً دلیل عدم موفقیت برخی از شرکت ها محسوب می شود.

اهمیت رضایت مشتریان در ایجاد برندینگ

اگر به رضایت مشتریان خود اهمیتی نمی دهید، بنابراین از آنها نیز انتظار نداشته باشید که به خدمات یا محصولات شما اهمیت دهند و آنها را به دیگران معرفی کنند. در حقیقت رضایت مشتری در درآمد شما منعکس می شود. نظرات و احساسات مشتریان فعلی شما در مورد برندتان می تواند تاثیرات مثبت و منفی زیادی بر روی معاملات بعدی شما داشته باشد.

جالب است بدانید امروزه ۸۹٪ از شرکت ها اساساً بر اساس رضایت و تجربه مشتریان خود با یکدیگر رقابت می کنند. چرا که مشتریانی که از عملکرد کسب و کار شما راضی هستند دیگر توجهی به پیشنهادات رقبای شما نمی کنند. آنها با رضایت کامل دوباره با نام تجاری شما ارتباط برقرار می کنند، خرید می کنند و محصول شما را به دیگران هم توصیه می کنند.

البته این رضایت هنگامی به دست می آید که تمام نیازهای آنها برآورده شده باشد و ضمن ارائه بهترین کیفیت خدمات، در هر زمان پاسخگوی سوالات آنها نیز باشید.

اهمیت رضایت مشتریان در ایجاد برندینگ

برندینگ به وسیله رضایت مشتری

از اهمیت برندینگ در فروش کالا و خدمات هرگز نباید غافل شد. شما باید این مسئله را به ویژه هنگام برنامه ریزی در زمینه های بازاریابی و تبلیغات خود در نظر بگیرید. مشتریان راضی به احتمال زیاد محتوای شما را در رسانه های اجتماعی به اشتراک می گذارند و افراد بیشتری را به سمت برند شما جذب می کنند.

آنها همچنین با مطالب ارسال شده توسط شما در سایت و شبکه های اجتماعی مشتاقانه تر ارتباط برقرار می کنند و برخی نظرات دلپذیر و تحسین برانگیز را برای برند شما به ثبت می رسانند. این نظرات در ذهن افراد دیگری که به تازگی با نام برند شما آشنا شده اند و هنوز برای خرید کردن از شما مطمئن نیستند بسیار تاثیرگذار است و آنها را برای خرید مصمم تر می کند. به یاد داشته باشید ایجاد برندینگ به وسیله رضایت مشتری بسیار کم هزینه تر از تبلیغات گسترده برای جذب مشتری جدید است.

ناگفته نماند اهمیت برندینگ به وسیله رضایت مشتری در واقع زمانی بیشتر شد که شبکه ها و رسانه های اجتماعی به عنوان جریان اصلی بازاریابی در دنیای امروز تبدیل شدند. چرا که مشتریان این روزها می توانند  رضایت یا عدم رضایت خود را در مورد هر محصول یا خدمات به راحتی در چند ثانیه ارسال کرده و به اشتراک بگذارند.

بازاریابی موفق با کسب رضایت مشتریان

جای تعجب نیست که در حال حاضر و در عصر رسانه های اجتماعی، رضایت مشتری تمرکز اصلی تیم های بازاریابی مشاغل بزرگ و کوچک باشد. تاثیر رضایت مشتری بر تقویت نام تجاری یک شرکت غیر قابل انکار است. علاوه بر این وفادارسازی مشتریان نیز به برند رونق می بخشد.

مشتریان این روزها فوق العاده باهوش هستند. شاید شما بتوانید از طریق تاکتیک های بازاریابی هدفمند و از راه های منحصر به فردی به آنها دسترسی پیدا کنید، اما اگر نتوانید رضایت آنها را جلب نمایید، احتمال اینکه از محصولات و خدمات شما استقبال کنند بسیار کم است.

بازاریابی موفق با کسب رضایت مشتریان

بنابراین علاوه بر فروش محصول با کیفیت، ارائه خدمات خوب به مشتریان با استفاده از تکنیک های روز دنیا نظیر نرم افزار فروش به شما کمک می کند که با کسب رضایت بیشتر مشتری و تبدیل آنها به مشتریان وفادار، موفق به فروش بیشتر و همینطور ایجاد برندینگ برای محصول خود شوید.

تحقیقات نشان می دهد:

  • ۴۹٪ از مصرف کنندگان قبل از تصمیم به خرید یک محصول، حداقل به امتیاز چهار ستاره برای آن نیاز دارند.
  • ۸۸٪ از مصرف کنندگان به بررسی های آنلاین پرداخته و به توصیه های شخصی مشتریان دیگر شما اعتماد می کنند.
  • ۷۲٪ از افراد نیز فقط با مارک ها و برندهای معروف تعامل برقرار می کنند.

بنابراین بدیهی است که باید با جلب رضایت مشتریان، نظرات مثبت آنها را برای کسب و کار خود جمع آوری کنید تا دیگران بتوانند برند شما را میان دیگر رقبا انتخاب کنند.

مزایای بررسی میزان رضایت مشتریان

رضایت مشتری نقش مهمی در ایجاد روابط طولانی مدت با افراد و بازگشت آنها به تجارت شما پس از اولین خرید یا تماس دارد. خوشبختانه در حال حاضر بررسی میزان رضایت مشتریان کار چندان سختی نیست. چرا که این روزها نرم افزار خدمات پس از فروش و سامانه های مختلفی برای تعامل آسان با مشتریان در دسترس هستند. شما زمانی که بتوانید از میزان رضایت یا عدم رضایت مشتریان از محصولات و خدمات خود آگاه شوید می توانید اقدامات بهتری برای حفظ مشتریان و راضی نگه داشتن آنها انجام دهید. برخی دیگر از مزایای بررسی میزان رضایت مشتریان عبارتند از:

  • امکان شناسایی نقاط ضعف تجارت
  • امکان شناسایی نقاط قوت کسب و کار
  • تصمیم گیری در مورد اینکه چه چیزی در کسب و کار شما نیاز به پیشرفت یا تغییر دارد.
  • تعیین اقدامات لازم برای بهتر شدن محصولات و خدمات

اینترنت اشیا در حوزه پزشکی و مراقبت از بیمار

اینترنت اشیا در حوزه پزشکی و مراقبت از بیمار

هر سال در حوزه مراقبت های بهداشتی تغییرات زیادی رخ می دهد. فن آوری های نوین، روش های مراقبت از بیماران را بهبود بخشیده و درمان های پزشکان را کارآمدتر می کنند. رشته پزشکی پتانسیل بسیار خوبی برای استفاده از اینترنت اشیا (IoT) دارد. ادغام اینترنت اشیا با سایر دستگاه های پزشکی توانسته است نقش مهمی را در پیشرفت حوزه پزشکی کشورها ایفا کند. در این مقاله، قصد داریم در مورد چگونگی استفاده از اینترنت اشیا در حوزه پزشکی و مراقبت از بیمار برای ارتقاء بخش مراقبت های پزشکی صحبت کنیم.

 کاربرد اینترنت اشیا در حوزه بهداشت و درمان

به طور کلی اینترنت اشیا ، با ارائه ابزارهایی برای یکپارچه سازی سیستم های درمانی و پزشکی و همینطور افزایش دقت و بازدهی آنها، هزینه های درمانی را به طور قابل چشمگیری کاهش داده و نتایج درمان را نیز بهبود بخشیده است. برای درک بهتر کاربرد اینترنت اشیا در حوزه بهداشت و درمان ادامه مطلب را دنبال کنید.

 کاربرد اینترنت اشیا در حوزه بهداشت و درمان

دستگاه نظارت از راه دور بیمار یا RPM (Remote patient monitoring)

افراد زیادی وجود دارند که از بیماری های مزمن رنج می برند و به همین خاطر باید به طور مرتب به پزشکان مراجعه کنند. RPM یک سیستم مفید برای افرادی است که دچار بیماری های قلبی و یا دیابت هستند. به این ترتیب بیمار می تواند با استفاده از دستگاه RPM به طور خودکار درمورد میزان وخامت بیماری اش مطلع گردد. در حال حاضر برخی کشورها  از این سیستم به خوبی در حوزه پزشکی خود استفاده می کنند. به عنوان مثال در کشور سنگاپور، پزشکان قادر به رسیدگی به بیماران خود در هر زمان با استفاده از سیستم نظارت بر سلامت بر اساس IoT هستند.

دستگاه های هوشمند پوشیدنی

امروزه دستگاه های زیادی وجود دارند که افراد می توانند با استفاده از آنها هر روز از وضعیت سلامتی خود با خبر شوند. به عنوان مثال ساعت ها و مچ بندهای هوشمندی طراحی شده اند که کاربران با استفاده از آنها فشار خون و ضربان قلب خود در فعالیت های روزانه را کنترل می کنند. همچنین این دستگاه های هوشمند، اطلاعات مربوط به فعالیت های انجام شده و میزان کالری سوخته برای حفظ تناسب اندام را نیز جمع آوری می کنند. این دستگاه ها زندگی افراد به خصوص بیماران و افراد سالخورده را تغییر داده اند. زیرا به آنها اجازه می دهند دائماً شرایط سلامتی خود را کنترل نمایند. نوع پیشرفته و خاص این دستگاه ها همچنین می توانند اعلان هایی را از فعالیت های روزانه و یا هرگونه تغییر شرایط دیگر بیمار برای اعضای خانواده او بفرستند.

دستگاه های هوشمند پوشیدنی

مزایای استفاده از اینترنت اشیا در حوزه پزشکی و مراقبت از بیمار

اینترنت اشیاء (IoT) دنیایی از امکانات را به روی حوزه پزشکی گشوده است: در هنگام اتصال به اینترنت، دستگاه های پزشکی معمولی می توانند داده های اضافی ارزشمند دیگری را جمع آوری کنند، بینش بیشتری در مورد علائم و روندها ارائه دهند، مراقبت از راه دور را فعال کنند و به طور کلی کنترل بیشتری را در طول زندگی و معالجه بیماران به آنها ارائه دهند.  برخی دیگر از مزایای استفاده از اینترنت اشیا در حوزه پزشکی و مراقبت از بیمار عبارتند از:

  • مدیریت بهتر داروها

کشورها برای تولید و مدیریت داروها، پول زیادی را خرج می‌کنند. با استفاده از اینترنت اشیاء پیگیری تمامی استانداردهای ایمنی بازار دارویی امکان پذیر می شود و به این ترتیب هزینه ها در حد قابل توجهی کاهش می یابد. علاوه بر این پزشکان می توانند دوز و اثر بخشی درمان را تحت نظر بگیرند. اینترنت اشیاء همچنین امکان ارسال یادآوری به بیماران در هنگام استفاده از داروها را فراهم می کند. در بعضی موارد نیز، وقتی بیمار به موقع داروها را مصرف نکرده باشد، می تواند این موضوع را به اعضای خانواده او اطلاع دهد.

  • عملکرد بهتر بیمارستان ها

راه‌های زیادی برای استفاده از iot برای بهینه‌سازی فعالیت‌های روزانه و کاهش هزینه‌ های بیمارستان ها وجود دارد. برای مثال ادغام سنسورها به تجهیزات بیمارستانی امکان کنترل و ردیابی آنها و همینطور کنترل دما و رطوبت در اتاق های عمل را در هر زمانی فراهم می سازد. همچنین IoT در بیمارستان ها باعث بهبود سیستم مراقبت های بهداشتی شده و به بیماران روشی راحت تر برای برقراری ارتباط با پزشکان ارائه می دهد. این امر منجر به بهبود تجربه بیمار و اعتماد بیشتر او به پزشکان می شود.

عملکرد بهتر بیمارستان ها

  • پایین آوردن هزینه های بیماران

وسایل زیادی برای ردیابی وضعیت سلامتی شما تولید شده اند. این وسایل به کادر پزشکی اجازه می دهد تا سلامت بیماران را در حالت واقعی و شرایط مختلف کنترل کنند. بنابراین، افراد مجبور نیستند به طور مرتب به پزشکان مراجعه کند. همین امر منجر به کاهش هزینه های بیماران می شود.

  • کنترل بهتر بیماری

با استفاده از فناوری های نوین، پزشکان می توانند داده های جدید را هر روز و بی وقفه از بیماران خود دریافت نمایند. این ویژگی به آنها این امکان را می دهد تا بیماری را زودتر تشخیص دهند و سریعتر شروع به درمان کنند. نرم افزار مراقبت های بهداشتی IoT می تواند داده هایی را از بیماران جمع آوری کرده و به طور خودکار پردازش کند. همینطور پیش سازهای بیماری را تشخیص داده و از پیشرفت آن در مراحل اولیه جلوگیری کند. علاوه بر این در چنین فرآیندهای خودکاری، اشتباهات کمتری در محاسبه داده ها صورت می گیرد که همین امر منجر به کاهش اشتباهات پزشکی خواهد شد.

  • کنترل بیماران مبتلا به بیماری های مزمن

افراد زیادی سالیانه در سراسر دنیا در اثر بیماری های مزمنی همچون بیماری های قلبی ، دیابت و… می میرند. خوشبختانه با استفاده از قابلیت های تحلیلی IoT ، امکان ارائه فرم های درمانی و مراقبت های شخصی سازی شده برای این بیماران فراهم شده است. بنابراین می توان به میزان زیادی از مرگ و میر ناشی از این بیماری ها جلوگیری کرد.

چالش های استفاده از اینترنت اشیا در حوزه پزشکی و مراقبت از بیمار

همانطور که مشاهده کردید اینترنت اشیاء می تواند به طور باورنکردنی سیستم سلامت کشورها را متحول سازد. با این وجود هنوز هم مشکلات و چالش هایی در استفاده از اینترنت اشیا در حوزه پزشکی و مراقبت از بیمار وجود دارد که در ادامه به بررسی برخی از مهم ترین آنها می پردازیم.

حفظ حریم خصوصی بیماران

  • حفظ حریم خصوصی بیماران

حفظ حریم خصوصی همیشه مسئله مهمی بوده است. با توجه به این که پزشکان با اطلاعات شخصی بیماران خود سر و کار دارند، بیماران باید اطمینان داشته باشند که این اطلاعات همچنان خصوصی باقی می ماند. متأسفانه در اینترنت اشیا ممکن است فرصتی برای هک کردن این داده ها و دسترسی به اکوسیستم مراقبت های بهداشتی به وجود آید. به همین خاطر جلوگیری از هک شدن اطلاعات بیماران بسیار اهمیت دارد.

  • نارسایی ها و خطاهای تصادفی

یک خطای کوچک در سیستم نظارت بر سلامت مبتنی بر IoT می تواند منجر به عواقب جدی شود. هیچ فناوری ای وجود ندارد که بتواند به طور کامل از خرابی جلوگیری کند. بنابراین، مهم است که همه جزئیات را در توسعه برنامه ها و تولید سخت افزارهای IoT حوزه پزشکی در نظر بگیرید.

  • وجود بد افزار در اینترنت

در دنیای امروز، اینترنت پر از ویروس است، بنابراین این ویروس ها می توانند هر سیستم عامل و همچنین برنامه های IoT را در زمینه مراقبت های بهداشتی آلوده کنند. البته با این وجود، نصب آنتی ویروس ها و فایروال های خوب، قادر به محافظت از نرم افزارهای IoT خواهد بود.

  • عدم رمزگذاری بر روی اطلاعات

یکی دیگر از گزینه های محافظت از اطلاعات بیماران در سیستم های اینترنت اشیاء، سفارشی سازی سیستم با رمزگذاری است. این ویژگی قادر است سیستم ها را از دسترسی غیرمجاز محافظت کند. اما متأسفانه، همه این سیستم ها قادر به رمزگذاری نیستند و یا رمزگذاری آنها بسیار محدود است. بنابراین هر شخص می تواند به آنها دسترسی پیدا کند.

طراحی TV-ROOM با استفاده از دیوارپوش ها

طراحی TV-ROOM با استفاده از دیوارپوش ها

تلویزیون شما به عنوان یک مؤلفه مهم در فضای اتاق نشیمن محسوب می شود و اغلب زاویه تنظیم چیدمان دکوراسیون منزل را مشخص می کند. به همین خاطر طراحی دیوار پشت تلویزیون می تواند تاثیر زیادی در زیبایی دکوراسیون خانه شما داشته باشد. در واقع با توجه به این که تلویزیون در اکثر خانه ها به عنوان یک کانون مرکزی به شمار می رود، بنابراین برای ایجاد یک فضای لوکس و مدرن در خانه، می توان دیوار پشت تلویزیون را مورد هدف طراحی قرار داد.

معمولاً بیشتر افراد تصمیم می گیرند که دیوار پشت تلویزیون خود را به کمک یکی از انواع دیوارپوش های چوبی، سنگی، پی وی سی، پلی استایرن و … تزئین نمایند و بقیه دیوارها را ساده و با رنگ سفید رها کنند. در این مطلب ایده های جذابی را در خصوص طراحی TV-ROOM با استفاده از دیوارپوش ها به شما عزیزان ارائه خواهیم داد. با هوم لوکس همراه باشید.

طراحی TV-ROOM با استفاده از دیوارپوش ها

همانطور که گفته شده در این مطلب قرار است به طراحی TV-ROOM با استفاده از دیوارپوش ها بپردازیم. اما تی وی روم کجاست؟ تی وی روم یا به عبارت دیگر فضای اختصاصی تلویزیون در واقع همان جایی است که معمولا افراد یک منزل برای تماشای تلویزیون دور هم جمع می شوند. با توجه به اینکه امروزه تی وی روم به بخش جدایی ناپذیر برای تمامی خانه ها تبدیل شده است. معماران و طراحان دکوراسیون به طراحی و زیباسازی این فضا توجه ویژه ای کرده اند.

تلویزیون های ال سی دی که امروزه در اغلب خانه ها بر روی میز تلویزیون یا دیوار قرار می گیرند، معمولا به خاطر ضخامت کم و کشیدگی صفحه نمایشگر آنها بسیار جلب توجه می کنند.  دیوارپوش ها و سایر ابزارهای دکوراتیو از جمله تزئینات کاربردی برای تغییر تی وی روم ها هستند. اما با توجه به تنوع بالای جنس و رنگ این محصولات انتخاب یک دیوارپوش مناسب برای پشت تلویزیون نیاز به بررسی دقیق تری دارد.  بنابراین در این قسمت انواع دیوارپوش هایی که در حال حاضر برای استفاده در تی وی روم رایج است به شما عزیزان معرفی می کنیم.

طراحی TV-ROOM با استفاده از کاغذ دیواری

طراحی TV-ROOM با استفاده از کاغذ دیواری

استفاده از کاغذ دیواری در پشت تلویزیون به خصوص برای خانه های که از سقف بلندی برخوردار هستند مناسب تر است. تلویزیون نصب شده بر روی یک کاغذ دیواری با رنگ و طرح ایده آل، می تواند جلوه و و زیبایی خاصی را به فضا ببخشد. با این حال بسیار مهم است که طرح کاغذ دیواری پشت تلویزیون ساده باشد تا منجر به خسته شدن چشم بیننده نگردد.

-طراحی TV-ROOM با استفاده از دیوارپوش چوبی

استفاده از دیوارپوش چوبی در پشت تلویزیون یک ایده قدیمی و ساده است که هیچ وقت هم کهنه نمی شود. این دیوارپوش به جذابیت خانه شما می افزاید و احساس پایداری در محیط ایجاد می کند.به خصوص اگر مبلمان چرم یا کلاسیک دارید این طراحی می تواند یک فضای بسیار شگفت آور در خانه شما ایجاد کند. البته دیوارپوش چوبی یا ام دی اف اغلب فضای خانه رو تاریک می کند. برای روشن تر کردن فضا در این شرایط بهتر است از کف پوش های مرمری و براق، مبل های رنگی و پرده های روشن استفاده کنید.

همچنین دیوارپوش چوبی ممکن است با سبک دکوراسیون شما منطبق نگردد و یا برای شرایط آب و هوایی شهر شما انتخاب مناسبی نباشد. اگر دوست دارید از ایده ها و متریال جدیدتری برای تزئین دیوار پشت تلویزیون استفاده کنید. ادامه مطلب را دنبال نمایید.

-طراحی TV-ROOM با استفاده از دیوارپوش سنگی

دیوارپوش های سنگی یک نمای جسورانه و براق را به فضای خانه شما اضافه می کنند. برای ایجاد یک نمای سنگی از سنگ طبیعی یا پانل های سنگ مصنوعی، سرامیک و یا ام دی اف های گلاس طرح سنگ استفاده می شود.

طراحی TV-ROOM با استفاده از دیوارپوش سنگی

البته با توجه به اینکه استفاده از سنگ طبیعی همچون جوب طبیعی گران قیمت خواهد بود و از هزینه نصب زیادی هم برخوردار است افرادی که به بافت های سنگی و چوبی علاقه مند هستند می توانند از دیوارپوش های مشابه بافت و رنگ آنها اما با قیمت خیلی مناسب تر استفاده نمایند. برای مثال دیوارپوش های پلی استایرن فوق العاده سبک و مقرون به صرفه ساخته شده اند و به راحتی در طرح های چوب و سنگ قابل خریداری هستند.

طراحی TV-ROOM با استفاده از دیوارپوش پلی استایرن

طراحی TV-ROOM با استفاده از دیوارپوش پلی استایرن این روزها بسیار محبوب شده است. این دیوارپوش ها جلوه ای شیک و مدرن به اتاق پذیرایی شما اضافه می کنند. شما می توانید یکی از طرح های ساده تا سه بعدی دیوارپوش پلی استایرن را برای تزئین دیوار پشت تلویزیون خود انتخاب کنید. بافت های آجری شکل دیوارپوش های پلی استایرن یکی از طرح های محبوب و پر طرافدار این دیوارپوش ها برای تی وی روم و دیگر فضاهای ساختمان ها است.

ویژگی دیگر این دیوارپوش ها امکان نورپردازی آنهاست که منجر می شود تی وی روم شما بسیار منحصربفرد و جذاب گردد. علاوه بر این دیوارپوش های پلی استایرن اغلب عایق صدا هم هستند، بنابراین یک گزینه بسیار مناسب برای نصب در پشت تلویزیون به خصوص در آپارتمان ها محسوب می شوند. این نوع از طراحی دیوار با انواع سبک های دکوراسیون خانه نیز به خوبی منطبق می گردد.

طراحی TV-ROOM با استفاده از دیوارپوش پلی استایرن

بهترین رنگ دیوارپوش برای پشت تلویزیون چیست؟

پیدا کردن بهترین رنگ و طرح دیوارپوش برای دیوار پشت تلویزیون کاملا با سلیقه شخصی شما و دکوراسیون خانه تان مرتبط است. اما با این وجود چند نکته کلی نیز برای انتخاب آن وجود دارد. برای مثال اگر به دنبال راهی برای پایین آمدن نقش تلویزیون در دکوراسیون خانه خود هستید، استفاده از یک دیوارپوش بسیار تیره و خاکستری می تواند تلویزیون شما را تقریبا ناپدید کند! اما اگر علاقه مند هستید تلویزیون را به عنوان یک نقطه کانونی در خانه داشته باشید بهتر است برای دیوار پشت آن از رنگ ها و متریال های جدیدتر استفاده کنید. انتخاب یک دیوارپوش مناسب حتی به میزان روشنایی و نورگیر بودن فضای خانه شما هم بستگی دارد. مثلا اگر اتاق تی وی روم شما کم نور است بهتر است از رنگ های روشن برای دیوار پشت تلویزیون استفاده کنید.

دکور دفتر کار با استفاده از دیوارپوش ها

تزئین دکور دفتر کار با استفاده از دیوارپوش ها و سایر تزئینات دکوراتیو جدید یک پیشنهاد مقرون به صرفه هم از لحاظ هزینه و هم از لحاظ مدت زمان اجرا است. به خصوص در محیط های کاری که امکان تعطیل کردن کار برای انجام تغییرات دکوراسیون وجود ندارد.

با توجه به اهمیت دکوراسیون و ظاهر دفتر کار برای روحیه کارمندان، به روز کردن و ارتقاء فضای کاری شما به ایجاد یک محیط آرامش بخش و پر انرژی و در نتیجه افزایش راندمان کاری افراد کمک می کند. همچنین یکی از عوامل موثر در جذب مخاطب و مشتری بیشتر برای کسب و کار توجه به طراحی دکوراسیون و زیبایی محیط تجاری است. اکنون، بیش از هر زمان دیگری، ارزش طراحی زیبا و مدرن دفتر کار برای موفقیت در کسب و کار و تجارت مشخص شده است. به همین خاطر در اینجا می خواهیم به بررسی تغییرات دکور دفتر کار با استفاده از دیوارپوش ها بپردازیم.

اگر تمایل دارید محیط اداری شما از سایر شرکت ها و موسسات دیگر متمایز باشد، پیشنهاد می کنیم از یک متریال استاندارد و مناسب برای محیط کار استفاده کنید. شما باید متناسب با نوع فعالیت و همینطور نوع ارباب رجوع خود یک طرح و رنگ مناسب برای تزئین دیوارها و سایر نقاط دیگر شرکت استفاده کنید.

انتخاب دیوارپوش برای دفتر کار

انواع دیوارپوش ها با متریال چوب، ام دی اف، سنگ، فلز، پی وی سی و پلی استایرن موجود هستند. در مباحث قبلی تفاوت این ویوارپوش ها را با هم بررسی کردیم. با توجه به پیشنهاد ویژه شرکت هوم لوکس مبنی بر نصب دیوارپوش های جدید پلی استایرن در این بخش بیشتر به کاربرد دیوارپوش پلی استایرن در این فضای خاص می پردازیم.

تغییر دکور دفتر کار با استفاده از دیوارپوش ها

ایده های دکوراسیون مدرن اداری از عناصر طبیعی نظیر گلدان ها و گیاهان تا کف پوش ها و دیوارپوش ها استفاده می کند تا یک محیط راحت، جذاب و در عین حال پویا را هم برای کارمندان و هم مشتریان ایجاد نماید. زیبایی دیوارها و هماهنگی طرح و نقش آنها با دیگر اجزای دفتر کار یک نمای فوق العاده لوکس و جذاب را به محیط کار می بخشد. اثبات شده است که طراحی دکوراسیون اداری جذاب و لوکس موجب افزایش رضایت شغلی و همینطور افزایش کیفیت کاری کارمندان می شود.

انتخاب دیوارپوش برای دکور دفتر کار

هنگامی که شما قصد تغییر ظاهر منزل خود را دارید به راحتی می توانید بر اساس سلیقه خود و دیگر اعضای خانوداه یکی از انواع دیوارپوش ها را با جنس، رنگ بندی و طراحی مختلف انتخاب کنید و حتی نوع چیدمان مبلمان و تلویزیون خود را نیز مطابق با آن تغییر دهید. اما باید این نکته را یادآور شویم که انجام این کار برای یک محیط اداری پر رفت و آمد مسلما به همین سادگی نخواهد بود. به این ترتیب انتخاب نوع و رنگ دیوارپوش برای فضای اداری کاملا متفاوت با انتخاب دیوارپوش برای منزل است و برای یک انتخاب مناسب باید به نکات ویژه ای توجه کرد.

طراحی دکوراسیون دفتر کار با دیوارپوش

در حقیقت توصیه می شود در محیط کاری دیوارپوش و سایر تزئینات دکوراتیو را با توجه به چارچوب کلی و متناسب با نوع کسب و کار خود انتخاب کنید. حتی نورپردازی فضای اداری نیز باید با توجه به نوع کسب و کار متفاوت باشد.  همچنین دیده شده برخی از دفاتر کاری مدرن تزئینات دکوراسیون داخلی محیط خود را متناسب با نوع محصولات و خدمات خود و با توجه به طراحی برند و رنگ سازمانی خود انتخاب می کنند. به این ترتیب چه نوع دیوارپوش و متریالی می تواند از همه لحاظ برای یک محیط اداری مناسب باشد؟

بهترین متریال برای دکور دفتر کار چیست؟

با توجه به حساسیت دکوراسیون دفتر کار گاهی اوقات طراحان از یک متریال و ایده تکراری برای بیشتر دفاتر استفاده می کنند. چرا که در یک محیط اداری کارمندان، مشتریان و ارباب رجوع با سلایق مختلفی حضور پیدا می کنند بنابراین باید از یک طرح لوکس و ایده آل و همه پسند در این نوع فضاها استفاده نمود تا از این طریق موجبات رضایتمندی و جلب هر چه بیشتر مشتریان فراهم گردد.

اگر می خواهید اصول طراحی داخلی را در فضای اداری خود به کار ببرید بهتر است از یک متریال جدید، متفاوت و همینطور با مقاومت بالا برای اینکار استفاده نمایید. شرکت طراحی داخلی هوم لوکس دیوارپوش های جدید پلی استایرن را برای فضای اداری شما مناسب می داند در ادامه در خصوص ویژگی های دیوارپوش های اداری پلی استایرن بیشتر توضیح می دهیم.

دیوارپوش های اداری پلی استایرن

در حال حاضر استفاده از دیوارپوش هایی نظیر دیوارپوش های پی وی سی و پلی استایرن به جای رنگ برای دیوارهای منازل و فضای اداری مرسوم شده است. بهترین مزیت این دیوارپوش ها این است که می توان آنها را در انواع رنگ ها و طرح ها با یک قیمت مناسب تهیه کرد و همچنین به راحتی بر روی دیوارها نصب کرد.

دیوارپوش های اداری پلی استایرن

همچنین مجموعه ای از دیوارپوش های اداری پلی استایرن به طور خاص و هدفمند برای استفاده در یک دفتر یا یک محیط تجاری طراحی شده اند.

دیوارپوش پلی استایرن ساده، طرح دار و سه بعدی از جدیدترین و لوکس ترین متریالی هستند که برای تزئین دیوارهای منازل و همینطور فضاهای اداری و تجاری استفاده می شوند. این دیوارپوش ها علاوه بر ظاهر عالی از مقاومت زیادی برخوردار هستند که به این ترتیب برای فضاهای کاری پر رفت و آمد که احتمال آسیب به دیوارها وجود دارد مناسب می باشند.

نصب این دیوارپوش ها فضایی همراه با آرامش و رضایت را برای کارکنان و مشتریان ایجاد می کند. شما حتی می توانید دیوارپوش پلی استایرن را متناسب با رنگ سازمانی خاص خود سفارش دهید. طرح های مختلف این دیوارپوش ها را نیز می توان با سبک چیدمان مبلمان اداری هماهنگ کرد. همچنین در برخی از قسمت های خاص دفتر کار می توان از دیوارپوش های خلاقانه با نورپردازی جذاب استفاده نمود

علت برتری حلزون تراپی بر کِرِم های حاوی عصاره حلزون

برتری حلزون تراپی

سال هاست ماده ای که از حلزون نوع طبی ترشح می شود، به عنوان یکی از عناصر طبیعی بسیار محبوب برای مراقبت از پوست شناخته می شود. این ماده به تدریج به صنعت محصولات زیبایی و مراقبت از پوست کشورهای غربی نیز راه پیدا کرده است به طوری که در حال حاضر در انواع کِرِم های مراقبت از پوست به جهت رفع چین و چروک، لک صورت و دیگر مشکلات پوستی رایج، به کار می رود. همچنین علاوه بر کاربرد حلزون در کرم ها و محصولات زیبایی پوست، برخی از متخصصان پوست از تاثیر شگفت انگیز قرار دادن حلزون طبی زنده بر روی پوست صورت خبر می دهند و حتی این روش را که به اصطلاح حلزون تراپی گفته می شود نسبت به استفاده از کرم های حلزون کارآمدتر می دانند. اما علت برتری حلزون تراپی بر کرم های حاوی عصاره حلزون چیست؟ در این مقاله همراه ما باشید تا شما را با ویژگی ها و مزایای منحصر به فرد حلزون تراپی آشنا سازیم. 

ادامه مطلب ...